środa, 19 marca 2014

Kosmetyczne nowości!

Witajcie :)

W związku z tym, że w środku tygodnia nie mam zbyt wiele czasu, dziś post z serii lekkich i przyjemnych, czyli ZAKUPY.


W ostatnim czasie wpadło mi kilka kosmetyków i oto one:


1. Kolejne litrowe pudło mlecznego Kallosa
2. Suchy szampon Batiste do włosów ciemnych (zdecydowanie mój ulubiony)
3. Glinka Rhassoul (gratis do zakupów)
4. Nowe woski Busy Bee - Coco Mango (pokochałam!), Violet Garden i Cotton Candy


I moje pierwsze zakupy z BingoSpa. Nie sposób było nie wykorzystać rabatu -50% na cały koszyk ;)

1. Szampon bez SLS keratynowy
2. Czekoladowy szampon z odżywką
3. Migdałowy żel pod prysznic
4. Żel czekoladowo - wiśniowy
5. Brzoskwiniowy balsam do dłoni
6. Serum czekoladowo - papajowe do ciała
7. Keratynowa kuracja do włosów
8. Kuracja do włosów 40 aktywnych składników do włosów wypadających oraz po farbowaniu
9. Maska do włosów z ekstraktem z drożdży

Jesteście czegoś szczególnie ciekawe? A może miałyście któreś z powyższych produktów?

Pozdrawiam, Ewa

95 komentarzy:

  1. Ahhh ile dobroci <3 Kosmetyki z BingoSpa brzmią tak.. smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie ten żel wiśniowo-czekoladowy :D

      Usuń
  2. Świetne zakupy. Ciekawe jak sprawdzi się ten rodzaj Batiste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już drugie opakowanie i spisuje się super :)

      Usuń
    2. Ah, dobrze wiedzieć. Ja mam blush i zapach nie bardzo mi odpowiada :(

      Usuń
    3. Ten do ciemnych pachnie orzechowo, też niekoniecznie mój ulubiony zapach, ale nie jest tragiczny :)

      Usuń
  3. kosmetyki z Bingo robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu się zdecydowałam na zakupy tam :)

      Usuń
  4. też mam such szampon z batiste i szampon z kallos oraz maskę z bingospa

    OdpowiedzUsuń
  5. maskę Kallos bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem strasznie ciekawa nowych wosków ;) Jaka ich cena? Gdzie można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję je stacjonarnie w Białymstoku lub w sieci na aromatella.pl kosztują 7zł :)

      Usuń
  7. Ojej jakie wspaniałe kosmetyki z Bingo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że takie też się okażą :)

      Usuń
  8. nie tylko ja poszalałam w Bingo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mleczny Kallos <3 A zakupy z Bingo pokaźne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że Kallos ma wiele zwolenniczek :)

      Usuń
  10. Ile ciekawych nowości!
    Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie ciekawi serum czekoladowe od Bingo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będę się nacierać jak wykończę poprzednie mazidła :)

      Usuń
  12. Mam suchy szampon Batiste, ale w wersji wiśniowej. Jak mi się skończy to skuszę się na wersję do ciemnych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiśniowy musi pachnieć bosko, ale do moich ciemnych włosów najlepiej pasuje ciemny :)

      Usuń
  13. wooo...poszalałaś w Bingo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Żałuję, że nie skorzystałam z tych -50% na produkty BingoSpa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei żałuję, że nie nakupowałam rzeczy w YR :(

      Usuń
  15. Ja lubię Batiste ale w wersji tropikalnej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, ale na moich ciemnych włosach lepiej wygląda ten brązowy :)

      Usuń
  16. Czekoladowo wiśniowy żel prezentuje się tak ładnie, że naprawdę zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. aż się uśmiechnęłam jak zobaczyłam ten batiste ;)
    pierwszym razem niestety nie doczytałam, że jest ciemny i jak wielkie było moje zdziwienie kiedy wylądował na beżowych kafelkach i mojej piżamie haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D
      Ja do tej pory muszę uważać, bo czasem niechcący wytrzepując go z włosów dotknę palcem do czoła, a to MOMENTALNIE farbuje i jak na złość nie chce się wytrzeć :D

