czwartek, 31 października 2013

Halloween'owe uhuhuhu ;)

Witajcie :)

Przyznawać się, która z Was wybiera się dziś na jakąś imprezę? Ja zostaję w domu, ale jeszcze kilka tak męczących dni i nie potrzebowałabym żadnej charakteryzacji...

Dziś pachnąco, czyli oczywiście Yankee Candle i zapachy specjalnie na tę okazję.



1. Candy Corn


Nie mam pojęcia jak pachną cukierki o tej nazwie, ale wosk jest całkiem przyjemny. Pachnie właśnie takimi słodkimi, cukrowymi cukierkami. Zapach ten przywodzi mi na myśl lekko uprażony na patelni brązowy cukier. Nie jest duszący i spokojnie można go palić w małym pokoju. No i ten duszek ;)

2. Witches' Brew



Tego wosku się trochę obawiałam. Kiedy przyszło moje zamówienie, czarownica zdecydowanie zdominowała pozostałe zapachy znajdujące się w kopercie. Dlatego też wylądowała zawinięta w folię bąbelkową na szafie :P Jednak w końcu ją odpaliłam i nie było tak źle. Zapach jest bardzo specyficzny. Nie potrafię go porównać do żadnego znanego mi aromatu, posłużę się jedynie skojarzeniami. A te prowadzą do krętych, kamiennych schodów wiodących do omszałej, lekko wilgotnej piwnicy, w której czarownica szykuje w kotle bardzo ciężką, aromatyczną miksturę. Nie polecam odpalania wieczorem po obejrzeniu horroru, może tylko spotęgować strach ;)

Macie któryś z Halloween'owych zapachów? :)

Pozdrawiam, Ewa

74 komentarze:

  1. Nie mam, nie obchodzę Halloween. Mam letnie zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Letnie zapachy jak najbardziej się teraz przydadzą żeby sobie powspominać :)

      Usuń
  2. jestem ciekawa tych wosków, ale tego święta nie obchodzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie obchodzenie kończy się na paleniu wosków :)

      Usuń
  3. Oh ale jestem ciekawa tego zapachu czarownicy hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha ha z chęcią bym odpaliła tę czarownicę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie późnym wieczorem , kiedy jesteś sama w domu :D

      Usuń
  5. czrownica mnie zaintrygowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w sam raz kiedy się szuka bardzo nietypowych zapachów :))

      Usuń
    2. ja lubić wszystko co nietypowe:)

      Usuń
    3. No to czarownica musi być Twoja :D

      Usuń
  6. super:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/colorful-flowers-persnumall-inspirations.html
    ps. klikniesz w baner persunmall po prawej stronie bloga?
    Dziękuje:*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w tym roku je sobie odpuściłam :) jakoś mnie nie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich jeszcze nie znałam, więc musiałam sprawdzić :)

      Usuń
  8. Nie mam, chwilowo poluję na świąteczną kolekcję :) Ale ten pomarańczowy wosk mnie zainteresował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które zapachy ze świątecznych wpadły Ci w oko? :)

      Usuń
  9. Ciekawa jestem tej czarownicy :D musi pachnieć dziwacznie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega pomysłowe :D Ta czarownica wygląda wręcz intrygująco :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam, bo mnie uczulają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz :( Współczuję :*

      Usuń
    2. No niestety nie żartuję, mam migreny od tych wosków :(

      Usuń
  12. nie mam, ale długo się mocowałam z sobą by jednak nie zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, ale fajnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super są te halloweenowe YC. Ja też zostaję w domu, nigdzie nie idę. W domu mi dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dzisiaj siedzę w domku :)
    ciekawa seria wosków halloweenowskich ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam oba! Ale paliłam na razie tylko wiedźmę :D Jak dla mnie ten zapach jest za mocny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jest mega mocny. Ja wrzuciłam może 1/8 wosku a to i tak było sporo ;d

      Usuń
  17. Happy Halloween :D
    Nie znam tych zapachów, ale tej czarownicy obawiałabym się po Twoim opisie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to czarownica - musi być straszna :D

      Usuń
  18. Nie obchodzę Halloween- bo nie mam z kim, ale baaardzo bym chciała. uwielbiam te klimaty! :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Halloweenowych zapachów niestety nie mam ;p

      Usuń
  19. iDEALNE ZAPACHY NA DZIS:p wybacz capsa:) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie obchodzę Halloween i nie mam żadnych wosków YC :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa jestem tego wosku.....ich zapachów szczególnie.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup i przepadnij na ich punkcie tak jak ja :)

      Usuń
  22. Nie mam żadnego z tych wosków. Ale na pewno chętnie bym sprawdziła jak pachną : )

    OdpowiedzUsuń
  23. ach, wszyscy kuszą tymi zapachami, będę musiała się kiedyś skusić na coś z tej serii!

    OdpowiedzUsuń
  24. niestety się nie załapałam albo wcale nie było w pobliskim sklepie Yankee wosków halloweenowych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda, bo zapachy są naprawdę nietypowe :)

      Usuń
  25. hahaha czarownica mnie rozwaliła xd

    OdpowiedzUsuń
  26. Czarny zapach nie wiem czy przypadnie mi do gustu, ale mimo wszystko kusi :D
    O pierwszym czytałam przed chwilą, że jedna dziewczyna w ogóle go nie czuła. Pisała, że jest bardzo mało intensywny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ot widzisz, w moim 8m2 pokoiku czuć było nawet malutką ilość :D

      Usuń
  27. Nie obchodzę halołin :-) a wczoraj odpaliłam sobie fluffy towels i też było miło:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tych zapachów nie znam ;) nie obchodzę halloween jakoś specjalnie ale lubię oglądać i czytać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Czuję jak kosmita, bo mnie totalnie świeczki nie jarają :D Jestem zbyt oszczędna o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się, ja ostatnio całą kasę wydaję właśnie na YC :O

      Usuń
  30. Strasznie mnie kuszą te zapachy, ciekawe czy udami się je gdzieś jeszcze znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, w sklepach internetowych jeszcze są :)

      Usuń
  31. Czarownica w takim razie idealna na horrory właśnie :D ale mi narobiłaś na nią ochotę. Oczywiście te horrory będę musiała oglądać w asyscie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, żeby tylko potem ktoś nie podszedł do Ciebie od tyłu i nie zrobił "buuu!" :D

      Usuń
  32. Candy Corn wygląda super :) Szkoda byłoby mi ją zapalić ;-P Ja mam ogromną dynię na balkonie, która podświetlona świecą straszy sąsiadów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można postawić jako ozdobę :)

      Usuń
  33. Niestety zapachów nie poznałam.. Choć co do tego wiedźmowego to miałabym pewne obawy - obejrzałabym coś strasznego + ten zapach i nocy bym nie przespała :D hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, pewnie miałabym tak samo :D

      Usuń
  34. Mam zamiar zaopatrzyć sie w te woski.Wszyscy je chwalą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować i wyrobić sobie własną opinię :)

      Usuń
  35. Ja muszę kupić te woski w końcu, ale nie mogę się jakoś do tego zebrać, zawsze jakiś kosmetyk sie nawinie pierwszy :) ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja coś ostatnio z kosmetyków przerzuciłam się na woski i świece :))

      Usuń
  36. Zapach czarownicy mnie intryguje ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.