sobota, 2 listopada 2013

Golden Rose - mój ulubiony eyeliner.

Witajcie :)

Mam nadzieję, że te wolne dni przebiegają Wam leniwie i rodzinnie. Ja na szczęście również mam okazję odpocząć, ale nie zapominam o Was :) 

Wielokrotnie pisałyście w komentarzach, że podoba się Wam moja kreska. Dlatego dziś pokażę sprawcę całego zamieszania, a jest nim niepozorny

Eyeliner Golden Rose


Jedyne informacje od producenta znajdują się na kartoniku, który najczęściej niestety od razu się wyrzuca.


Ogromną zaletą eyelinera jest to, że ma miękką i bardzo cienką końcówkę. Na początku myślałam, że będzie to przemawiać na jego niekorzyść - w końcu cienka końcówka od razu może się zgiąć na powiece i maznąć całe oko. 


Ale w tym eyelinerze naprawdę można nią tylko lekko przesunąć po powiece, a kolor od razu jest bardzo intensywny i mocny. Nie trzeba piłować powieki po kilka razy w tym samym miejscu.


Eyelinerem bardzo dobrze się operuje, końcówka wciska się nawet pomiędzy malutkie rzęsy, co przy tego typu produktach z grubszą, sztywną końcówką, było w moim przypadku nieosiągalne.

Kosztuje naprawdę niewiele, bo jakieś 8zł. Tym bardziej go za to lubię ;))

No i kilka makijaży z bloga, do zmalowania których użyłam tego eyelinera:


A Wy czego używacie do tworzenia kresek? Podzielcie się swoimi hitami.

Pozdrawiam, Ewa

107 komentarzy:

  1. Jak pokończę swoje eyelinery chętnie go wypróbuję ;) Ja obecnie używam 3: żelowego z L' Oreal, w płynie czarnego firmy Eveline oraz od niedawna brązowego z Maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo bym zapomniała ;) Podoba mi się ten niebieski makijaż ;))

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :) A eyelinera, o którym mówisz, jeszcze nie znam :)

      Usuń
  2. Jaka piękna kreska. Chyba się skuszę na ten eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne te twoje kreseczki <3
    Ja do robienia kresek używam kredek żelowych z avonu i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* O tak, te żelowe wszyscy sobie chwalą :)

      Usuń
  4. ja nie robię kresek- bo nie umiem ;) ale jak już mi się zdarzy coś namalować to moim ulubieńcem jest żelowy eyeliner ze sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie niepotrzebne, i tak z Ciebie śliczna dziewczyna :)

      Usuń
  5. śliczne kreski wychodzą. Ja rzadko używam linera, bo nie mam czasu, a brak ćwiczeń nie przemawia na korzyść kreski:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy go nie miałam :) Moim hitem jest eyeliner żelowy z Maybelline, jak dla mnie genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ma świetny. Ja nie używam eyelinerów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie wyobrażam sobie teraz wyjścia bez kreski :)

      Usuń
  8. Ja używam eyelinera w mazaku Catrice i bardzo sobie chwalę.Do kupienia w Naturze. Takim w płynie nie umiem ładnej kreski zrobić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei nie umiem tymi w mazaku :)

      Usuń
  9. Muszę się więc za nim rozglądnąć.
    Moje należą do serii ,,a maziaj ile chcesz, a i tak kreska będzie wytarta'' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ten za to zupełnie odwrotnie :D

      Usuń
  10. Cudna kreseczka, ja nie tworzę kresek używam tylko cienie i cieniuję delikatnie oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używam eyeliner0ów bo jak zaczynam się nimi bawić to nie wygląda to zbyt ładnie :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba ćwiczyć i z czasem będzie coraz lepiej :)

      Usuń
  12. jakie ty ładne robisz kreski *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka idealna kreseczka :) Ja nie robię, bo nie umiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też nie umiałam, ale ćwiczyłam i jakoś zaczęło wychodzić :)

      Usuń
  14. Nie używam eyelinera, ale fajnie, że coś w niskiej cenie też się zprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne kreseczki ;)
    ciekawy eyeliner ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje kreski są cudne, naprawdę :) Ja używam eyelinera we flamastrze, jakoś póki co nie zdecydowałam się na zakup w pędzelku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) W pędzelku jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  17. Fajny te eyeliner, ja ostatnio jakoś odstawiłam eyeliner sama nie wiem czemu, kiedyś praktycznie królował w każdym makijażu, muszę znowu po niego sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że sięgaj! Eyelinery są fajne :D

      Usuń
  18. Widzę, że piękną, cieniutką kreskę można nim zrobić :). Mi jednak najwygodniej robi się kreski pędzelkiem i eyelinerem w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie wygląda :) ja jednak używam tylko w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ma za grubą końcówkę :)

