czwartek, 3 października 2013

Korektor Rimmel Stay Matte i moja walka z cieniami.

Witajcie :)

Bez zbędnych wstępów, chciałabym Wam pokazać korektor 

Rimmel Stay Matte


Jak pewnie wiele z Was, od zawsze borykam się z wielkimi cieniami pod oczy oraz tzw. "worami". O ile na wory chyba nic mi nie pomoże oprócz operacji, o tyle cienie staram się maskować chociaż doraźnie.

Korektor dostałam w odcieniu Ivory i myślałam, że będzie za jasny, okazało się jednak, że bardzo dobrze dopasował się do mojej cery. Teraz, jesienią, staje się dosyć blada.

Jak widzicie ma on środek w kolorze zielonym, który ma za zadanie maskować zaczerwienienia. No w porządku, tylko jak mam się "pycnąć" tym środkiem na jakąś czerwoną niespodziankę? Nie da się, niestety.

Dlatego też stosuję korektor jedynie pod oczy i tam spisuje się całkiem dobrze. Nie roluje się i wytrzymuje na twarzy niemal cały dzień, choć wieczorem cienie znów zaczynają przebijać.

Z resztą oceńcie same:

Bez korektora:



Z korektorem:



Jak na korektor za 6,87zł nie jest moim zdaniem źle. Jeśli byłybyście zainteresowane, do kupienia jest TU

Ja swój otrzymałam od drogerii internetowej



a fakt ten nie miał wpływu na moją opinię.


Pozdrawiam, Ewa

48 komentarzy:

  1. fajnie dość dobrze kryje za tę cenę warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest zły, efekt widać, ja zawsze pod oczami daje jasny puder w celu rozjaśnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bo buzię masz nieskazitelną to i po co :D

      Usuń
    2. Ewcia następnym razem jak się spotkamy ,proszę Cię - PRZYJRZYJ SIĘ DOKŁADNIE TEJ NIESKAZITELNOŚCI - :D

      Usuń
    3. Dobra, przyjdę z lupą :D

      Usuń
  4. delikatny efekt, wystarczający jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ok, ja też teraz szukam jakiegoś dobrego korektora, ale bardziej na wypryski niż cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci wydłubać ten zielony środek :D

      Usuń
  6. Fajny efekt jak za tą cenę. Ja polecam korektor z Alverde:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajny efekt - zdecydowanie na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A może jakieś porady kosmetyczne dla mężczyzn ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli byłoby takie zapotrzebowanie, czemu nie :) Jakieś konkretne propozycje? :)

      Usuń
  9. Całkiem fajny, też walczę z cieniami pod oczami:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt niezły, ale czy ten korektor ma dawać efekt rozświetlający czy maskujący niedoskonałości..? Chodzi mi o jego przeznaczenie, bo jeżeli jest do maskowania, to uważaj żeby zbytnio nie przesuszył Ci delikatnej skóry wokół oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet nie wiem, wiesz? Ale jak pewnie zauważyłaś na 1 zdjęciu, pod oczami mam raczej taką tłustą warstewkę i korektor skutecznie ją niweluje :)

      Usuń
  11. Efekt faktycznie dobry, ale ja poleciłabym Ci korektor Essence Stay All Day :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego o nim czytałam, na pewno się skuszę :)

      Usuń
  12. trafil Ci sie i tak lepszy niz mój:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam obejrzeć filmik maxinecki o krektorach pod oczy :) Bedziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt nawet ok ;)
    ja nie muzę używać

    OdpowiedzUsuń
  15. dość przyjemny efekt, naturalny co najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak panda na szczęście nie wyglądam :)

      Usuń
  16. Całkiem nieźle sobie radzi z sińcami... Też szukam jakiegoś dobrego pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  17. No trochę nie przemyśleli rozłożenia tej zielonej części no ale ooookeeej. Maskuje cienie no i to jest najważniejsze. Też miałam kiedyś z tym problem, sama nie wiem co się zmieniło, ale teraz już nie mam aż takich worów jak kiedyś. Może zaczełam pić duużo więcej wody. Próbowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że mam problemy z wlewaniem w siebie dużej ilości płynów, tym bardziej wody, której nie lubię :) Ale u mnie to raczej kwestia przyjmowania leków, które niestety zatrzymują wodę w organizmie.

      Usuń
  18. Fajny efekt :)
    Zapraszam do siebie wszystko to co za darmo: próbki, gadżety, konkursy

    probkowo.blogspot.com

    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja pod oczy wolę płynne korektory niż takie w sztyfcie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też go kiedyś miałam :) nawet byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no efekt niezły, może i ja wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Różnice widać, ale bałabym się, że będzie to miejsce za jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. z moimi ciemnymi cieniami by sobie chyba nie poradził

    OdpowiedzUsuń
  24. na walkę z cieniami polecam korektor z Catrice dostępny w Naturze za ok 15 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja nie używam korektora w ogóle :PP

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja od ponad pół roku "męczę" swój korektor z collection 2000 i nie zamienie go na nic innego:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.