poniedziałek, 16 grudnia 2013

TAG - Gotowa na Święta.

Witajcie :)

Do Wigilii został tydzień i jeden dzień, a ja nadal w rozsypce: praca, dwie szkoły oraz duuuużo innych zajęć uniemożliwiają mi jakiekolwiek przedświąteczne przygotowania. Jedyne, co już jest gotowe, to prezenty dla najbliższych :)

Jednak niedawno na kilku blogach dostrzegłam TAG Gotowa na Święta i postanowiłam wziąć w nim udział.

 (zdjęcie zaczerpnięte z grafiki Google)

1. Jaki jest Twój ulubiony świąteczny film? 
Nie wiem, czy ulubiony, ale Kevin to już po prostu tradycja. Znam niemal wszystkie dialogi i sceny, ale i tak muszę go obejrzeć chociaż jednym okiem.

2. Jaki jest Twój ulubiony świąteczny kolor? 
Jest ich kilka -  zielony, czerwony, złoty, biały.

3. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję? 
Nie ma szans, żebym była w piżamie, ponieważ Święta zawsze spędzam u dziadków ;) Ale nawet gdybym była w domu to ubrałabym się odświętnie. W piżamie nie chodzę nigdy, ale codzienny dres to też nie jest moim zdaniem strój na Święta.

4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo? 
Hmmm, trudne pytanie. Jeśli miałby być tylko jeden prezent, to szukałabym promocji "Kup 1, drugi weź w prezencie" i w ten sposób miałabym dwie pary butów/dwa szaliki/dwa telefony... Jeden dałabym mamie, a drugi narzeczonemu - nie potrafię między nimi wybrać tej jednej osoby.

5. Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy świąteczny poranek? 
W Wieczór Wigilijny.
 
6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników?  
Niestety nie. Moje zdolności manualne pozostawiają wiele do życzenia. Ale kto wie, może kiedyś spróbuję?

7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej?  
Po prostu odpoczywać. Z roku na rok brakuje mi tego coraz bardziej, więc w wolny czasie stawiam na regenerację i powrót sił.

8. Czy masz jakieś świąteczne życzenia?  
Oczywiście. Ale nie powiem jakie, bo się nie spełnią :)

9. Ulubiony świąteczny zapach?   
Zapach piernika i pierniczków.

10. Ulubiona świąteczna potrawa? 
Wigilijna - pierogi z kapustą i grzybami mojej babci oraz kluski z makiem. Na Święta - karkówka z wykrojonymi elementami tłustymi, obok chrzan, najlepiej ostry, sałatka wielowarzywna i chleb. Mogę to jeść non stop :D No i oczywiście piernik i pierniczki!

Nominuję wszystkie osoby chętne do podzielenia się swoimi świątecznymi tradycjami :)

Pozdrawiam, Ewa

66 komentarzy:

  1. na pewno wezmę udział w zabawie bo tag jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahc pierniczki i ja wielbię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak zapach pierniczków w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja juz gotowa, dziś kupiłam ostatnie prezenty:) mam nadzieje, ze to bedą udane święta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. och tak, w moim domu Kevin to też tradycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no nie da się bez niego żyć :D

      Usuń
  6. Oj ja również uwielbiam piernikowe zapachy zimą.
    Dla mnie jest to nieodłączny aromat świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że tak. Teraz możemy oszukiwać przez tydzień z YC, a potem będzie już naturalny aromat :D

      Usuń
  7. Karkówka z wykrojonymi elementami tłustymi-u mnie tak smo. Bardzo fajny Tag.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ten tag, też chyba wezmę udział ;) także bardzo lubię zapach pierniczków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A prawie głowę bym dała za to, że już komentowałam ten post :) Ale widzę, że jednak nie :) Jakieś problemy z głową już chyba się zaczynają hihi :) U mnie na święta Kevin również musi być.. chociaż w tle :) Ale można powiedzieć, że to już taka moja świąteczna tradycja :))) Generalnie na wszystkie pytania udzieliłabym bardzo podobnych odpowiedzi :***

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, musisz mnie częściej odwiedzać, żeby się nie mylić :)

      Usuń
  10. uwielbiam tagi ;) zawsze tylu ciekawych rzeczy można się dowiedzieć o drugim człowieku ;) ja też ubóstwiam zapach pierników!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również uwielbiam pierogi z kapustą i grzybami *_* Już nie mogę się doczekać Wigilii - z tego powodu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tu się świątecznie zrobiło :) Aż zjadłabym piernika :D Na wigilii też najbardziej lubię pierogi z kapustą i grzybami :D

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie Ewuniu zapraszam do mnie...karkówka będzie, sałatka również...chrzanik się znajdzie:) posiedzimy, pogadamy i naładujemy akumulatorki:)
    tylko pierniczki weź ze sobą, bo raczej nie będę ich piekła haha:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję kochana! Lecę z przyjemnością :) A pierniczki załatwione - piekę co roku :)

      Usuń
  14. Doszłam do ostatniej odpowiedzi o zrobiłam się głodna...

    OdpowiedzUsuń
  15. ja juz mam Kevina po uszy :P mogli by zmienić na coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, no co Ty! Musi lecieć chociaż w tle :D

      Usuń
  16. Ja bym mogła w Wigilie tylko barszcz z uszkami jesc i pierogi ;D no i ewentualnie jakies salatki haha xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sałatki ja też, ale jakoś za barszczem nie przepadam :D

      Usuń
  17. może jestem dziwna,ale nie umiem życ bez karpia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie przepadam w ogóle za rybami, a karp ma mega dużo ości i mnie to przeraża ;)

      Usuń
  18. ja też pierogi z kapustą i grzybami uwielbiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniam, mniam. Jeszcze musimy wytrzymać kilka dni :)

      Usuń
  19. Zapach piernika jest genialny w zimowy świąteczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, szczególnie kiedy mróz i śnieg za oknem, a my siedzimy w ciepłym domu :)

      Usuń
  20. wiesz, że nigdy nie oglądałam Kevina od początku do końca? jakoś ten film nigdy do mnie nie przemawiał :D
    również uwielbiam pierożki z kapustą i grzybami i kluski z makiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja oglądałam już tyle razy, że ciężko policzyć :D

      Usuń
  21. Również lubię zapach piernika ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też otwieram prezenty w Wieczór Wigilijny- nie wytrzymałabym do następnego dnia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nawet nie ma takiej tradycji, że można otwierać w Święta. Zawsze w Wigilię :)

      Usuń
  23. pierogi moglabym jesc caly czas;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pewnie szybko by Ci się znudziły :)

      Usuń
  24. ja jestem w totalnej rozsypce:-( na wszystko brakuje mi czasu :-(

    OdpowiedzUsuń
  25. Kevin rządzi i u mnie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. już nie mogę się doczekac świąt! Kevin na ten roku juz zaliczony, ale moim ulubionym filmem jest ekspres polarny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, w takim razie muszę obejrzeć :)

      Usuń
  27. ale świetny tag! oczywiście biorę udział :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba wezmę udział w tym TAGU, bo bardzo mi się spodobał:D ja też w rozsypce, ale w sumie nie mam nic do zrobienia, bo idę na gotowe:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby też, ale posprzątać trzeba, no i piernik i pierniczki też zawsze sama robię :)

      Usuń
  29. fajny tag :) chyba się i ja skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jeszcze się nie przygotowalem an swieta pokico ich nie czuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. ale fajny tag, może też go zrobię, nie ma to jak Kevin :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.