piątek, 31 stycznia 2014

Moje marne denko styczniowe

Witajcie :)

I czas na pierwsze denko w tym roku. Jeśli pierwszy miesiąc jest proroczy w stosunku do następnych, to może być nieco problematyczne, gdyż tak żałosnego dna jeszcze nie miałam.


Ale jak to mówią lepszy rydz niż nic, a poza tym mniej wcale nie oznacza gorzej.

1. Korektor Rimmel Stay Matte - RECENZJA. Następca: wykończę jakiś Avon'owy, a później wypróbuję Eveline.

2. Serum do włosów Haar Gold od Feel Nature. Piękny, pomarańczowy zapach, przyjemna konsystencja (choć rzadsza od mojego ukochanego GP), dobre wygładzanie końcówek i lekkie nabłyszczanie. Niestety cena jest moim zdaniem zbyt wysoka - 45zł za taką buteleczkę... nie opłaca się, tym bardziej, że spektakularnych efektów nie było. Następca: szukam serum GP, a na razie zadowalam się BioElixire.

3. Mini wersja szamponu do włosów Batiste o zapachu tropikalnym. O tych szamponach powiedziano już wiele. Od siebie mogę dodać tylko tyle: REWELACJA. Znacznie i momentalnie przedłuża świeżość włosów, pięknie pachnie i niejednokrotnie ratował mnie z opresji. Następca: to samo, tylko w wersji do ciemnych włosów.

4. Odżywka Eveline 8w1. RECENZJA. Następca: Eveline 9w1 :P

5. Antyperspirant w kulce Aroma Group. Na początku bałam się używania antyperspirantu z firmy, która do tej pory kojarzyła mi się jedynie z zapachami do wnętrz, ale spróbowałam. Dezodorant miał dziwny, perfumowany zapach, ale z czasem do niego przywykłam. Nie zostawiał plam na ubraniach, a co do ochrony... powiedziałabym, że na 3+. Zdecydowanie szukam czegoś mocniejszego. Następca: Rexona.

6. Szampon Goldwell wygrany w rozdaniu u Dakoty. Dobry szampon, naprawdę. Dobrze oczyszczał włosy, pienił się jak trzeba, nie plątał, nie uczulił, był wydajny. Naprawdę, nie mam się do czego przyczepić. No... może do ceny (60zł), ale to była nagroda, więc wcale się nie czepiam, tylko tym bardziej się cieszę, że mogłam go używać :)

7. Maseczka Efektima - nawilżająca. Piękny, wspaniały zapach! Nawilżenie określiłabym jako zadowalające, ale zimą moja skóra potrzebuje czegoś więcej. Latem pewnie sprawdziłaby się zdecydowanie lepiej.

8. Próbka maseczki BioVax z naturalnymi olejami. Wiadomo, że po jednej saszetce nie można spodziewać się cudów, ale zawiodłam się na niej. Nie pomogła nawet w rozczesywaniu włosów. 


I to już wszystko, wiem - miernota. Może w lutym będzie lepiej :)

Pozdrawiam, Ewa

90 komentarzy:

  1. też wykończyłam odżywkę eveline :) i w sumie wykończenie to dobre słowo, majtałam nią do góry nogami, na boki, byle coś jeszcze z niej wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja na koniec jakoś zgęstniała.

      Usuń
  2. ja właśnie zrobiłam focie mojego denka styczniowego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, że jest już eveline 9w1. mam jeszcze połowę 8 w 1. gdzie można kupić mini wersję Batiste? miałam właśnie tropikalni i potwierdzam- rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam online w Minti Shopie, bo niestety Hebe u mnie nie ma.