      Usuń
  20. o fajny ten eyeliner, muszę go kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kreski najbardziej lubię malować matowymi cieniami sleek'a :) Wypróbowałam już kilka eyelinerów, ale jakoś mi nie szło...a może nie trafiłam jeszcze na właściwy? Ten na prawdę niewiele kosztuje, pewnie się skuszę, jak tak zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę fajny, najlepszy eyeliner jaki miałam :)

      Usuń
  22. Ja kreski lubiłam robić eyelinerem Essence, ale akurat ten kolor, który mi przypadł do gustu został wycofany, czyli butelkowa zieleń ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, to musiał być piękny kolor <3

      Usuń
  23. Zaczynałam z płynnymi linerami, potem były żelowe a teraz używam tylko kredek:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei zaczynałam od kredek :D

      Usuń
  24. To ten maluszek jest odpowiedzialny za Twoje kreski :)) Pędzelek mi się podoba, jest mega cieniutki i dlatego możesz sobie precyzyjnie wyciągnąć jaskółeczkę :) Ja używam żelowego eyelinera Catrice (resztki) na przemian z nowo kupionym zelowym eyelinerem Saffron i nakładam to wszystko cieniutkim pędzelkiem kupionym w małym osiedlowym sklepiku. Nie wiem nawet,czy ten pędzelek nie jest do zdobienia paznokci,ale dla mnie najważniejsze jest to, że działa i że jest b. wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaka spryciula :D Ja tu czekam aż mnie poczta zawiadomi o nowej wiadomości e-mail, więc do dzieła kochana ;D

      Usuń
    2. Well hello?:P To nie ja siedze i sie O BI JAM! :P
      Ja tu ciezko pracuje!!!!!!

      Usuń
    3. Mhm, szczególnie drugiego listopada ;d

      Usuń
  25. Niestety nie potrafię zrobić sobie kreski..Twoja jest sliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo się uczyłam, ale w końcu jakoś to wychodzi :)

      Usuń
  26. Sliczna kreska, nie wiedziałam że GR ma taki fajny eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jakoś nie widziałam go nigdzie w drogeriach, a szkoda bo z tego co piszesz spisuje się świetnie :)
    ja bardzo lubię eyeliner z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyssałam się do tego i na razie na pewno go nie zmienię, za dobry jest :)

      Usuń
  28. Nie miałam jeszcze eyelinera z tej firmy. Muszę go kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie maluję się zbyt często, więc nie testuję takich rzeczy ;) Zazdroszczę umiejętności zrobienia prostej kreski ;) A z tej firmy uwielbiam lakiery - jak dla mnie - najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakierów mam na razie niewiele z tej firmy, ale postaram się nadrobić :)

      Usuń
  30. Śliczna kreseczka, ja z tej firmy mam tylko lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie lakierów mam malutko :)

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. Ooo, w końcu jest ktoś, kto też go zna! :D

      Usuń
  32. rzeczywiście wygląda rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Super efekt! chociaż ja osobiście najbardziej lubię te w pisaku :) szkoda tylko że tak szybko zasychają :( ciekawe czy poradziłabym sobie z tym eyelinerem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w pisaku mam problem z manewrowaniem :) Na pewno byś sobie poradziła! :)

      Usuń
  34. sliczne oczko......ładne zestawienie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale do Twoich cudów się nie umywa :)

      Usuń
  35. jaką piękną kreskę robisz!

    OdpowiedzUsuń
  36. ja przerzuciłam się na eyelinery żelowe, bo te w płynie doprowadzały mnie do szałU :P ale Twoja kreska jest idealna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana z Twoimi makijażami nie mam szans :D

      Usuń
  37. ja używam eyelinera w żelu z Essence, ale troche już czasu ma, więc pora chyba na nowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz cienkie kreski to polecam ten :)

      Usuń
  38. ale fajny i taki tani! A kreska boska, po prostu boska! ja mam teraz z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja używam eveline celebrities :-D

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpowiedzi
    1. Pracuję, nie tak łatwo :p Ale mam coś tam w zanadrzu ;d

      Usuń
  41. Wciąż szukam swojego ideału :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie potrafię niestety zrobić odpowiadającej mi kreski, więc wolę sobie odpuścić ;) chociaż podziwiam Twoje dzieło, a eyeliner wydaje się ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadne tam dzieło, też nie umiałam, ale w końcu jakoś zaczęło wychodzić :)

      Usuń
  43. Super kreski- u mnie niestety ciężko coś zmalować dlatego odpuściłam kreski.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja kreski robię "od wielkiego dzwonu", gdybym umiała tak ładnie jak Ty, to by była inna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.