niedziela, 19 stycznia 2014

TAG Tylko jedno słowo.

Witajcie :)

Dziś wieczorem przychodzę do Was z TAGiem "Tylko jedno słowo", który podpatrzyłam na blogu Sekrety Naszego Piękna :)


Jak sama nazwa wskazuje, w TAGu na zadane pytanie odpowiadamy tylko jednym słowem. Chętne osoby zapraszam do czytania :)

1. Gdzie jest Twój telefon? Obok.
2. Twój partner? Dobry.
3. Twoje włosy? Wypadające.
4. Twoja mama? Nowoczesna.
5. Twój tata? Wysportowany.
6. Twój ulubiony przedmiot materialny? Komputer.
7. Twój sen z zeszłej nocy? Koszmar.
8. Ulubiony napój? Sok.
9. Pokój w którym teraz jesteś? Mój.
10. Twój wymarzony samochód? Terenowy.
11. Twój ex? Brak.
12. Twój strach? Choroba.
13. Kim chciałabyś być za 10 lat? Sławna.
14. Z kim spędziłaś ostatnią noc? Sama.
15. Jaka nie jesteś? Spokojna.
16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz? Kolacja.
17. Co masz na sobie? Dres :D
18. Ulubiona książka? Trylogia.
19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś? Zapiekanka.
20. Twoje życie? Sinusoida.
21. Twój nastrój? Obojętny.
22. Twój przyjaciel? Brak.
23. O czym teraz myślisz? Praca.
24. Co teraz robisz? Piszę.
25. Twoje lato? Chłodne.
26. Co jest w Twoim telewizorze? Nic.
27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś? Dziś.
28. Kiedy ostatni raz płakałaś? Niedawno.
29. Szkoła? Studia.
 
30. Czego teraz słuchasz? Figure8.
31. Twoje ulubione zajęcie weekendowe? Lenistwo.
32. Wymarzona praca? Pasjonująca.
33. Twój komputer? Uzależnienie.
34. Za oknem? Śnieg.
35. Piwo? Nie.
36. Meksykańskie jedzenie? Czasami.
37. Zima? Nie.
38. Religia? Brak.
39. Wakacje? Forever.
40. W Twoim łóżku? Przestrzeń.
41. Miłość? Marzenie.


Zapraszam do zabawy wszystkie chętne osoby, z przyjemnością poczytam Wasze odpowiedzi :)

Pozdrawiam, Ewa

47 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten TAG, wbrew pozorom nie jest nudny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny tag, też marzę o samochodzie terenowym ! piątka - za 10 lat też będę sławna hahahha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, to teraz musimy do tego doprowadzić :D

      Usuń
  3. Za oknem -śnieg???? U mnie piękne słońce i 15 stopni :))) Krokusy i tulipany mi w ogrodzie wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny :) podchwyciłam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. OO cudny Tag, tez jadlam niedawno zapiekankę i tez mialalm ostatnio koszmary i tez nie jestem spokojna ;:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Tag! :) chyba też go zrobię :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj też bym chciała pasjonującą pracę, w której się nie nudzę i każdy dzień mija szybko, ach te marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa... marzenia ściętej głowy :D

      Usuń
  8. Swietny post i blog;))
    ZAPRASZAMY DO NAS!
    http://crazy-moofos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne a zarazem proste! No i zmusza do myślenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie :D Zachęcam do wzięcia udziału :)

      Usuń
  10. Świetny blog, obserwuje i zapraszam do mnie: http://testowanie12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy ten tag, chyba sama się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem straszną gadułą, więc odpowiadanie jednym słowem to dla mnie prawie niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej trzeba spróbować swoich sił :)

      Usuń
  13. ja chyba również najbardziej boję się chorób, tylko wobec nich jesteśmy bezradni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez jestem uzależniona od komputera ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.