piątek, 8 listopada 2013

Zabijamy robactwo! ;)

Witajcie :)

Widzę, że największą furorę z mojego poprzedniego postu zrobiły kubeczki. Zatem szorujcie do H&Y, kosztują tylko 9,50 za sztukę :) Mój portfel obawia się, że niedługo umrze z głodu, ponieważ widziałam już zimową kolekcję... Aaa!

A dziś pokażę Wam moją kieszonkową pomoc w walce z brudnymi rękoma. Ponieważ dużo zajęć mam w szpitalu, bez tego produktu ciężko się obejść. O czym mowa?

O antybakteryjnym żelu do rąk Bath&Body Works Cheeky Berry


Co prawda żele antybakteryjne można kupić w aptece, ja jednak wolę coś co ładnie wygląda i o wiele ładniej pachnie ;)

Żel ma pojemność 29ml i kosztuje 8zł, ja jednak swój kupiłam w promocji "Kup 4, 2 otrzymasz gratis" i tym sposobem sztuka wyniosła mnie 5,30.



Żel jest w cieszącej oko buteleczce z wygodnym dozownikiem.


No i oczywiście pierwsze co zwraca uwagę to wygląd. Kolorowy płyn z zanurzonymi kuleczkami. Kto by pomyślał, że to żel antybakteryjny?


Mój jest o zapachu truskawek ze śmietanką, ja jednak wyczuwam tam również kokos. Oczywiście przy aplikacji najmocniej czuć alkohol, jednak po chwili pozostaje już tylko słodki, przyjemny aromat.

Żel wchłania się momentalnie, nie pozostawia uczucia lepkich dłoni.

Nie mam pojęcia, czy działa, musiałabym wsadzić dłonie pod mikroskop żeby to sprawdzić, ale na pewno lepiej go użyć niż nie użyć jeśli nie ma się dostępu do wody i mydła. Poza tym jest bardzo wydajny, co również przemawia na jego korzyść.

A tu cała wesoła rodzinka ;)


Pozdrawiam, Ewa

89 komentarzy:

  1. ja nie miałam jeszcze nigdy żelu antybakteryjnego . czy poza ochroną antybakteryjną daje jakiś stopień nawilżenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie. To są żele antybakteryjne, więc mają w swoim składzie alkohol, przez co nawet mogą trochę wysuszać, choć akurat te nie mają takich skutków niepożądanych :)

      Usuń
  2. Świetnie wyglądają te maleństwa ;-) Niestety u mnie nie ma tego sklepu, a najbliższy jest daleko :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam bardzo daleko, ale na wakacjach byłam w Warszawie i sobie zrobiłam zapas :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. I mam nadzieję, że też dobrze działa :)

      Usuń
  4. muszę je wypróbować :) wyglądają cudnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa :) Nie miałam jednak okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. opakowania i etykiety są urodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetne,jeszcze takich nie widziałam :) nie dziwie się,że kupiłaś całą kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak było ciężko wybrać tylko kilka :D

      Usuń
  8. Pewnie trzeba dbać o łapki i walczyć z bakteriami ;)) . Przyciągnąłby mnie kolor produktu ;P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietypowe jak na żele antybakteryjne :)

      Usuń
  9. Bardzo fajne żele - zwłaszcza moją uwagę przykuwają te wesołe etykiety ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ale zapasik ;) ciekawa jestem tej wiśni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. AAAAAA to one są takie tanie?! Muszę je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Żel antybakteryjny to mus w mojej torebce :) Muszę chyba się rozejrzeć za tym, bo wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie kolorowe cuda <3
    Chciałabym wszystkie! :P

    OdpowiedzUsuń
  14. O wesoła gromadka rzeczywiście jest niezła. Też wolę 100 razy ładne opakowania od aptecznych, zwracam na to uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, od razu przyjemniej się go używa ;D No i ten zapach ;)

      Usuń
  15. Oj chciałabym, ale nie mam do nich dostępu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ten zapas zrobiłam będąc w Warszawie, a tak zostaje Allegro ;)

      Usuń
  16. fajne rozwiązanie, by mieć zawsze czyste rączki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mmm.... lubię B&BW chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetttttne! :)
    niestety u mnie nie ma tego sklepu ;c

    OdpowiedzUsuń
  19. I oczywiście znów muffinka na pierwszym planie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak wpadnę kiedyś do B&BW to zrobię spustoszenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, ja chciałam kupić wszystko :D

      Usuń
  21. cała rodzinka prezentuje się świetnie, chyba co dzień używałabym innego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do niedawna używałam jeżynowego, ale wraz z nadejściem jesieni przerzuciłam się na coś słodszego :)

      Usuń
  22. ale świetne :) ja w ogóle lubię takie żele i mam jeden w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z żelami tego typu się nie rozstaję, ale z tą firmą jeszcze nie miałam styczności. Taki produkt moim zdaniem ma po prostu jako tako odkażać i wybieram raczej tańsze zamienniki nawet jeśli nie pachną równie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie lubię jak mi ręce walą spirytusem i wolę trochę dopłacić, ale pachnieć truskawką :)

      Usuń
  24. Nie miałam tego, ale już czuję się skuszona i będę wypatrywać właśnie w tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są przeróżne i na szczęście mają też testery, dzięki którym możemy wybrać swój ulubiony zapach :)

      Usuń
  25. Zaczynam żałować, że nie mam dostępu do tego sklepu, już wiele razy czytałam o tych żelach i zdecydowanie by mi się przydały ;) Choć mniej niż kiedyś jak jeździłam komunikacją miejską ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, komunikacja miejska! Ja nią jeżdżę niemal codziennie ;)

      Usuń
  26. Też lubię tak ładnie pachnące kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach bardzo działa na ich korzyść :)

      Usuń
  27. U mnie takie żele nie schodzą...

    OdpowiedzUsuń
  28. aaaaaleee cudownee opakowania :DD

    OdpowiedzUsuń
  29. jakoś mnie jeszcze nie dotarł szał na te kosmetyki ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoja rodzinka prezentuje się świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. aleee superowe! i te opakowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. wszyscy chwalą te żele antybakteryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne opakowania <3 Wypróbowałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja kupiłam ten kubek za 6,50 zł ;> Była na niego promocja -30% :D

    Ale czemu jak ja byłam w Warszawie to nie było tych wariantów żeli antybakteryjnych?! :( A pfff. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ale na kubku to Ci się udało przyciąć parę groszy :D

      Usuń
  35. Szkoda, że u nas nie ma tego sklepu. :( bo chętnie bym przetestowała pachnące antybakteryjne żele!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeździłam specjalnie do Warszawy :)

      Usuń
  36. Brzmią świetnie :) chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  37. Opakowania są rewelacyjne! :))
    chcę wszystkie! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.