piątek, 18 października 2013

Kilka kosmetycznych (i nie tylko) nowości.

Witajcie :)

Wczoraj na moim Fb większość z Was była za tym, żeby dziś na blogu pojawiły się nowości kosmetyczne. W takim razie to post specjalnie dla Was, a następnym razem opiszę kolejną porcję YC :)
 
1. Małe zakupy w Biedronce. Baza pod makijaż i olejek do kąpieli, którego można używać także jako żelu pod prysznic o zapachu karmelu z cynamonem. Oh God, co za zapach <3 Jak mleczna czekolada z nadzieniem toffi, lekko posypana cynamonem. 


2. Ostatnio pisałam, że nie lubię zapachu wanilii. Cóż, od każdej reguły jest wyjątek, bo próbka perfum YR zauroczyła mnie na tyle, że kupiłam sobie pełnowymiarowe opakowanie. Na zimę będą idealne :)


3. Moja pierwsza świeca YC o niedostępnym w Polsce zapachu Brown Paper Packages :) Jeszcze jej nie paliłam, ale nawet na sucho pachnie mi bardzo przyjemnie, pudrowo, podobnie do kremu Nivea. YC- maniactwo padło mi na głowę, zdaję sobie z tego sprawę :)


4. I oczywiście woski YC. No co, przyszła jesień, trzeba sobie jakoś poprawić humor ;)


5. W końcu uśmiechnęło się do mnie szczęście i wygrałam rozdanie :D I to nie byle jakie! Dakota obdarowała mnie profesjonalnym zestawem do włosów oraz masą próbek i bardzo sympatyczną karteczką :) Jeszcze raz dziękuję Ci kochana! :*


6. I prezencik od Emilii Jadeitgirl - próbka kremu Beta - skin. Bardzo dziękuję :)



I to tyle ;) Nie będę Wam pokazywać zakupów z Home&You, bo post byłby miliard razy dłuższy :D Tak to jest jak się urządza nowe mieszkanie.

Te z Was, które czekają na kolejną porcję zapachów YC obiecuję, że opiszę je już niedługo :)

Pozdrawiam, Ewa

62 komentarze:

  1. Woskowa maniaczkO Ty, ale się nie dziwię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygrana, gratuluję:)ciekawa jestem tych perfum, koniecznie muszę je sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Perfumy polecam sobie psiknąć na rękę przy okazji wizyty w YR i pochodzić z nimi parę godzin. Fajnie się rozwijają :)

      Usuń
  3. Fajne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten olejek TF jest super. Zakochałam się w tym zapachu. No i oczywiście, też musiałam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zamowilam sobie mix 10tart z tej wersji xmas wiec czekam czekam
    mam nadzieje ze mi sie spodobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie, od każdej reguły sa wyjątki. Fajne zakupy, całkiem rozsądne. a jesienne wieczory trzeba sobie umilać;) Gratuluję wygranej i zycze przyjemnych testów.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wygranej :) mamy jesień, trzeba się aromatyzować..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chcę zobaczyć zakupy do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo fantastycznych nowości. mam wosk snow in love. fajna świeca, jestem ciekawa jej zapachu. nie umiem go sobie wyobrazić

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne nowości, też mam olejek z tutti frutti i nowe woski YC :D A zakupy z Home&You też bym chętnie zobaczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na razie mam bana zakupowego na woski - mam ich tyle,że trudno mi je wypalić ^^ To przez to, iż większość czasu spędzam poza domem, ech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już około 40 ale i tak mi mało :D

      Usuń
    2. 40 wosków?! :O Rzekłabym - zazdroszczę :D Ja mam może z 6 - 8 wosków i 2 samplery. Przy Twojej kolekcji wypada to blado :( ^^

      Usuń
    3. Na pewno i Twoja kolekcja się powiększy :D

      Usuń
  12. Sporo nowości wpadło do Ciebie :D
    Illeeeee YC :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapach tego tutti-frutti, miałam peeling o tym samym zapachu, mi się kojarzy typowo ze świętami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, ja ze swoim poczekam na pierwszy śnieg :))

      Usuń
  14. Snow in love- jestem ciekawa zapachu tego wosku :)

    Byłam dziś w Biedronce, ale nic nie wpadło mi w oko ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję wygranej:)) mhmmm woski. Ja nadal nie nkupiłam żadnego. Zabieram się do tego od bardzo dawna... a teraz dodatkowo mnie fundusze ograniczają

    OdpowiedzUsuń
  16. Tutti Frutti ma boskie zapachy, więc wierzę Ci na słowo że i ten nie odbiega od normy. Uwielbiam te kosmetyki, tanie, ładne i pachną..
    O proszę mam nadzieję, że ta wanilia jednak spełni oczekiwania.
    Nagrody gratuluję! To super uczucie co? :) Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wosk Christmass cookie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świąteczne woski też planuję niedługo kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że nie pokazałaś zakupów z Home&You. Też się urządzam, może bym coś podpatrzyła :). A z wanilią to jest tak, że wanilia wanilii nie równa. Ja też do pewnego momentu nie lubiłam tego zapachu, potem mi przeszło. Wosk z jej nutą uwielbiam :) Kupiłam go zresztą przez pomyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ochotę, to mogę zrobić post zakupowy z H&Y :) A woski z dodatkiem wanilii też lubię :)

      Usuń
  20. Ten płyn do kąpieli cynamonowy bardzo mnie kusił w Biedronce :D
    Nowe YC <3

    OdpowiedzUsuń
  21. nienawidzę yc! karmelowy olejek? :D fuuu, wąchałam go ostatnio w biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo interesujące nowości ;) Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam w planach peeling w takiej wersji zapachowej jak Twój olejek ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. tutti frutti i tołpa są również w moich "zapasach" :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne drobiazgi , widzisz czasami do każdego się szczęście uśmiechnie , gratulacje wygranej ; )) . Na te jesienne dni to i ja będę musiała się zaopatrzyć w świeczki i woski ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja chcę zobaczyć łupy z H&Y, u mnie nie ma w okolicy a ja uwielbiam te ich cudności, pokazuj ..... <3
    Z goldwell-ków będziesz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo przyjemne nowości Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. także zastanawiałam się nad tym olejkiem pod prysznic, ale w koncu wybrałam ten z liczi bo karmel wydawał mi się aż za słodki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam mam plan zasłodzenia się zimą :D

      Usuń
  29. Fajne nowości, u wszystkich woski, a ja nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cudowności ;)) A z olejkiem nie czekaj na śnieg, pożałujesz tego XD Olejek jest cudowny, nie ma co go odkładać na potem :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ale zatrzęsienie YC, a ja nadal palę letnie zapachy bo nie mam kiedy przejrzeć nowości i złożyć zamówienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo postaram się opisać tę zimową serię i może wtedy łatwiej Ci będzie podjąć decyzję :)

      Usuń
  32. Koniecznie muszę kupić kominek i te woski :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Łooo, szarpnęłaś się na świecę? Dla mnie jej cena jest abstrakcyjna, wolę kilka wosków na to konto ;))
    Sugared apple jest cudny!

    No i gratuluję wygranej kochaniutka! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wygranej, ostatni krem jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.