sobota, 26 października 2013

Firmoo, czyli okulary, które każdy już zna :)

Witajcie :)

O tych okularach krążą już blogowe legendy. Dużo się ich przewinęło, prawda? Jednak tych, które wybrałam, jeszcze nie widziałam. Jak to możliwe? Są przecież najładniejsze :D

Mam na myśli oczywiście okulary Firmoo. Firma ta jest dosyć znana w blogosferze. Jednak trudno o niej nie słyszeć, skoro jej ceny są o wiele niższe niż wyrobienie okularów w Polsce. Wiem, o czym mówię, ponieważ już od wielu lat jestem tak zwanym kretem, czyli po prostu krótkowidzem. Mam dwie pary okularów, choć na co dzień wolę chodzić w soczewkach (co niektóre z Was zaobserwowały na zdjęciach makijażu oczu). Tak jest mi po prostu wygodniej. Niemniej jednak, od czasu do czasu mam ochotę zmienić wygląd na typowo "kujoński" i pośmigać w okularach ;)

Takie cudaki sobie wybrałam:


Oprócz nich otrzymałam także ściereczkę do czyszczenia i mały zestaw majsterkowicza.


Okulary są naprawdę solidne, mają anty-refleks i designerskie wzorki. Oj podobają mi się :D


Trochę się bałam, czy wszystkie parametry medyczne wpiszę jak trzeba, bo kartka od okulisty jest długa. Ale się udało i teraz widzę wszystko jak na dłoni.

Firma oferuje dużo promocji, jak na przykład pierwsza para gratis (płaci się tylko za wysyłkę). Not bad.

No i prezentacja na twarzy.


Moim skromnym zdaniem chyba do mnie pasują :)

Pozdrawiam, Ewa

81 komentarzy:

  1. mam te same:)
    świetnie w nich wyglądasz:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w tych okularach! ;)

    Mam pytanie: czy mogłabyś kliknąć w banner Sheinside na moim blogu? Bardzo mi na tym zależy. Jeżeli kliknęłaś, napisz, wtedy dodam Twojego bloga do obserwowanych. ;)

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądasz w tych okularach ;) Ja też noszę okulary, jednak wyrabiałam u optyka w Polsce i nie powiem, było drogo. Chciałam bardzo soczewki ale Pani okulistka powiedziała że niestety mam za małą wadę na nie.
    Więc śmigam w okularach. Są troche podobne do tych, jedak bardziej kanciate ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaką masz wadę? Hm, soczewki chyba są już od -0,5 więc nie wiem dlaczego tak Ci powiedziała ;>

      Usuń
  4. Ja po niedzieli trzasnę posta o swoich wynalazkach ; ) Sliczna mordeczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się oprawki tych okularów ;)
    Poza tym do twarzy Ci w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A oprawki też mi się podobają :D

      Usuń
  6. Świetne oprawki! I cudownie w nich wyglądasz ;) Ja się bym bardziej bała, czy będą wymiarowo dobre... Mam wielki łeb :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, to żeś walnęła :D Na pewno przesadzasz ;) A oprawki można sobie wybrać, nawet zdjęcie możesz swoje wstawić i dobrać to, co pasuje :))

      Usuń
    2. Właśnie się "załapałam" na ich stronie i mam dostać okulary, wybierałam chyba z godzinę... :) Mam nadzieję, że dobrze wszystko wymierzyłam :)

      Usuń
  7. O rany! Niesamowicie ci pasują :D Wyglądasz jak kocica- mrrau :D
    Ja czekam aż mój TŻ się zdecyduje i sobie jakieś wybierze, bo teraz biorę 2 parę, ale już nie dla siebie tylko dla niego :D Będzie miał swoj debiut na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne te oczka Twoje...w okularach wygladasz bosko !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są.
    Ja ostatnio jestem fanem moich nowych soczewek, ale nowe okulary również by mi się przydały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, próbuj kochana, tylko receptę znajdź :)

      Usuń
  10. Idealnie dobra do Twojej buźki! :) I ten fajny zebrowy motyw !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna z Ciebie dziewczyna, pasują Ci te okulary, dla mnie odrobinę za duże by było ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie takie okulary wyglądają :) a Tobie pasują jak ulał :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie Ci w nich:) też miałam sobie zamawiać, ale w końcu żadne mi nie pasowały. Zostałam przy starych- właśnie wczoarj wymieniłam szkła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeśli stare są dobre, to pewnie, po co zmieniać :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Serio, serio :) Dokładne warunki są tu: http://www.firmoo.com/free-glasses.html

      Usuń
  15. wszyscy mają firmoo a ja nie. Też chcę! podobają mi się oprawki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie w nich wyglądasz! Poważnie zastanawiam się nad wizytą u okulisty bo nie byłam 2 lata a oczka znacznie szybciej mi się męczą.. Ehh chyba muszę zmienić szkła i nosić oksy na uczelnie, co nie bardzo mi pasuje w szczególności w deszczowe/zimowe dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się wybrać i zobaczyć co i jak. A jesienią/zimą, może soczewki? :)

      Usuń
  17. Pewnie,że pasują! Ja też się na początku zastanawiałam nad czarnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba taki styl okularów.
    Co prawda znając moje przerąbane rysy twarzy - wyglądałabym w takich jak własna babka ale Tobie one naprawdę pasują!
    Myślę, że gdybyś tak zalotnie spojrzała zza okularów na Matta, to by zmienił orientację ;) :D :P
    Mi się bardzo podoba :) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to wiesz, jak skomentować żebym się ucieszyła :DDDDDD

      I nie wymyślaj z tą swoją twarzą!

      Usuń
  19. o naprawdę fajne, i Ci pasują
    ja nie mam wady wzroku, ale marzą mi się zerówki i chyba kolejny raz sobie takie wybiorę.
    Na razie mam pierwszą parę Firmoo sun, jutro pokażę na blogu. Jestem nimi oczarowana:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale ładne! :) i jak świetnie w nich wyglądasz :) ja z Firmoo wybrałam sobie przeciwsłoneczne, wkrótce pokażę na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim skromnym zdaniem również zdecydowanie do Ciebie pasują. Powiem nawet, że wyglądasz w nich Hot moja droga :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście te okularki mają bardzo łądny wzorek :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Oczywiście :D Przyjeżdżaj z ciastem :D

      Usuń
  24. Pasują, jak najbardziej! ; ) Ślicznie Ci, pozdrawiam! Obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz w nich pięknie i typowo kujońsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uuu, seksowna kocica ;> Pasują Ci te okularki, ot co!
    A sama również jestem krótkowidzem i mam w planach wymianę oprawek, bo moje są stare, ble i fuj ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ komplementy :D To wymieniaj, może akurat sobie wybierzesz któreś z Firmoo ;d

      Usuń
  27. Pasują Ci, bardzo ładne! Mam przeciwsłoneczne z firmo i okazały się genialne- nie dość, że bardzo porządnie wykonane to jeszcze śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę miłe zaskoczenie z jakością tych okularów :)

      Usuń
  28. Bardzo Ci pasują, fajne oprawki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ewa... ale Ty jesteś piękna! Dodałaś uroku tym okularom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, teraz to mnie zawstydziłaś :D Dziękuję! :*

      Usuń
  30. Wyglądają rewelacyjnie !! Pasują idealnie :) Ja noszę zerówki, dla tak zwanego szpanu hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A zerówki też fajna rzecz :)

      Usuń
  31. Pasują i to bardzo!
    Do mnie też niedawno przybyły Firmoo-wki i są dosyć podobne do Twoich :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.