niedziela, 5 stycznia 2014

Olejek do kąpieli karmel&cynamon od Farmony.

Witajcie :)


Ale pogoda mnie od rana przywitała... leje, wieje i jest okropnie ponuro. Całe szczęście, że dziś nie muszę wychodzić z domu :)

Dziś chciałabym Wam pokazać


Olejek do kąpieli karmel&cynamon od Farmony


Nie kupiłabym go, żeby nie mały, zielony znaczek po prawej stronie butelki z napisem mówiącym o tym, że olejek idealnie sprawdza się pod prysznic. Dodatkowo, kiedy go powąchałam, nie miałam już żadnych wątpliwości :)

Cena: swoją butelkę kupiłam w Biedronce za 9,99

Skład:

Aqua (water), Sodium laureth sulfate, Acrylates copolymer, Cocamidopropyl betaine, Peg-7 glyceryl cocoate, Glycerin, Parfum (fragrance), Sodium chloride, Tuber aestivum extract, Peg-150 pentaerythrityl tetrastearate, Peg-6 caprylic/capric glycerides, Disodium edta, Sodium hydroxide, Coumarin, Cinnamal, Eugenol, CI 77019(mica),CI77891(titaniumdioxide), Methylchloroisothiazolinone,Methylisothiazolinone,2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, Caramel colour e150d.

Pojemność: 500ml

Obietnice producenta:


Od razu zaznaczę, że opisuję moje wrażenia tylko z używania produktu pod prysznicem, nie stosowałam go jako olejek do kąpieli.

Zamknięcie do typowy klik z niewielkim otworem umożliwiającym swobodne dozowanie produktu.




Produkt moim zdaniem wcale nie jest olejkiem tylko klasycznym żelem, bo właśnie taką ma konsystencję - żelową. Ma piękny, bursztynowy kolor, który dodatkowo bardzo opalizuje.



Pachnie cudownie! Połączenie karmelu z cynamonem dało świetny, idealny na zimę efekt. Zapach ten kojarzy mi się z karmelową czekoladą, którą ktoś posypał cynamonem. Do zjedzenia! Dodatkowym plusem jest fakt, że utrzymuje się on przez jakiś czas na skórze.

Olejek/żel pieni się bardzo dobrze, jest wydajny, nie wysusza ani nie podrażnia skóry, dobrze oczyszcza. Jestem z niego bardzo zadowolona.

Pozdrawiam, Ewa

95 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja mam na razie ten jeden, ale jest super :)

      Usuń
  2. Uh TY!!!! Musisz mi przypominać teraz jaki on jest zajebisty? :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak! Teraz ja się będę znęcać!

      Usuń
  3. te olejki mają cudowne zapachy *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę powąchać inne :)

      Usuń
  4. Szkoda, że go nie kupiłam, ale napewno będę miała na uwadze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystkie kosmetyki z tej serii ;) Jeszcze mnie nie zawiodły !:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Może wypróbuję go pod prysznicem bo niestety nie posiadam wanny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wannę mam, ale zdecydowanie stawiam na prysznic, na długie kąpiele mam mało czasu :)

      Usuń
  7. Boskie są te olejki :) Sama miałam wariant wiśnia&porzeczka, ale niestety dobił ostatnio dna..

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupiłam go w biedronce :) Pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kupię go raczej ze względu na sls ale mam balsam z tej serii i pięknie pachnie naprawdę cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja choć mam suchą skórę jakoś nie reaguję źle na SLSy :)

      Usuń
  10. Szok, ja to już głupia, sama nie wiem co kupować, tyle tego jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli coś pachnie m.in cynamonem, mówię temu stanowcze nie ;p Nienawidzę tego zapachu ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kupiłam swój w Biedronce z przeznaczeniem do kąpieli :) ta wersja zapachowa wydała mi się zbyt mdła i męcząca, ale ta z liczy(??) bardziej wpasowała się w mój gust :) jako olejek spisuje się znośnie :) z czasem coraz mniej go lubię, bo traci na intensywności --> nie wiem jaka jest przyczyna tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy :D
      Mój bosko pachnie przez cały czas :)

      Usuń
  13. Ale bajeczna konsystencja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam już dwie inne wersje tych olejków i ciekawa jestem właśnie tej;) A jestem zaskoczona, ponieważ dopiero od niedawna pojawił się ten znaczek mówiący o tym, że nadaje się pod prysznic;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencję ma typowo żelową, więc dobrze, że wpadli na to, żeby nas o tym poinformować :)

      Usuń
  15. kompozycja zapachowa bardzo mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest rzeczywiście rewelacyjna :)

      Usuń
  16. Mam i używam też jako żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I spisuje się świetnie, prawda? :)

      Usuń
  17. Mmm ale musi pięknie pachnieć :) Ja upolowałam w Biedronce wiśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach mnie strasznie kusi .

