niedziela, 1 grudnia 2013

Denko listopadowe.





Witajcie :)

Kolejny miesiąc dobiegł końca i czas na podsumowanie moich listopadowych zużyć. Nie było tego wiele, ale zawsze coś. Zapraszam więc na denko listopadowe.



Ciało:


1. Dezodorant Rexona. Pisałam już o nim w którymś denku. Moim zdaniem najskuteczniejszy ze wszystkich Rexon. Dobrze sobie radzi, choć w sytuacjach ekstremalnych nie jest już tak niezawodny. Niemniej jednak jeszcze do niego wrócę. Następca: Aroma Group

2. Krem do rąk rozgrzewający RECENZJA. Następca: AA malinowy

3. Krem do stóp Exclusive. Musiałam go wyrzucić, ponieważ skończył się termin ważności. Krem miał za zadanie koić zmęczone stopy, jednak tego nie zrobił. Podobał mi się w nim tylko zapach. Następca: zwykły balsam do ciała.

4. Pianka do golenia Isana. Baaaadzo fajny produkt w niskiej cenie. Bardzo wydajna, pięknie pachnąca - jak serki brzoskwiniowe Danio dla dzieci. Na pewno kupię kolejne opakowanie!

Twarz:


5. Kolejne opakowanie pasty Elmex. Pisałam o niej ostatnio. Następca: teraz przerwa i czas na Blend-a-med.

6. Krem Fitomed RECENZJA. Niestety musiałam go zużyć na inne części ciała. Następca: Apis.

7. Krem Nivea Aqua Effect regenerujący na noc RECENZJA. Mój najlepszy krem do twarzy Ever! Kto by się spodziewał? Na pewno do niego wrócę, a tymczasem następcą jest Apis.

Włosy:

8. Balea Professional do włosów zniszczonych. Już kolejne opakowanie bardzo lubianego przeze mnie szamponu. Nadal podtrzymuję, że bardzo dobrze myje, nie podrażnia, nie plącze i pięknie pachnie. Na pewno jeszcze kiedyś kupię. Następca: szampon ze szpiku norki :O

I próbki:


Tu nie ma co się rozpisywać. Żel Palmer's zainteresował mnie już samą próbką. Chociaż zapach zdecydowanie odbiega od przyjemnego, to żel całkiem fajnie myje, a skóra po nim została (o dziwo) matowa. Więcej nic nie mogę powiedzieć po próbce.

A jak Wasze zużycia? Tymczasem witamy już grudzień i odliczamy czas do Świąt :)

Pozdrawiam, Ewa

78 komentarzy:

  1. Fajne denko, ale nic z niego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mało pospolite produkty haha :D

      Usuń
  2. też lubię szampon Balea, dobra seria

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad tą Rexoną, bo wcześniej ich nie widziałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z rzeczy które zużyłaś ;P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się akurat coś trafi :)

      Usuń
  5. Mam odżywkę z Balea (tej samej serii) i sprawdza się tak samo dobrze.
    Czas na szampon :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam krem cztery pory roku ale wersje z zyrawina i miodem i jest super :) tani i dobry. twojej wersji nigdzie nie widzialam ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno go kupiłam, całe lato walał się w torebce ;)

      Usuń
  7. U mnie dosyć skromnie, mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu będzie lepiej. :) Też odliczam dni do świąt, doczekać się nie mogę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Twojego denka miałam tylko piankę Isana.

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie Rexonie blokuje się kulka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, takich przebojów nie miałam.

      Usuń
  10. Zainteresował mnie ten rozgrzewający krem do rąk :P
    Oż ty zdrajco, teraz będziesz mnie kusić Tutti Frutti?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę! :D Aromatycznym, pachnącymmm :D

      Usuń
    2. A weź :P
      O co chodzi u mnie z tym czyściochem? :P (przy poście z tym jak przechowuję kolorówkę :P)

      Usuń
    3. No że masz tak pięknie wszystko posegregowane :D Żebyś zobaczyła co się u mnie dzieje...

      Usuń
    4. Uff, już myślałam, że kurz na lakierach zauważyłaś :DDD

      Usuń
  11. Muszę kiedyś ten szampon z Balea kupić. Sporo blogerek go chwali.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie robię denek, ale fajnie się ogląda kogoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem do rąk 4 pory roku bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo zużyć :) Niestety, nie używałam żadnego z powyższych kosmetyków. A dezodoranty z Rexony lubię, ale w spray'u :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie w sprayu jakoś kiepsko się sprawdzają :)

      Usuń
  15. spore denko :) gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam brzoskwiniową piankę, ale wiem, że już do niej wrócę, odkąd oczarowała mnie wersja aloesowa. O wiele przyjemniej pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei nie lubię zapachu aloesu :)

      Usuń
    2. Powiem Ci, że ja też go nie lubię :D Ale najlepsze w tej "aloesowej" wersji jest to, że ona w ogóle nie pachnie aloesem :D Ma bardzo przyjemny, delikatny i jakiś taki "słodki" zapach:)

      Usuń
  17. gdzie Ty wyhaczyłaś szampon ze szpiku norki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dostałam w lipcu na spotkaniu :D

      Usuń
    2. i nie wzięłas dla siostry?;p

      Usuń
    3. Żeby dali to bym wzięła ;d

      Usuń
  18. Musze kiedyś wypróbować ten szampon bo brzmi zachecająco:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratki denka... zazdroszcze :D... chociaz pwooli zbieram ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam nic z twojego denka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję denka, miałam ten zimowy krem do rąk

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę spróbować tego szamponu z Balei :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Regenerujący krem Nivea to mój numer jeden do dekoltu i szyi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, i mamy kolejne super działanie :)

      Usuń
  24. Kochana, z Twojego denka miałam tylko Elmex :P

    OdpowiedzUsuń
  25. ten szampon z balei musze w końcu kupić...

    OdpowiedzUsuń
  26. Jezusie ja powinnam zrobic jakies denko, bo ostatnio sie zlapalam, ze kupuje tyle kosmetykow, ze glowa mala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, u mnie też proporcje nie są niestety wyrównane :D

      Usuń
  27. Spore denko, gratuluję :) u mnie skromnie z denkowaniem, chociaż muszę przyznać, że z miesiąca na miesiąc zużywam coraz więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważne ile, ważne, że cokolwiek jest :)

      Usuń
  28. Miałam piankę z Isany, ale inny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurde, tyle osób zachwala tą piankę Isany, muszę ją w końcu wypróbować. Miałam ten krem z 4 pór roku, ale nie rozgrzewający, nie pamiętam już dokładnie jaki. Zadowolona byłam bardzo, mam nadzieję, że uda mi się go kupić w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ten szampon z Balei i bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.