sobota, 14 grudnia 2013

Przesyłkowe nowości.

Witajcie :)

Tak się zastanawiam kiedy moje siły naprawdę się wyczerpią i nie będę miała już motywacji do zrobienia czegokolwiek. Czuję, że ta chwila zbliża się wielkimi krokami. A może choć na Święta uda mi się trochę odpocząć?

Dobra, koniec marudzenia! Przesyłki to jest to, co lubię najbardziej i co pozwala mi przetrwać męczące dni. Oto co wpadło do mnie niedawno.

2 lakiery piaskowe Wibo oraz pomadka Bourjois Plum Russian - oczywiście w promocji -40% w Rossmanie


Moje pierwsze w życiu sztuczne rzęsy. Nie mam pojęcia co wyjdzie z tego eksperymentu, ale jestem gotowa zaryzykować :D


Tydzień bez Yankee Candle to tydzień stracony (Aga, nie patrz! :D), a tym bardziej jeśli chodzi o kolekcjonowanie zapachów niedostępnych w PL. Jak widzicie dopuściłam się też zdrady na rzecz 2 wosków Kringle i muszę powiedzieć, że podobają mi się :)


No a teraz mój szok miesiąca. Kochana Aguś zrobiła mi MEGA niespodziankę, przysyłając świąteczną paczuszkę z kosmetykami, a także z bardzo, BARDZO cudownym prezentem! Dziękuję Ci jeszcze raz kochana :) Bardzo mi miło, że wzbudziłam Twoje zaufanie na tyle, że postanowiłaś się ze mną podzielić tak ważną częścią Twojego życia :) Nie mogę się doczekać, aż zasiądę do oglądania! Może uda mi się to już dziś? :))


Kolejna przesyłka to wygrany tusz do rzęs na blogu P-INEZ-KI, za który bardzo dziękuję :)


Znacie firmę Anatomicals? Jakiś czas temu pisałam o ich żelu pod prysznic oraz o tym, że znikają z polskiego rynku. Niedawno się okazało, że wrócili i to z nowymi produktami. Kilka miesięcy temu wygrałam w ich konkursie parę kosmetyków. Miała być do nich dołączona również torba, której nie było. Nie chciałam wojować o taką rzecz i po jednym przypomnieniu - odpuściłam. Jednak ostatnio firma się zreflektowała i dostałam nie jedną torbę, a dwie, a do tego kosmetyczne gratisy. Bardzo miły gest, a torby są mega jajcarskie :D


I na koniec kalendarz. Nie wiem, jak u Was wygląda wybieranie tego niezbędnego "narzędzia", ale u mnie poszukiwania trwają dosyć długo. Na szczęście trafiłam na taki, który mnie zadowala zarówno funkcjonalnie jak i wizualnie :)


I to tyle z moich ostatnich przesyłek. Co prawda były też paczki świąteczne, ale o nich opowiem już po Świętach :)

A co wpadło do Was ostatnio? Jestem bardzo ciekawa :)

Pozdrawiam, Ewa

84 komentarze:

  1. Rzęsy SA cudowne, mam je od jakiegoś czasu i nie wyobrazam sb Ich nie naklejac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupowałam w ciemno, ale widzę, że to był dobry wybór :)

      Usuń
  2. Rzęs nie umiem używać hihi, a piasków Wibo zazdroszczę!:) Yankee candle kocham:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie umiem, zobaczymy co wyjdzie :D

      Usuń
  3. ten niebieski piasek w wibo musi byc cudny! tez go chcialam kkupic ale oczywiscie w moim rossmannie juz go nie bylo :((

    OdpowiedzUsuń
  4. No to na sylwestra makijaż juz masz :P Ja muszę się w końcu po woski wybrać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zauważyłam, że obie lubimy słodkości :D Zresztą jak ich można nie lubić ;))

      Usuń
  5. bardzo fajne kosmetyki:) przede wszystkim gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie można kupić zapachy do auta Yankee Candle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje kupiłam przez Allegro, ale widziałam je też w kilku sklepach internetowych z YC :)

      Usuń
  7. Rzęsy są mega:) tez dopiero co ost zmówiłam pierwsze rzesy na pasku, ale nie adrel tylko e.l.f :) jednak wiem ze ardel każdy sobie chwali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, a ja kupiłam zupełnie się nie znając. Wzięłam te, które mi się podobały :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. No i następna :D Kurczę, ale trafiłam :))

      Usuń
  9. Ciekawa jestem jak się te lakiery piaskowe prezentują na paznokciach. Chyba muszę się na niego skusić ;) Cudnie wygląda ten kalendarz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nakładałam tylko brąz i polubiłam go, no ale ja ogólnie lubię piaski :)

      Usuń
  10. Wow ile dobroci załapałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę kasy poszło, ale część to miłe niespodzianki :)

      Usuń
  11. Świetne nowości :) Te piaski Wibo i ja kupiłam w promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawska --> co jest na tej płytce?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem dopóki Aga nie wyrazi chęci podzielenia się tym z innymi :D

      Usuń
  13. Przyznam, iż nigdy nie miałam sztucznych rzęs. Chyba bałabym się, że nie umiałabym ich zakładać ^^

    A pomadkę w kredce z Bourjois mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja się boję, że skleję sobie oczy i wyląduję na pogotowiu :D Ale i tak chcę spróbować!

