poniedziałek, 3 lutego 2014

Zagadka :)

Witajcie :)

Jak pewnie pamiętacie, niedawno pokazałam się Wam w okularach Firmoo. I tak sobie pomyślałam, że od razu Was o coś zapytam.

Może to śmieszne, ale prosiłabym Was, żebyście w komentarzach napisały mi, na ile lat według Was wyglądam. Spotkałam się już z tyloma bardzo odległymi od siebie opiniami, że jestem naprawdę ciekawa, jaka wyjdzie średnia.

Osoby, które mnie znają trochę lepiej, prosiłabym o nieujawnianie informacji i nie psucie zabawy :)

Dorzucam zdjęcie oczywiście:


To żaden konkurs, a po prostu wieczorny pomysł powstały pod wpływem permanentnego niewyspania ;)

Pozdrawiam, zaciekawiona Ewa

42 komentarze:

  1. to ja nie mogę się wypowiedzieć:( ale ciekawe, ile ci wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w okularkach wygloądasz dość poważnie, ale obstawiam na 21/22 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. w okularkach poważnie ale obstawiam 20/21 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dałabym Ci 47 lat :D

    hahaha no dobra, żartuję :D

    hmmm :D nie wiem :D obstawiałabym chyba pomiędzy 23-25 :D aż sama jestem teraz ciekawa eeeej! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja wiem ile masz, ale nie pooooowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Stara baba z Ciebie tak czy siak :))

    OdpowiedzUsuń
  7. z 23 lata okolo ;D ciekawi mnie ile tak naprawde masz lat ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok ok, nie będę psuła zabawy... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm widzę zmarszczki tu i tam i jeszcze sińće i wory pod oczami, hmm z jakies , eeee co ja gadam, pomyliłam osoby :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary trochę dodają Ci lat, więc ciężko powiedzieć, ale stawiałabym na 22/23 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dałabym Ci 23/24 :) Zapraszam na mój pierwszy kosmetykowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze ale zagwostka...25?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz na 18 lat ale ze sposobu w jaki piszesz wnioskuję że masz ok. 25 lat

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.