      Usuń
  4. zaciekawił mnie ten szampon, chociaż cena faktycznie nieco zaporowa.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pełnowymiarowe opakowanie Biovaxa i jestem nim zachwycona wraz z moim TŻ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ot widzisz, a u mnie jakoś nie spisała się :)

      Usuń
  6. Szampon Goldwell mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety nie mam cierpliwości do zbierania pustych opakowań ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu zamiast do kosza, wrzucaj do reklamówy :)

      Usuń
  8. ja od dwóch miesięcy zbieram puste opakowania i mam chyba 4 :) a kilka produktów już na wykończeniu ale jeszcze trochę jest i wciąż na nie czekam, żeby też zrobić denko :)
    Dobry antyperspirant który u mnie się sprawdził ostatnio to Vichy - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będę musiała wypróbować :)

      Usuń
  9. ja też ostatnio jakoś mało wykańczam, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. E tam miernota, to zobacz moje :P
    Co do probki biovaxu to dobrze ze kupiłam małą a nie pełnowymiarową - jedyna biovaxowa maska która naprawde mi nie słuzyla :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie też właśnie jakoś nie spisała się. Do włosów ciemnych była lepsza.

      Usuń
  11. Wcale nie takie marne to denko :) Mam chrapkę na ten suchy szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą maseczkę biovax i szampon batiste :) batiste uwielbiam, a maseczki jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jest tak źle ;-) Też uwielbiam Batiste :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie mało zużyć, ale czasem musi być zastój przed dużym denkiem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby w przyszłym miesiącu było lepiej :)

      Usuń
  15. Oj wcale nie jest tego tak mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to chyba moje najsłabsze denko :)

      Usuń
  16. Uwielbiam tę odżywkę do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie marudź, bo nie jest tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja droga taką miernotę miałam w grudniu, ze połączyłam ją ze styczniem i porządkami w kosmetyczce :P
    Ale dobrze powiedziałaś lepszy rydz niż nic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, zawsze to chociaż coś :)

      Usuń
  19. Też lubię suche szampony, czasem ratują sytuejszon :D

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie styczeń zapowiadał się dobrze, a jednak też wyszło słabo. Za to luty powinien być owocny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że u mnie też tak będzie :)

      Usuń
  21. Nie miałam nic z tych produktów :D . Cóż czasami denko jest duże a czasami małe ;P .

    OdpowiedzUsuń
  22. Może i mało, ale fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dosyć ciekawie w tym miesiącu :)

      Usuń
  23. nei jest źle, ja raz miałam 2 rzeczy xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też dwie zużyłam wstyd, wstyd;p Żaneta piątkę przybijam :D

      Usuń
    2. Hahahaha, to jeszcze lepiej :D

      Usuń
  24. Te serum do włosów też polubiłam dopóki nie pojawił się olejek z Equlibry <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu wypróbować ten olejek :)

      Usuń
  25. wcale nie takie marne to denko :-) najważniejsze, że kilka denek do przodu :-)
    Batiste mnie kusi, ale nigdzie u siebie nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój też zamawiałam w sieci - jeszcze wtedy były stacjonarnie niedostępne :)

      Usuń
  26. jedyne co znam to tę odżywkę do pazurków :) nie jest źle :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję zużyć, miałam ochotę na ten BioVax z Biedronce za 1,99 zł ale odpuściłam :)
    Batiste mam ale większą butlę i inny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz też mam większą butlę :)

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. No właśnie niekoniecznie :P

      Usuń
    2. Uwierz, w porównaniu do moich niecałych 2 produktów to pokaźne :)

      Usuń
  29. to samo u mnie. JAKAŚ MASAKRA, nie wiem czemu tak mało : c A maska ta z Biovaxu też mnie nie rozkochała w sobie i żałuję, że próbkę dostałam później niż kupiłam całe opakowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie BioVax mnie rozczarował, bo spodziewałam się cudów po tylu dobrych opiniach.

      Usuń
  30. nie jest tak źle:) u mnie wcale postu nie będzie, bo nie bardzo jest, co pokazać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i tak :) A jak woski, odpalałaś? :)

      Usuń
  31. Eveline 8w1 mam i uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. widzę większość produktów pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wcale nie jest tak marnie ;)
    fajnie że jesteś zadowolona z szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zaciekawił mnie ten suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuję, dziękuję, dziękuję za przesyłkę!!! mam uciech jak stąd do Wąchocka^^ :***

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie takie małe denko, nic z niego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.