poniedziałek, 24 lutego 2014

Bal i po balu :)

Witajcie :)


W sobotę odbył się mój bal magisterski i muszę Wam powiedzieć, że było ŚWIETNIE! Muzyka zdecydowanie w moim guście, mało disco polo, dużo tanecznych hitów i wybawiłam się jak chyba nigdy :) Nadal mam zakwasy na nogach i innej części ciała, ale to chyba tylko świadczy o tym, że nie siedziałam bezczynnie przy stole.  

Dziś chciałabym Wam pokazać, jaki miałam makijaż na tej właśnie imprezie.




Postawiłam na niezbyt ciemne smoky-eyes, do których użyłam Astora 750 Glam Grey (wewnętrzny kącik) oraz ciemnego szaraka z poczwórnych cieni Hean 406, który pokryłam mieniącym się, brokatowym cieniem Virtual 308. Te z Was, które śledzą mnie na Facebooku wiedzą, ile obaw miałam przed użyciem sztucznych rzęs, jednak na szczęście wszystko było super, rzęsy trzymały się bez minimalnego drgnięcia przez całą noc.




Na ustach wylądował błyszczyk z Virtuala, którego koloru niestety nie mogę zidentyfikować, gdyż naklejki brak. Jednak było to ciemne bordo, które nałożyłam dosyć oszczędnie. Nie chciałam uzyskać zbyt teatralnego wyglądu. Na policzki nałożyłam róż Kryolan Glossy Rosewood. I tyle :)




Jak widzicie udało mi się uzyskać na włosach niezbyt mocne fale, ale efekt mi się podobał. Nie rozkręciły się całą noc :)

Jestem ciekawa Waszych opinii. Jak wam się podoba całość? Zmieniłybyście coś? Nie uważam się za eksperta i chętnie poczytam Wasze rady :)

Pozdrawiam, Ewa

81 komentarzy:

  1. cudowanie wyglądałaś!! Jak Księżniczka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Takie słowa z ust profesjonalistki to zaszczyt :D

      Usuń
  2. jeju jak cudownie! miss balu <3! I te rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) :* A z rzęs jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  3. Na pewno zmiotłaś inne swoim pieknym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli tak, to nie dały tego po sobie poznać ;)

      Usuń
  4. Pięknie wyglądałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  5. rzęsy cudo! :)
    gdzie organizowaliście bal? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądałaś, rzęsy bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę ślicznie wyglądałaś :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądałaś, a rzęsiska cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądałaś ;) Pięknie podkreślone usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny makijaż a rzęsy śliczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, wyglądałaś sz a ł o w o !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow! *.*
    Ewcia w loczusiach- przepięknie! :) I makijaż szałowy!
    Cudownie kochana wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na kilka lat można nakręcić :))
      Dziękuję kochana :*

      Usuń
  13. piękne i stonowane oko, a rzęsiska wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzęsy spisały się na medal :)

      Usuń
  14. Ślicznie wyglądałaś :D
    Pasuje do Ciebie ten makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze tylko korona na głowę! super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a były i takie, co miały korony :D

      Usuń
  16. wow... normalnie miss świata... makijaż boski, oczy piękne, rzęs zazdroszczę... :) świetnie

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaaa siostra ma wyglądałaś super, ekstra i sexi :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No musiałam się upodobnić do swojej siostry :D

      Usuń
    2. hahaha weź mi tak słódź jeszcze :**** :D

      Usuń
  18. Prawda wyglądałaś bardzo klasycznie i ładnie. A mogę dać Ci jedną sugestię? Jeśli chciałaś wyglądać jak piękność z obrazów - efekt bardzo dobry, ale wydaje mi się, że Twoja jasna cera zyskałaby przy ciut intensywniejszym, żywszym kolorze :)
    Pozdrawiam Try to design

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę! :) Ale masz na myśli podkład, czy cienie lub pomadkę? Może to wina flesza, na żywo wyglądałam nieco "ciemniej", ale na pewno poeksperymentuję, dzięki :)

      Usuń
  19. ja bym wolała mocniejsze smoky ale to na mnie no i wyraziste usta pomalowane pomadka ;D nie lubie błyszczykow za bardzo ;D oczywiscie to nie znaczy ze mi sie nie podoba ;) slicznie wygladalas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie chciałam wyjść zbyt teatralnie, a przy moich cieniach i worach pod oczami ciemne smoky mogłoby to uwydatnić i pod koniec imprezy wyglądałabym jak wiedźma :D

      Usuń
    2. oj tez mam cienie pod oczami, ale mam nadzieje, ze nei wyglada to az tak tragicznie ;D ja nie chce sobie odmawiac czegos co lubie i mi sie podoba ze wzgledu co ludzie powiedza ;d juz ten okres mam za soba ;D

      Usuń
  20. to świetnie, że tak dobrze się bawiłaś. Tak powinno być. Ładny makijaż! Ponadczasowy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale pięknie wyglądałaś - po gwiazdorsku ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka Ty śliczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja tak wcale nie uważam, ale dziękuję :)) To bardzo miłe :)

      Usuń
  23. Sliczny miałaś makijaż i jakie piękne loczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne spojrzenie kochana, na pewno wzrok niejednego mężczyzny wodził za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, chyba aż tak to nie było :)

      Usuń
  25. Ładne te loki Ci wyszły, no i makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądałaś, i te rzęsy :) cudnie

    OdpowiedzUsuń
  27. amazing blog,I'm new follower,hope you can follow me too xoxo

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie, zarówno makijaż jak i super fryzura :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądałaś bajkowo. Jeśli miałabym coś zmienić, to może trochę bardziej wycieniowałabym oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciała uzyskać zbyt mocnego efektu, ale dziękuję za radę :)

      Usuń
  30. Bardzo podoba mi się makijaż. No i te rzęsiska pięknie otworzyły ci oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz prześlicznie, Kochana! Te rzęsy tak ładnie podkreśliły Ci oczęta, że aż nie chce się odwrócić od nich wzroku! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.