      Usuń
  18. aż się uśmiechnęłam jak zobaczyłam ten batiste ;)
    pierwszym razem niestety nie doczytałam, że jest ciemny i jak wielkie było moje zdziwienie kiedy wylądował na beżowych kafelkach i mojej piżamie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szalone zakupy w Bingo! Muszę spróbować tego Batiste do ciemnych włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zakupy - poszalałaś w Bingo. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na Batiste poluję. Właśnie koleżanka mnie uświadomiła że w Białym są dostępne stacjonarnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że są - na antoniuku i zielonych wzgórzach :) Trochę drożej niż online, ale jeśli dodać przesyłkę, to jednak się opłaca :)

      Usuń
  22. batiste i ja sobie kupiłam - mój pierwszy :) Ale do ciemnych włosów nie widizałam :(

    OdpowiedzUsuń
  23. batiste muszę spróbować, kusi mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ratunek w sytuacjach awaryjnych :)

      Usuń
  24. muszę w końcu dobrac się do BINGO- włosowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzą ;)

      Usuń
  25. czekoladowy szampon :D mmm to musi być cudowny produkt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak sobie poradzi z myciem :)

      Usuń
  26. woski i maski do włosów sama bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię maski z Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja poproszę maskę do włosów z BingoSpa bo nie mam żadnej, a pewnie mama będzie chciała znowu zrobić zamówienie niebawem to i ja bym dorzuciła coś ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Sporo tego zwłaszcza Bingo SPA

    OdpowiedzUsuń
  30. Zobaczyłam woski BB i wpadłam w zachwyt! Aż mam ochotę je powąchać :D

    I jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się maska i kuracja do włosów z BingoSpa. Wiele dziewczyn je poleca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BB zjadają moje fundusze :D

      Maskę już raz nałożyłam, zobaczymy jak będzie dalej :)

      Usuń
  31. Od dawna ciekawią mnie kosmetyki BingoSpa, muszę coś w końcu od nich zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam ciekawa i w końcu się skusiłam :)

      Usuń
  32. Kallosa mam, bardzo lubię :) i ile kosmetyków z BingoSpa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię mleczną wersję :)

      Usuń
  33. Ja miałam Kallos Al Latte :) Jest super i starcza na bardzo długo :) Pierwszy raz widzę te woski . Gdzie można je nabyć i ile kosztują? :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Online zamawiam ze sklepu aromatella.pl i kosztują 7zł za sztukę :)

      Usuń
  34. Ile dobrego < 3 . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo jestem ciekawa tych wosków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo w nie wkręciłam :)

      Usuń
  36. ile fajnych nowosci!! / u mnie konkurs, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  37. jakie nowości ! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba też sobie sprawić przyjemność :)

      Usuń
  38. Widzę, że poszalałaś z tym Bingo Spa - czekam na jakieś recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam Latte a i BingoSpa także lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem ciekawa maski do włosów z BingoSpa! Czekam na recenzję. Mam suchy szampon w spray'u, polecam go wszystkim bo ratuje w ekstremalnych sytuacjach - np zaspania do szkoły bądź pracy ;)
    Zapraszam do mnie na kody rabatowe, może coś by Cię zainteresowało?
    http://nana-pako-recenzent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Lilac Petals na pewno by mnie zachwycił, mam wodę toaletową YR o zapachy bzu i jest cudna, ale strasznie nietrwała na mnie i dlatego używam jej właśnie do aromatyzowania pomieszczeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że znalazłaś dla niej alternatywne rozwiązanie :)

      Usuń
  42. Mam tą maskę Kallosa prawie już od roku, ale wciąż stoi nieotwarta :P
    Ciekawa jestem jak się Bingacze spiszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak możesz, ona jest cudna :P
      Też jestem ciekawa Bingo :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.