środa, 2 października 2013

Sleek Vintage Romance, moja nowa miłość.

Witajcie :)

Jak pewnie wiele z Was, mnie też ogarnęła chęć posiadania nowej, jesiennej paletki Sleeka, czyli oczywiście Vintage Romance

I tak oto jakiś czas później miałam ją w swoich rękach, a wraz z nią otrzymałam gratis róż Antique. Przemiły gest ze strony drogerii internetowej urodomania.com, prawda?

Nie mogłam się doczekać, żeby ją sprawdzić. I nie zawiodłam się. Jest to zdecydowanie najładniejsza paletka w moim dotychczasowym zbiorze.

Zmalowałam nią coś takiego:




Jak Wam się podoba? Macie ją w swoim makijażowym arsenale? :)

Pozdrawiam, Ewa

73 komentarze:

  1. Ajjj:) Nie mogę oglądać tak pięknych barw, bo strasznie mnie korci, aby zakupić tą paletkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też już zakupiłam czekam na dostawę

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kolory i jaka piękna kreska Ci wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zła na siebie. W niedzielę zamówiłam sobie Au Naturel, nad tą się tez zastanawiałam, ale jakoś te fiolety mnie nie przekonały. A teraz wszędzie widzę, że te fiolety to tak naprawdę różne borda, burgundy które są przepiękne... No nic, zamówię jeszcze jedną, trudno, stracę na przesyłce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ja też myślałam na początku, że to będą czyste fiolety, a takie nie są. Mam Au Naturel i moim zdaniem Vintage bije ją na głowę :)

      Usuń
  5. Ładne buraczki, takie mieniące się ;) Ślicznie ;) Pokazuj róż na polikach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jest taki ciemny jak mi się wydawało! :)

      Usuń
  6. Ewunia, śliczny makijaż!:) To moje kolory więc pewnie też w niedługim czasie ją sobie sprawię, choć myślę, że pasują i do blondynek i do ciemnej oprawy ;) ps. Widzę, że już się "domyśliłaś" ;) Rozchorowałam się w poniedziałek i to nie na żarty...:( ale mam za to teraz czas na bloga :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyśliłam się po nicku :D Powodzenia! :)

      Usuń
  7. Piękny makijaż i piękna paletka, niestety w większości ma nie moje kolory. Za to już planuję kupić nową zimową paletkę, na zdjęciach wygląda świetnie i zdecydowanie bardziej "moja".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zimową, niby do brązowych oczu pasuje niebieski, którego jest tam dużo, ale jakoś nie mogę się przekonać :)

      Usuń
  8. Makijaż bardzo mi się podoba! Paletka zresztą też :) Rzeczywiście fajnie ze strony drogerii, że dołożyli jakiś gratis. Zostaję 500 obserwatorem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa mnie też korci żeby kupić tę paletkę :D jest obłędnaaaa:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna paletka ;) Cienie super się prezentują na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż śliczny i paletka ładna, ale mnie jednak bardziej kusi róż :-) świetny gratis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż wydaje się być ciemny, nawet wpadający w brąz, jednak na twarzy daje delikatny i bardzo fajny efekt :)

      Usuń
  12. Śliczna ta paletka a makijaż rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny makijaż i idealna kreska. piękne przejście kolorów

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz bardziej mnie kusi ta paletka :D mam nadzieję, że uda mi się ją kupić niedługo :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo interesujących kolorów ;) Pasują do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko ja tak uważam :D

      Usuń
  16. Ładne oczko, ja niestety nie przepadam za fioletami na oku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, te fiolety na żywo stają się bardziej burgundami :)

      Usuń
  17. o jejku, efekt cudowny!!

    Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniale prezentują się kolory na oczku! Bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolory ma ta paletka. Makijaż wygląda ślicznie :) Bardzo ładnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie mam jej z swoich zbiorach, a paletki Sleeeka chodzą za mną już od dawna. Czemuż ja się im opieram :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham fiolety, piękny makijaż zmalowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. już o nich słyszałam, napewno je kupię są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne kolory, którymi za chiny nie potrafiłabym się obsługiwać... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam kochana wymyślasz, na pewno być potrafiła :D

      Usuń
  24. Oh i przybyła do Ciebie ta paletka w końcu :) Tez ją uwielbiam, myślałam, ze nie będę jej tak często stosować a praktycznie sięgam po nią non stop. Ładny makijaż zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Ja też się nią mażę, nie ma się co dziwić - jest rewelacyjna ;)

      Usuń
  25. Ja także ostatnio zamówiłam sleeka, ale natural, czekam az do mnie dotrze hehe :) !
    Całuję kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow świetne kolory, cudnie wyglądają! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. oddawaj!...ja też chcęęę...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i jeszcze się drażni, no...niedobra Ty!

      Usuń
  28. Jest to jedna z niewielu paletek Sleek, która mi się podoba ;) Chociaż bałabym się, że fiolety mogłyby zbyt mocno podkreślać moje wielgaśne cienie pod oczami ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, na żywo to bardziej burgundy :) Ja mam mega wielkie cienie, ale i tak nie mogłam się oprzeć :D

      Usuń
  29. ja jeszcze nigdy nie miałam paletki sleek-a.. "zawsze coś" wypadnie :(

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne zestawienie kolorystyczne, będzie nią można wyczarować wiele cudowności :)
    ja na razie nie planuję kolejnych w kolekcji - mój portfel postawił mi twarde ultimatum ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest tak piękna, że aż nie wiem co napisać, żeby nie wyszło banalnie :/
    Jedynie mogę powiedzieć, że jest IDEALNA na jesień kolorami a o samej paletce to już i się od dawna śni i mówi i myśli...Przyjdzie czas, kiedy zostanie moja :)
    Btw. pięknie one się prezentują na Twoim oku :) Zwracają od razu uwagę na Twoją tęczówkę, szczególnie ten kolor środkowy (zgaszony lila? zgaszony brudny, ciemniejszy róż)

    OdpowiedzUsuń
  32. Palteka piękna :D Póki co jeszcze się nie zaopatrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mam póki co żadnych paletek, bo nie potrafię się za dobrze malować ;) ale Tobie bosko poszło!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny makijaż, świetna paletka ~!

    OdpowiedzUsuń
  35. jaki ładny makijaż :)
    gratuluje tak perfekcyjnej kreseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. makijaż cudowny, bardzo fajna paleta;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny makijaż :) Coraz bardziej zaczyna mi się podobać ta paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczne kolory tej paletki:) i fajny dodatek:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładne kolorki ;) Ślicznie pomalowane oko ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do siebie:

    www.magduizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zamówię sobie tą paletkę, ze wszystkich podoba mi się najbardziej :)
    A jaki piękny makijaż zmajstrowałaś :D

    Kiedyś twierdziłam, że w moim przypadku nie ma co inwestować w Sleeka, bo z moim "talentem" się zmarnuje, aleee jak na poprawinach kuzynka się mnie spytała "dziś też byłaś u kosmetyczki?" (a makijaż sama zrobiłam) stwierdziłam- oooo chyba jednak trochę umiem, zasługuję na paletkę :D

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja o niej nic nie wiem!!! Trzeba nadrobić zaległości:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.