wtorek, 28 stycznia 2014

Firmoo'wki raz, Firmoo'wki dwa!

Witajcie  :)

Dla wielu z Was zapewne posty z okularami Firmoo wychodzą już uszami. Dlatego jeśli któraś z Was ma już dosyć i nie chce ich ponownie oglądać - lepiej nie przewijać dalej :)

Nic nie poradzę na to, że Firmoo'wki spodobały mi się od samego początku. O pierwszej otrzymanej parze możecie przeczytać tu KLIK. Okulary zrobiły na mnie bardzo pozytywne wrażenie i kiedy miła Laura zaproponowała mi kontynuację współpracy, pomyślałam "czemu nie?"

Tym razem wybrałam sobie model "koci".


Oczywiście otrzymałam również etui i zestaw małego majsterkowicza do dokręcania okularów, ale o tym możecie przeczytać w poprzednim poście.

Po raz kolejny okulary zaskoczyły mnie bardzo dobrym jakościowo wykonaniem i dbałością o szczegóły. Nie ma w nich sterczących śrubek, czy powykrzywianych rączek. 

A jak prezentują się na twarzy?


Dodatkowo mam dla Was prezent w postaci vouchera o wartości 30$ na zakup okularów z TEJ strony. Dzięki nim, za okulary zapłacicie tylko 9$. 

Treść kodu to: "MOJKBLOGS4 i jest on ważny do 26.02.2013, a może go wykorzystać 5 pierwszych osób, które zdecydują się na zakup okularów.

Z kolei te z Was, które chciałyby rozpocząć swoją współpracę z Firmoo, zapraszam do odwiedzenia TEJ strony.

Pozdrawiam, Ewa

73 komentarze:

  1. Ładnie w nich wyglądasz :) Dodają Ci pazura! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja w blogosferze się nie zdecydowałam na firmoo ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... nie wiem, ale myślę, że powinnaś w końcu spróbować :D

      Usuń
  3. bardzo Ci do twarzy, gorne zdj po lewej z tej czworeczki mistrzowskie:D pozatym chyba pierwszy raz widze Twoje zdjecie w calej okazalosci, jakie wloski!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Już kiedyś pokazywałam się w pierwszych Firmoowkach i na jakimś mixie, ale rzeczywiście rzadko to robię :)

      Usuń
  4. Bardzo Ci pasują :D
    Kurczę, zazdroszczę, bo bardzo podobają mi się ,,kocie oprawki'', ale wyglądam w nich niezbyt ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to nie mogę nosić zbyt wąskich i prostokątnych :)

      Usuń
  5. Ja się jeszcze nie zdecydowałam hmm

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! :) Ale do mnie kocie chyba by nie pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje wzięłam w ciemno, ale na stronce można "przymierzyć" okulary do twarzy :)

      Usuń
  7. Fajne okularki i ciekawe oprawki (przypominasz mi na tych zdjęciach odrobinę Adę Fijał ;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, takiego porównania jeszcze nie słyszałam :)

      Usuń
  8. Cudowne są! I do twarzy Ci w nich, bardzo! ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ Ci pasują te okularki. Ślicznie wyglądasz! Mrrrrr ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  10. pasują Ci te oprawki ;)
    ja czekam na swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz w nich rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialnie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi trochę rzeczywiście nie chce się już czytać kolejnego postu o firmo, ale zawsze chętnie spojrzę na zdjęcia :) I wyglądasz super. Ładnie Ci w takich podpiętych włosach jak na zdjęciu w prawym dolnym rogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, właśnie takie kocie okulary mi się marzą. Tylko wybrała bym troszkę jasniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam były 3 kolory do wyboru :)

      Usuń
  15. Bardzo ładnie w nich wyglądasz :D Ah te kocie oczyska :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj nasza Ewcia, piekna jak zawsze.okularki odważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne są te oprawki. muszę w końcu jakieś sobie zamówić, bo moje obecne już mi się nudzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jak co, ale wybór to Firmoo ma ogromny ;)

      Usuń
  19. Są mega rewelacyjne !! :D Zazdroszczę ich :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszaj się na podlinkowanej przeze mnie stronce i próbuj, może akurat się uda :)

      Usuń
  20. Kuszą te okulary bardzo, tylko ja bym jednak najpierw chciała przymierzyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że to nie to samo co na żywo, ale na stronce Firmoo można "przymierzyć" okulary, wrzucając swoje zdjęcie :)

      Usuń
  21. Bardzo fajne, ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo było już postów o Firmoo ale jeszcze nie wychodzą mi uszami. Jestem wyluzowana i wszystko przyjmuję ze spokojem. Jeszcze nie mam tych okularów. Podoba mi się kształt oprawek. Też dostałam propozycję współpracy i trochę żałuję, że jej nie wykorzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze zdjęcie, gdzie przygryzasz wargę, bardzo mi się podoba - kocica :D

    A okulary pasują do Ciebie, ślicznotko ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne okulary i bardzo Ci w nich do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnemu we wszystkim ładnie :)
    A oprawki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pasują do Ciebie, ładnie Ci w nich bardzo! :)
    A to zdjęcie na dole po prawej- cudo! Zakochałam się ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. ja także mam okulary firmoo,wygrałam je w razdaniu na blogu,a ostatnio wygrałam także kupon zniżkowy i mam zamiar go wykorzystać:-)
    miałam niegdyś propozycję współpracy z tej firmy ale jakoś wtedy nie chciało mi się tym zajmować,to było zanim te okulary były tak popularne jak obecnie ale może jeszcze coś z tego wyjdzie:-)
    wybrałaś super oprawki,też mi się takie podobają niestety taki model mi nie pasuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Boskie! Bardzo, bardzo Ci pasują! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.