środa, 6 listopada 2013

Moje zakupy... i jeszcze więcej zakupów, a także wygrane, czyli wielkie chwalipięctwo ;)

Witajcie :)

Jak zwykle we środę jestem wymęczona 3-dniowym maratonem. Na szczęście druga część tygodnia będzie o wiele luźniejsza.

Dziś post również z serii luźnych. Jakiś czas temu byłyście ciekawe moich zakupów w Home&You, dlatego pokażę Wam ich część (naczynia ze względu na przeprowadzkę na razie są pochowane w pudłach).

Miłego oglądania :)

Rękawice Perfekcyjnej Pani Domu ;D


Zawieszki:


Puszka na herbatkę ;)

Kubki:

I podkładki pod kubki :D

Mój pierwszy zaparzacz:


I podkładki:


Dopiero kiedy przejrzałam te zdjęcia, zauważyłam ogrom mojej muffinkowej choroby :O :D

A tu jeszcze kilka umilaczy bez krzyku ze strony portfela :)

Jakiś czas temu Justyna zorganizowała na swoim blogu rozdanie, którego nie udało mi się wygrać, ale okazało się, że zostałam nagrodzona nagrodą pocieszenia. Spodziewałam się jakiegoś drobiazgu, a dostałam szampon do włosów, bardzo dziękuję :)


Z kolei Ola wraz z firmą PartyLite ogłosiła konkurs na swoim Fanpage'u (na który Was oczywiście zapraszam ;)) A że jestem coraz większą świeczkowo - zapachową maniaczką, nie zastanawiałam się długo i wzięłam udział. Ku mojej ogromnej radości wygrałam zestaw świeczek :D


Jeszcze raz dziękuję kochana, właśnie odpaliłam różowego malucha :)

I ostatnia, ale jakże cudowna nagroda od Natalii. Zapas kosmetyków firmy Venita sprawił, że nie mam już ani cm2 miejsca w szafce, za to uśmiech baaardzo duży, dziękuję! :)


Ale się nachwaliłam! Teraz powiedzcie, co Wam najbardziej wpadło w oko :)

Pozdrawiam, Ewa

114 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie slodkie motywy, babeczki, ciasteczka... :)
    Caluję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia kubany i podkładki słodkie ;) Gdzie kupiłaś??? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze? wszystko mi wpadło w oko i najchętniej bym przygarnęła wszystkie te słodkie cupcake'owe drobiazgi:) gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Najchętniej wykupiłabym cały sklep :D

      Usuń
  5. ale słodkie dodatki, super

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam obydwa te balsamy Venita, całkiem fajne z nich produkty :)
    A te kubeczki z cupcake'ami są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej zainteresował szampon, gratuluję wygranej:)
    a kubeczki są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa tego szamponu :)

      Usuń
  8. Świetne zakupy. Kubeczki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkim najbardziej wpadły w oko :)

      Usuń
  9. Piękne kubeczki :)
    Gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakież te drobiazgi do domu są urocze, a zawieszki najbardziej :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz muszę pomyśleć, gdzie je powiesić :D

      Usuń
  11. wspaniałe zakupy, kubeczki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam H&Y :D
    I gratuluję nagród :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja też uwielbiam :D Mogłabym tam mieszkać :D

      Usuń
  13. Zastanawiam się na kupnem balsamu Venita, więc chętnie bym o nim poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jest co oglądać :)
    same perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie słodkie te muffinkowe kubki i podstawki :)
    Gratuluję wygranych, cieszą oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranych :) Masz boskie kubeczki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. No faktycznie, muffinkowe szaleństwo! :P Kubeczki są przeurocze :))
    No i gratuluje wygranych! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawieszki są świetne i te cudowne kubeczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne kubki:) Zapraszam kochana na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. muffinki, wszedzie muffinki:P
    ten balsam brązujący jest okropny- tak tytułem wstepu:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Kubki skradły moje serce- przeurocze ;)) W sam raz na popołudniowe plotki z przyjaciółką;D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja chcę to wszystko do swojego mieszkanka ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakupy i produkty :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam podobny wieszak też z Home&You tyle że z 3 haczykami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale świetne zakupy, widzę,że też masz babeczkową manię :)
    ja mam taki kubek, podkładki pod kubek i tą większą na stół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dobrze, że nie jestem sama :D

      Usuń
  26. Jakie cudowności nakupiłaś :)
    Gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak widzę coś z babeczkowym motywem- wariuję! :)) Zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. ale fajne te domowe gadżety :) puszka na herbatę i kubki z miejsca skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mania muffinkowa na maksa :D Najbardziej podobają mi się kubki, są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zauważyłam, że chyba przesadzam :D

      Usuń
  30. illle babeczek! :)
    miałam odzywkę w tubce GoGo, była fajna, ale mega niewydajna.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne rzeczy kupiłaś, co jedna to lepsza, każda mi się podoba. Zawieszka ma na prawdę genialny napis. A muffinki są urocze więc się nie dziwię :D
    Gratuluję też wygranych Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Kubeczki super! Słodkie takie haha ;D. I gratuluję wygranych! Same cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem ciekawa jak sprawdza się te kremy do rąk i balsam kokosowy z Venity :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, będę musiała testować :)

      Usuń
  34. rękawice perfekcyjnej pani domu są mega :D też takie chcę :D
    gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super kubeczki :)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę,że poszalałaś troszkę :d

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Home&U <3 ale tam nie wchodzę bo wiem że bym wyszła z wielkimi torbami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja (nie)stety czasem nie potrafię się oprzeć :D

      Usuń
  38. Słodkie te dodatki domowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Akcesoria świetne! Będziesz mieć taki słodko pastelowy wystrój mieszkania? :))) Jako, że uwielbiam kokos, to czekam na recenzję balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jeden pokoik, ale jak je widzę w sklepie to nie mogę się oprzeć :D

      Usuń
  40. widze szał w Home&You ;D mam ten sam kubeczek z muffinką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Hahaha faktycznie masz doświadczenie, jeśli chodzi o zakupy :)
    ładniutkie te rzeczy z Home&You i rzeczywiście masz manię na punkcie muffinek :PP
    Gratuluję wygranych :)
    Też mam ten balsam z Venity ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam muffinkowe motywy <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Muffinkową chorobę trzeba leczyć hihi... ;)
    Wieszaki baaaardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też mam ten różowy kubeczek z muffinką! :D I przyznam, że jestem uzależniona od wizerunku muffinek na wszystkim ;O

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zakupy ;) Gratuluję wygranych ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.