środa, 26 marca 2014

Ziołowy żel do higieny intymnej Fitomed

Witajcie :)

Czas leci jak szalony, a ja mam coraz więcej na głowie. Dodatkowo okazało się, że niedługo w naszym nowym domu zagości pewien przesłodki lokator :)) Ale o tym innym razem... Dziś chciałabym Wam pokazać

Żel do higieny intymnej firmy Fitomed


Pojemność: 200ml
 
Cena: 9zł

Skład:  Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract, Salvia Officinalis Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Echinacea Purpurea Officinalis Extract, Plantago Lanceloata Officinalis Extract, Sodium Laureth Sulfate, Coco Glucoside, Cocamido-propyl Betaine, Glycerin, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Lactic Acid, Parfum, Dmdm Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloro-isothiazolinone

Opakowanie żelu to wygodna, przezroczysta buteleczka z zamknięciem typu klik. Plastik jest dosyć podatny na ucisk, poza tym konsystencja żelu pozwala na bezproblemowe dozowanie produktu przez niewielki otwór.


Żel pachnie ziołowo, ale bardzo delikatnie. Powiedziałabym, że  to zapach uspokajający ;) Jest jasnobrązowy/ciemnopomarańczowy o dosyć płynnej konsystencji.

Żel dobrze się pieni i skutecznie oczyszcza okolice intymne. Nie wywołał żadnych podrażnień, nie wysuszył, a nawet łagodził delikatne otarcia. 


Muszę przyznać, że jest to jeden z lepszych produktów Fitomedu, jaki stosowałam do tej pory. Jestem z niego naprawdę zadowolona.

Pozdrawiam, Ewa

66 komentarzy:

  1. chyba tylko ja jeszcze nie znam Fitomedu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś sama Emila, ja też nie znam ;p

      Usuń
    2. Oj dziewczyny, trzeba nadrobić :)

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że uda mi się trafić na niego stacjonarnie ;-) Jeszcze niczego nie stosowałam z tej firmy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że pojawiają się w różnych miastach w sklepach zielarskich :)

      Usuń
  3. mam go ,ale jeszcze nie używałam go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zaczniesz - daj znać jak się spisał :)

      Usuń
  4. Na pewno go kiedyś w takim razie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nic nie miałam z tej firmy, ale dobrze wiedzieć, że żel dobrze się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeden z lepszych jakie miałam :)

      Usuń
  6. nie mam i nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Ty,Oj Ty-I co ma powiedzieć moja kieszeń-to znaczy Wojtka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, 9zł to naprawdę niewiele :)

      Usuń
  8. Sporo o tej firmie dziś, będę musiała coś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie ma naprawdę fajne produkty :)

      Usuń
  9. Nie miałam nic z Fitomedu, ale czytałam o tych kosmetykach dużo dobrego, więc chyba muszę skusić się na coś :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam szczerze, że nie znam marki Fitomed.
    Chętnie bym go przetestowała, dlatego będę szukać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Przy okazji możesz wypróbować :)

      Usuń
  12. Niedawno poznałam tą markę i na razie jestem pozytywnie zaskoczona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ciekawego wypróbowałaś? :)

      Usuń
  13. Nie miałam, ale możliwe że wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam ich kosmetyków, jestem ciekawa co to za nowy lokator :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak bardzo to fajny produkt ';D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tam oj tam płyn, ja chcę wiedzieć co to za lokator Ewcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sasasasasa, niedługo powiem! :D Słodziak nie z tej ziemi :D

      Usuń
  17. słyszałam dużo o nim dobrego : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Fitomed króluje na blogach ale ja nie znam tej firmy, nigdy nie miałam z nią przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny ma przystępne, dlatego moim zdaniem warto wypróbować :)

      Usuń
  19. Nigdy nie używałam produktów owej marki. Jednak zastanawiam się nad zrobieniem porządnego zamówienia tych kosmetyków ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś już się decydowała na zamówienie, daj znać. Podpowiem co u mnie sprawdziło się najbardziej, a co niekoniecznie :)

      Usuń
  20. Z tym produktem jeszcze się nie spotkałam :)
    Ale marka jest mi znana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z lepszych produktów Fitomedu :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. I wtedy koniecznie daj znać jak się u Ciebie spisał :)

      Usuń
  22. Ja wolę tego typu kosmetyki z pompką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest to praktyczniejsze rozwiązanie, jednak tutaj z dozowaniem też nie ma problemów :)

      Usuń
  23. jeszcze nigdy nie miałam z tą marką do czynienia :D

    nowy lokatooor?! zaciążyłaś? :D będę ciocią? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OSZALAŁAŚ? :D Nie nie nie!
      Ale będzie coś baaaaardzo słodkiego, padniesz jak zobaczysz :D

      Usuń
    2. słodki kotecek, którego Ci ukradnę razem z całą woskową kolekcją? :D szykować tira i kuwetkę? :D

      Usuń
    3. Cichooooooo, nic nie mówię :D

      Usuń
  24. Ja też nie miałam nic z Fitomedu, oj tyle kosmetyków jeszcze nie znam :D ale już niedługo koniec akcji 40dni bez zakupów i się zacznie szaleństwo zakupowe :/ Haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sobie wyobrażam, co się będzie działo :D

      Usuń
  25. Miałam go i bardzo dobrze się spisał :))
    A co to za lokator?! Mów raz dwa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo minęło, mów! :D

      Usuń
    2. Powiem, powiem! Ale jeszcze nie mam jak go pokazać, a samo mówienie bez pokazania nie będzie miało takiego efektu :D

      Usuń
  26. mogłabym zostać ambasadorką fitomedu, jestem ich wielką fanką i wszystkie produkty oprócz odżywki świetnie się u mnie sprawdziły łącznie z tym żelem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, żel jest super. U mnie jedynie nie sprawdził się krem No1, reszta bez zarzutu.

      Usuń
  27. Przyznam, żę (nie wiem czemu) ten kolor mnie jakoś zniechęca. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, każdy ma swoje skojarzenia :)

      Usuń
  28. Nie znam za dobrze kosmetyków Fitomed ale wiele dziewczyn je chwali i mam ochotę je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.