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam karmel ^^ Muszę koniecznie wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kochasz karmel to koniecznie! :D

      Usuń
  20. mam ochotę zakupić jakiś olejek do kąpieli z Tutti Frutti ;) ale chyba jakiś bardziej owocowy zapach bym upolowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam o zapachu jeżyny i maliny, uwielbiaam :)

    Super, cieszę się. :P Pokaż jak wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam całe w śnieżnym z Lovely, ale na pewno zrobię :)

      Usuń
  22. Lubię produkty z tej serii, wszystkie te żele olejki, peelingi pachną przepięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam masełko-również jestem zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  24. najgorsze w tych wszystkich zapachach jest to, ze nie sa jadalne ;D i bardzo szkoda! :D uwielbiam taka czekolade karmelowa ;/ no ale coz, mozna tylko wachac no i sie w tym kapac ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym jadła wszystkie kosmetyki, których używam i które mają jadalne zapachy, to chyba już bym się taczała :D

      Usuń
    2. hahaha ja z ciekawosci kiedys sprobowalam haha xD zreszta kto nie probowal xD
      to bylo chyba masło kakaowe z ziaji XD

      Usuń
    3. Hahaha, i jak wrażenia? :D

      Usuń
    4. przyznam ze nie bylo za dobre mimo wielkich nadziei ;D haha xD no inaczej nie moglo sie to skonczyc i stosowalam dalej jedynie do smarowania i wachania haha xD

      Usuń
  25. z tutti frutti bardzo lubię kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. o dziwo nie mialam nic ztej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten olejek, ale w wersji brzoskwinia i mango bodajże. Polecam! Ten Twój naprawdę musi mieć nieziemski zapach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pachnie cudnie :)
      Wypróbowałabym wszystkie!

      Usuń
  28. afrodyzjak :D uwielbiam takie "smaczne" kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak i symbol prestiżu hahaha :D
      Ja też bardzo lubię te o jadalnych zapachach :)

      Usuń
  29. Ale bajeczna konsystencja. Uwielbiam karmel. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapach musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mam z tej serii brzoskwinia&mango i liczi&rambutan
    pachną bosko i są niesamowicie wydajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zapolować w takim razie też na inne wersje zapachowe :)

      Usuń
    2. trzeba czekać na kolejną promo w biedronce ;)

      Usuń
  32. Zapach taki bardziej świąteczny jak na mój nos-uwielbiam tą markę właśnie za ciekawe aromaty.

    OdpowiedzUsuń
  33. aaaa już go bym brała za sam opis zapachu^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie?
      To pomyśl jak pachnie na żywo, a nie przez monitor :D

      Usuń
    2. nawet nie mogę sobie tego wyobrazić kurde;p ty kusicielko ty;p

      Usuń
  34. faktycznie pięknie wygląda;) a jak jeszcze pieknie pachnie to wogóle... obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pachnie cudnie :)
      Bardzo mi miło :)

      Usuń
  35. nie widzialam ich u siebie :( a wyprobowalabym dla zapachu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj jeszcze w drogeriach, gdzieś powinny być :)

      Usuń
  36. Oł jak coś jest od Tutti Frutti to musi być dobre, nie ma, że nie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapach może być świetny.

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam kiedyś balsam do ciała o tym zapachu, pachniał cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  39. A do mnie jakoś ten zapach nie przemówił ;< Jak dla mnie jest za słodki i nieco mdły. A szkoda, bo lubię produkty z Farmony :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten zapach jest obłędny ;) ale płynu do kąpieli nie widziałam..muszę się za nim rozejrzeć i wypróbować bo peeling z tej serii mnie uczulił ;(

    OdpowiedzUsuń
  41. dostałam na święta zestaw tej firmy i jestem mega zadowolona, zarówno z peelingu, żelu, a przede wszystkim masła do ciała - ma super lekką konsystencję i świetnie się wchłania, a do tego nieziemsko pachnie! :)

    http://chemical-cheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Mmmm, chciałabym powąchać, ale pewnie skończyłoby się to zakupem, więc lepiej nie :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolorek i zapach zachęca do używania tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  44. niedawno zakupiłam liczi z tej firmy i niestety mimo iż producent zapewnia o drobinkach ,to na moich ciele ich brak ...

    OdpowiedzUsuń
  45. Olejków tej firmy nie miałam, ale z tego samego rodzaju mam masło i peeling do ciała, pachną niesamowicie :D

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.