niedziela, 17 listopada 2013

Happy Birthday Mój kosmetyczny punkt widzenia! :)

Witajcie :)

Jutro minie dokładnie rok od opublikowania przeze mnie pierwszego wpisu na blogu. Zakładając go, nie wiedziałam, czy znajdzie się ktokolwiek, kto będzie chciał go czytać...

A potem poznawałam coraz więcej z Was, uczyłam się nowych rzeczy, pisałam częściej. I jakoś to wszystko poszło :))

Nie będę pisać Wam o statystykach, bo nie są one ani najważniejsze, ani imponujące i nie dla nich zaczęłam pisać. Pisząc bloga chciałam się podzielić z innymi swoimi spostrzeżeniami na temat różnych produktów, poznać osoby tak dobrze rozumiejące napady "kosmetykoholizmu" ;)

I udało się! Nie będę tu wymieniać wszystkich świetnych dziewczyn, które udało mi się poznać, ale myślę, że one będą wiedzieć :) Z niektórymi z Was mam kontakt również poza blogiem, czasem jako koleżanki, a także nawet jako oddalone wieloma kilometrami powiernice swoich myśli :) I właśnie z tego się najbardziej cieszę.

Dziękuję każdej z Was za to, że jesteście ze mną. Wasza obecność daje mi motywację do dalszego pisania.

A teraz zapraszam na ciacho :)



Pozdrawiam, Ewa

128 komentarzy:

  1. Gratuluję ! i następnych obfitych lat blogowania ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! Życzę kolejnych latek na blogu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję roku i życzę kolejnych owocnych lat w blogowaniu :) Ja też niedawno obchodziłam swoje pierwsze blogowe urodziny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie sto lat dla Twojego blogaska ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych lat w takim sukcesie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję i życzę sukcesów, chętnie poczęstuję się takim wirtualnym łakociem. brawo, wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Życzę kolejnych, owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale smakowite ciacho :D
    Gratuluję rocznicy bloga! Sama niedawno świętowałam rocznicę swojego :) Życzę kolejnych, owocnych lat w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat sto lat! :D
    Jak najwięcej pomysłów na nowe wpisy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I oby jak najwięcej spotkań :D

      Usuń
  10. Gratulację :) i wytrwałości w blogowej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo takie ciacho to ja bym zjadła :) Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego najlepszego i jak najwięcej postów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje i WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :*
    Dużo świetnych kosmetyków, wielu ciekawych recenzji, miliona nowych użytkowników i 1000000 razy więcej wyświetlen ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sto lat kosmetycznego punktu widzenia :) :)
    u mnie niedługo minie pół roku - ach jak ten czas leci ;)
    nasze "dzieci" rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat dla bloga i uroczej autorki :>
    Pięknego fletu Ci życzę!! If u know what I mean :D :D
    A za 2 dni mój rok bloga :D Sieka jak ten czas minął....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aahahahahahahahhaa, nie wytrzymam :D:D Ty to wiesz, czego życzyć ]:->

      Oby się spełniło :D

      Usuń
    2. Wiadomix :D
      A! I dużo cheat- dayów bez konsekwencji :D

      Usuń
    3. Jak Ty mnie dobrze znasz :D

      Usuń
  16. Gratuluję rocznicy bloga, czekamy na kolejną :*

    Co do farbowania... nie wiem czy kiedykolwiek odważę się farbować na blond :D To byłoby straszne przeżycie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie z brązu na blond akurat było bardzo łagodnie, gorzej w drugą stronę :D

      Usuń
  17. Gratuluję i jestem pełna podziwu! sama mimo, że pierwszy post u siebie napisałam (właśnie sprawdziłam) 21 stycznia 2011 roku to nie byłam w stanie się zmotywować do dalszego pisania aż do teraz
    co prawda, planuję reaktywować Try to design i może z okazji mojego "samoudoskonalania" mi się uda ;) więc trzymajcie za mnie kciuki

    100 dla naszej kosmetykoholicznej autorki niech nam swoje doświadczenia nadal przelewa na wirtualny papier :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również życzę powodzenia! :)

      Usuń
  18. Gratulacje :) I życzę jeszcze większych przyjemności z blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pysznie wygląda to ciasto :D! . O wiele więcej recenzji i poznania wielu miłych ludzi ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  20. No to Happy Birthday dla twojego bloga i oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. łooo ciacho jest powalające:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę kolejnych sukcesów w blogowaniu i kolejnego owocnego roku w ciekawe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny wynik Kochana! Oby tak, dalej, życzę samych miłych chwil na blogu i sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję, cieszę się, że tu Ci się podoba, jest co czytać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I bardzo się cieszę :)

      Usuń
  26. suuper ! gratuluję i trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wytrwałości i życzę dalszej motywacji i zapału w pisaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :D

    http://onlygrape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Sto lat!!! I jeszcze dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ewcia gratuluję i życzę wytrwałości w dalszym pisaniu! ;)
    Ja też nie sądziłam, że dzięki blogowaniu uda mi się poznać tak wiele wspaniałych osób. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) A sobota już za 6 dni :))

      Usuń
  31. Gratuluję pierwszego roczku i ogromnego kroczku do przodu. Następne lata równie szybko miną, życzę więc powodzenia :)

    A ciacho fantastyczne, co to jest ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zapewne jakiś przepyszny torcik :D Niestety nie mojego autorstwa :)

      Usuń
  32. Sto lat, sto lat, niech żyje Testerka i jej blog naaaam! ;D ;**

    Oby tych lat blogowania było jak najwięcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :* Ty jesteś ze mną niemal od samego początku :)) :*

      Usuń
  33. Ja też dołączam się do gratulacji :* Mam nadzieję, że za rok również będę świętować z takimi wynikami jak Ty - bo jest się na kim wzorować ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję i życzę 100 lat blogowej weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. No to stu lat i stu kolejnych wpisów :) Ciastko pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sto lat igratuluję systematycznej pracy nad blogiem:) Oby jeszcze wiele dobrego 'Was' spotkało:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę dalszej motywacji w pisaniu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję i życzę kolejnych lat wśród nas ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje i stu lar wśród nas:)

    OdpowiedzUsuń
  40. gratulację i życzę kolejnych lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluje i zycze przyjemnego blogowania;) dzieki za odwiedziny u mnie ;) Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. gratuluje i zycze wytrwalosci i sukcesow! :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje i zycze ci kolejnych sukcesow w blogowaniu i wytrwalosci w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja tam uwielbiam Twój blożek, jest w moich TOP ULUBIONYCH :D hihihi :D:*

    OdpowiedzUsuń
  45. Och i ja dołączam do gratulacji!
    I życzę wielu latek na blogowaniu spędzonych i związanych z tym samych pozytywnych emocji :))

    OdpowiedzUsuń
  46. ja również gratuluje i trzymam kciuki za dalsze intensywne blogowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. gratuluje! i życzę kolejnych latek : )

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkiego Najlepszego, sto latek blogusiowania!:D I oczywiście gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  49. i rodzine znalazłaś w necie^^:D sto lat :**

    OdpowiedzUsuń
  50. życzę kolejnych udanych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie można nic innego napisać jak tylko Wszystkiego Najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję i życzę kolejnych twórczych lat blogowania oraz tysięcy obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  53. To już rok, hoho.. super gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.