      Usuń
  14. Ileż tu wspaniałości !! A woski .... chcę je wszystkie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale paczki! A ta niespodzianka - jak miło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u Ciebie tez sporo tego, udanych testów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testów jak testów, ale miłego użytkowania na pewno ;)

      Usuń
  17. troszkę się tego nazbierało:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny kalendarz:) u mnie też to trochę trwa- w końcu ma być ze mną cąły rok:)
    YC<3 moja przygoda ze sztycznbymi rzęsami skończyła się płaczem tydzień przed 100 i błaganiem, żeby opuchlizna zeszła, więc jak masz coś ważnedgo to wcześniej sobie wypróbuj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, ale też się strasznie boję :D

      Usuń
  19. Ja mam podobny problem z kalendarzem oglądałam już przeróżne, ale jakoś nie mogę się zdecydować. Najbardziej chyba spodobał mi się kalendarz z kotem Simona, bardzo lubię koty i chyba na ten się zdecyduję, tylko troszkę cena nie taka bo szkoda mi wydać 30zł na kalendarz. Muszę to jeszcze przemyśleć, i życzę Ci dużo sił. Mnie one ostatnio też opuściły, od 4 dni leżę w domu chora i tak jak Ty totalnie bez sił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dużo zdrówka życzę i znalezienia takiego kota Simona! :)

      Usuń
  20. Ile cudownych wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetności :D
    Pierwszy brąz z Wibo mam, ale jakiegoś wielkiego szału nie robi. Niebieski podoba mi się bardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskiego jeszcze nie nakładałam, ale na pewno niedługo to zrobię :D

      Usuń
  22. Niebieski Wibo ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainteresował mnie już stojąc na półce :)

      Usuń
  23. już u którejś blogerki z kolei widzę ten kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana to właśnie ten kalendarz o którym pisałam ze muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa widzisz, czyli sowy podobają się wielu osobom :)

      Usuń
  25. śliczny ten kalendarz
    już widziałam go gdzieś sowy górą

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam jeden lakier piaskowy (bordo) z Wibo i póki co sprawuje się bardzo dobrze :)
    Pozdrawiam - do Świąt zostało już (niecałych!) 9 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie moge znalezc anatomicals nigdzie, daj linka do fb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę ;) https://www.facebook.com/AnatomicalsPolska?fref=ts

      Usuń
  28. Ooo nie! zobaczyłam to co miałam nie patrzeć! :( *.*
    Pędzę na allegro szukać takich! I znów będzie na Ciebie, hyhyhy :D
    A cieszę się, że niespodzianka sprawiła Ci radość :) :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mówiłam nie patrz! :D Już dziś zaczęłam oglądać :)) :*

      Usuń
  29. hehe, dorwałam to samo na promocji w Rossmannie, tylko w innych odcieniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aga przeszła sama siebie :D
    Nie dość, że Ci sprawiła piękną niespodziankę, to jeszcze podzieliła się z Tobą kawałkiem Ciebie :)
    AAAAA! Kalendarz w sowy! TEN O KTÓRYM MI PISAŁAAAŚ :D
    Genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, to teeeen :D Te sowy są niemal tak psychiczne, jak my :D

      Usuń
  31. Nie mów gdzie mieszkasz, bo włamię się do Ciebie i ukradnę ci te woski! XD
    A tak serio- skąd zamawiałaś? Prze ebay? Bo ja chciałam, ale przesyłka wychodziła tak mega droga, że zrezygnowałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ebay może zabić. Trzeba być bardzo czujnym na Allegro, czasem można wyłowić perełki zupełnie niedostępne w Pl, tyle, że bardzo szybko schodzą :)

      Usuń
  32. piękne przesyłki, mnie najbardziej wpadły w oko rzęsy - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierwsz muszę się odważyć je przykleić :)

      Usuń
  33. woski i YC ... kurde troche tego jest ojj będzie duuużo palenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, uzależniłam się niesamowicie :D

      Usuń
  34. Świetne nowości :) Zazdroszczę wosków niedostępnych w PL :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana zakupiłam identyczny kalendarz w Empiku tylko czarne tło a sówki są malowane na biało, bardzo się z nim już polubiłam :)
    Nie wiedziałam, że Anatomicals jednak wraca, super info :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kalendarz jest mega :D A tak, wrócili i mają sporo nowości, ale jeszcze się nie zagłębiałam :)

      Usuń
  36. jak się sprawują te zapachy do auta z YC ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jeden dynda u mojego R., a drugi w mojej szafie :) Oba są dosyć mocne, ale na szczęście głowa od nich nie boli. Jestem zadowolona :)

      Usuń
  37. Inne firmy powinny brać przykład z tej, która oprócz dodatkowej torby wysłała Ci gratisy ;)) Ładny kolor tej pomadki z Bourjois, ale akurat takie do mnie nie pasują jak na złość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne przesyłki, torby jakie super! kalendarz też wybierał dłuugo oj dłuuugo :D sztucznych rzęs nigdy nie miałam ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.