niedziela, 13 października 2013

Szybki makijaż + dokładka do wymianki.

Witajcie :)

Dziś króciutko. Niestety, nie każdy ma wolny weekend, ale jak się chce coś mieć, to trzeba pracować :)

Na początku chciałam Wam przypomnieć o mojej zakładce wymiankowej [KLIK], do której w końcu dorzuciłam parę nowości.

I pokażę Wam też makijaż, jaki zmalowałam jakiś czas temu. Nie widzę siebie w zieleniach, ale miałam dobry dzień i powiedziałam mojemu R. żeby podrzucił kolor, na jaki mam się umalować. Wiecie, co podał jako pierwsze? Czerwony ;| 

W końcu stanęło na zielonym, niech ma ;)



Co Wy na to? Ja nie jestem przekonana ;)

Pozdrawiam, Ewa

45 komentarzy:

  1. ja też się nie lubię w zielonym ale też ostatnio miałam go na powiekach :)kwestia nastroju :) podobno pasuje do brązowych oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to chyba jedyny z odcieni oprócz szarości i brązów, który toleruję na swojej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ot a ja jakoś nie mogę się przekonać :D

      Usuń
  3. Ja mam zielone oczy i lubię zieleń z fioletem łączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój pewnie też pierwszy kolor wybrałby czerwony:P
    w zielonym się nie widzę, ale u Ciebie fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet pasuje do Twoich oczu :) ja lubie butelkową zieleń od jakiegos czasu ale nie sięgam po nią zbyt czesto, bo na dzień chyba nie wypada się tak mocno malować, bo od razu sie wszyscy patrzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyszło:)
    hehe mój mi kiedyś podpowiedział żółty też dobrze:D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja lubię zielenie w makijażu, choć najczęściej stawiam jednak na brązy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kreska śliczna... Do zieleni średnio przekonana jestem, nie widzę się w szalonych kolorkach ;) choć u Ciebie ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Od razu mi się przypomina temat naszych "jaskółek" :D Ta jest idealna, moje coś ostatnio szwankują :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie jestem przekonana do zieleni. Lata temu jeszcze nosiłam zieleń na powiekach, a teraz brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kreska <3 też chcę taka umieć

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż :)

    http://onlygrape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. czemu nie jesteś przekonana:)? Może na co dzień taka zieleń Ci nie pasować, ale na wieczór, czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś lubowałam się w zieleniach. Dziś twierdzę, że wyglądam zbyt "żabio” w tym kolorze:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny makijaż :)

    http://onlygrape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie się prezentuje :) osobiście chyba nigdy nie miałam zieleni na powiekach :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Zielenie jeszcze są ok, mi nie pasują niebieskości, no normalnie szok :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem co Ci tam nie pasuje. Ładnie Ci w zieleni :)
    Chociaż szczerze mówiąc też unikam takich kolorków. ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja uwielbiam te Twoje kreski... :D
    Bardzo Ci pasuje, nie wiem czego Ty chcesz... ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. kreska piękna, kolorki ciut nie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tylko raz w życiu pomalowałam się na zielono ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. ładnie :) ja w sumie zielonych cieni nie używam, ewentualnie kreskę robię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny efekt uwielbiamy zieleń:)) szczególnie taką ciemną:)

    OdpowiedzUsuń
  25. baaardzo ładna zieleń, pasowałaby mi do moich oczu ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się taka zieleń baaardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzi ladnie wyszedl :-) ps zapraszam na male rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  28. Zieleni nie lubię w ogóle :P Ale dla brązowookich makijaż idealny, ładnie ci to wyszło ;)) Ja ostatnio zaczynam wierzyć w swoje umiejętności (hahaha dobre...) odkąd przerzuciłam się z pędzli na paluszki :D Najlepiej mi tak wychodzi cokolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja generalnie bardzo lubię zielenie na oku, jak usta są jasne. Często robię zieloną dolną kreskę a górę np brązową, albo ciemnofioletową.
    Także jak dla mnie fajnie. A lubemu się efekt spodobał? ;> :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny miks makijażowy zieleni z kreską :)

    http://ourlovetolive.blogspot.com/

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooooj, ja siebie też w zieleniach nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja siebie nie widziałam bardzo długi czas :), ale się przestawiłam i jestem zadowolona ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.