wtorek, 18 lutego 2014

Nowa paletka Sleek'a - Del Mar Vol. 1.

Witajcie :)

Dziś podzielę się z Wami informacją na temat nowej paletki osławionego już Sleek'a, która pojawić się ma na rynku już w kwietniu.

Paletka nosi nazwę Del Mar (Vol. 1) i z tego, co wyczytałam, ma być edycją limitowaną.


A tak prezentują się swatche:

Co Wy na to? Jakie są Wasze odczucia? Ja nie jestem zachwycona. Podoba mi się butelkowa zieleń oraz fiolety, ale to już było w innych paletkach, choćby Ultra Mattes V2. Raczej się na nią nie skuszę. A Wy?

Pozdrawiam, Ewa

PS. Mam małe urwanie głowy, dlatego na komentarze pod poprzednim postem postaram się odpowiedzieć wieczorem.

53 komentarze:

  1. Ciekawa jestem czy to tylko takie wrażenie czy rzeczywiście ta paletka w większości to maty..Tak czy siak chwyciła mnie za serce..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, większość to maty :) Widzisz, a mnie jakoś nie porwała.

      Usuń
  2. ładne kolory, mój makijaż jest monotematyczny, mogę popatrzeć ale raczej nie skuszę się na paletę.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolory, mój makijaż jest monotematyczny, mogę popatrzeć ale raczej nie skuszę się na paletę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak juz jest ze przy takich gotowych paletkach zawsze znajdzie sie kilka kolorow ktore do nas nie pasuja ;) Mi nawet podoba sie ta paletka ale tez watpie zebym sie skusila ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super kolory, idealne na wiosne/lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi jakoś nie podpasowały w większości :)

      Usuń
  6. Kolory idealne na zbliżającą się wiosnę, chociaż ja jak to ja... 0 talentu do malowania ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie się kolorki podobają, bo tak patrzę że nie mam niektórych cieni w tych co mam paletkach :) iiii się pewnie skuszę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój zbiór chyba niedługo zajmie oddzielne mieszkanie :D

      Usuń
  8. ładne kolorki, ale trzeba też mieć je do czego 'ubrać' :)

    OdpowiedzUsuń
  9. paletka bardzo fajna kolory podobają mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja muszę teraz dorwać Garden of Eden i Paraguaya :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż z ciekawości sprawdzę, bo już zapomniałam, które to :)

      Usuń
  11. Nie moje kolory. Ładne, ale nie używałabym ich niestety

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie jakoś nie przekonuje choć może to tylko pierwsze wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie jest porównywalna z ostatnią. Chyba też jednak spasuję. Ale Sunset mi się marzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli ktoś lubi kolory, to pewnie będzie zadowolony :) Ja na pewno się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się podoba tak pół na pół, połowę kolorów bym przygarnęła, a połowę zupełnie nie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko 3 ostanie kolory mi się podobają, a to za mało by kupić całą paletę, zresztą pojedyncze cienie w takich kolorach posiadam, więc tym bardziej nie odczuwam potrzeby kupna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie. W paletkach zawsze jest taki mankament, że nie wszystkie kolory do nas pasują.

      Usuń
  17. Kolory ładne, ale ogólnie to widziałam takie paletki, których odcienie były bardziej powalające.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda fajnie ale ja nie używam raczej takich kolorów więc nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku jakie wiosenne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi osobiście bardzo się podobają te kolorki

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tam bym chętnie przygarnęła : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna :) ale większość to nie moje kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie moje kolory, jakieś takie dziwne ma odcienie ta paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Też odniosłam takie wrażenie.

      Usuń
  24. Kolory takie przeciętne, ale szata graficzna kartonika cudowna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo tak, też zwróciłam na niego uwagę! :)

      Usuń
  25. Kolory to wg.mnie kwestia gustu, ja nie przepadam za zielenią czy fioletem na powiekach, zachwycam się paletką w kolorach nude ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. W sumie nie jestbrzydka ta paletka tylko taka zywa, morsko taneczna... na swatchach napewno gorzej wypada niz na 1zdj calej paletki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te swatche to w ogóle jak z innej paletki w niektórych kolorach...

      Usuń
  27. Dość spory rozstrzał kolorystyczny, ale kilka odcieni chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tylko kilka i moim zdaniem to niestety za mało na zakup całej paletki :)

      Usuń
  28. A mnie się podoba! Świetne radosne kolorki, można czarować z makijażem :)
    Kupiłabym ją sobie, tylko zastanawiam się, gdzie ja się będę malować tymi cieniami... ? W sensie, że na oczach to wiem, ale na jakie okazje ? :P Bo tak bezokazjonalnie, to nie wiem czy jest sens w nią inwestować, mimo iż mi się podoba. No cóż przemyślę sprawę, do kwietnia jeszcze trochę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się maluję na kolorowo na co dzień, więc u mnie nie byłoby to problemem, ale kolory jakoś nie przekonują mnie, dlatego odpuszczę :) A Ty myśl, myśl :)

      Usuń
  29. Kiedy zobaczylam, ze Sleek wypuszcza nowa paletke mowie wow... Ale teraz przegrzebalam troche internet... emocje troche opadly... A teraz Twoje swache... niestety, tym razem tez sie na nia nie skussze - dobrze, ze trafilam na Twoj blog. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.