wtorek, 26 listopada 2013

II oficjalne Spotkanie Blogerek Kosmetycznych w Białymstoku - relacja.

Witajcie :)

Dziś opowiem Wam, jak miło spędziłam czas w sobotę. Wszystko dzięki:

Magdzie http://mm-world-of-women.blogspot.com/

i Marysi http://buka123.blogspot.com/...

które zorganizowały to jakże przyjemne spotkanie :)

Spotkałyśmy się w sobotę w restauracji La Bella w Białymstoku.

Dziewczyny, które również wzięły udział w spotkaniu to:

Magda http://swiat-blanki.blogspot.com/

Ola  http://panidomunazakupach.blogspot.com/

Malwina  http://lyssa799.blogspot.com/

Sylwia  http://swiatmlecznejczekolady.blogspot.com/

Marta  http://kosmetyczka-lamoreli.blogspot.com/

no i ja ;)

Niestety zabrakło Michasi i Martyny, ale jeszcze nadrobimy :))

Plotkom i ploteczkom nie było końca, większość dziewczyn znało się między sobą, ale z wielką radością powitałyśmy nowe koleżanki :)


Ja oczywiście jak zawsze muszę czegoś szukać w torebce :P




Nasza Marysia jako fotograf :)


 A my cóż, musimy pozować ;)


 Dziękujemy również sponsorom, którzy umilili nam to sobotnie spotkanie :)


EVELINE dało czadu :)








I drobiazg od COSMETIC - SERVICE 


Dziękuję Wam dziewczyny, było super i do zobaczenia już niedługo! :)


77 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać naszego spotkania opłatkowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed opłatkiem są tańce ;) jupii

      Usuń
    2. ja nie mogę się doczekać jakiegokolwiek spotkania!!!!!! :P :*

      Usuń
    3. Dziewczyny ogłaszały się już chyba z 2 miesiące temu :P

      Usuń
  2. Super, widać że spotkanie udane :)
    A ile dobroci przyniosłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, ze byłaś i do następnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszłyście, jak widać po minach, spotkanie się udało. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna relacja :) Białystok to dla mnie prawie koniec świata, kiedyś jechałam tam 17 h pociągiem jak miałam przesiadkę :) Nie mniej jednak chciałabym kiedyś zawitać do tego miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka roześmiana Pani fotograf ;D Aż miło pozować ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się wszystkie uwzięły na te zdjęcie, ja nie wiem... :D

      Usuń
    2. Bo jest mega pozytywne :D

      Usuń
  7. świetny post :) wszystkie śliczne:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/favorite-gold-vogueccom.html
    ps. Klikniesz mi w baner VOGUEC na blogu? Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie Wy wszystkie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Wam fajnie:)
    buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie akcje ; ) Fajnie, że blogerki nie muszą się 'kumplować' tylko za pomocą internetu : ) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, poznałam naprawdę fajne dziewczyny! :)

      Usuń
  11. widać spotkanie się udało. Fajnie tak pogadać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne dziewczyny :D
    Ja oczywiście żałuję, że nie udało mi się dotrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, jak mogłaś mnie tak zostawić :((

      Usuń
  13. Zazdroszczę ;) Zestaw z Original Source wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajnie :) pozdrawiam wszystkie śliczne buźki

    PS: ja mam wszędzie daleko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś w okolicy musi się coś dziać, my też długo nie wiedziałyśmy o swoim istnieniu :)

      Usuń
  15. Udane spotkanie widać po minach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. takie spotkania to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama się ostatnio przekonałam, że takie spotkania są rewelacyjne:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Eveline się na prawdę postarało, mega paka. Ach i wasze zdjęcia a la Girls Power są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, pierścienie mocy były super :D

      Usuń
  19. Widać, że spotkanie bardzo udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie wyglądacie:) a to zdj z kokardkami- genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. widziałam już relację z tego spotkania na blogu Magdy - widać że świetnie się bawiłyście!

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Przeprowadzaj się do Białego :D

      Usuń
    2. już jadę :D biorę Leona i lecę xd

      Usuń
  23. mam taki pierścionek i niektóre kosmetyki z eveline. widać, że spotkanie na luzie w doborowym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widać, że udane spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Po zdjęciach wnioskuję, że spotkanie wyszło super. Fajnie, że powitałyście nowe koleżanki ja zawsze zastanawiam się, gdy idę do 'obcych' czy jakoś odnajdę się w towarzystwie czy będę wśród osób które już się znajdą takim jakby 'odludkiem'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy ma takie obawy, ale na szczęście my się między sobą świetnie czujemy, dobrze dogadujemy i naprawdę czuję, jakbyśmy się znały o wiele dłużej :)

      Usuń
  26. ale wam zazdroszczę tych spotkań !
    muszę się kiedyś na jakieś wybrać !

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie byłam w Białystoku - mam do niego prawie 600 km ^^

    A super, że spotkanie się udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale świetne prezenty :D Widzę, że było naprawdę pozytywnie! : )

    OdpowiedzUsuń
  29. Oo, ile zdobyczy :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie po nie tam poszłam, ale prezenty zawsze są miłe ;)

      Usuń
  30. Spotkania blogerek to świetnie spędzony czas! :)) Widzę, że w Waszym przypadku również :D
    A Eveline się postarało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, u nas zawsze jest super :D

      Usuń
  31. AA tez ma balsam pod prysznic? nono

    OdpowiedzUsuń
  32. widać, że spotkanie się udało ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.