środa, 25 września 2013

Witam jesień czerwienią na paznokciach.

Witajcie :)

Przyszła jesień, a wraz z nią kolorowe liście, fajne ciuszki, wieczory pod kocem z książką lub przy dobrym filmie i zapach aromatycznych świec. Lub też niesamowity ziąb, deszcz, wiatr i plucha ;) Kto co woli :)

Na moich paznokciach również goszczą jesienne barwy, a to za sprawą lakieru mini Virtual oraz małego dodatku w postaci piaskowego lakieru p2.


Maluch z Virtuala ma jedynie 5ml pojemności, co daje mi szansę, że w końcu uda mi się zużyć jakiś lakier do końca.

Pędzelek jest mały, tak jak cały lakier.


Lakier ma w sobie malutkie drobinki, które widać w buteleczce i podczas nakładania. Kiedy lakier wysycha, stają się one niemal niewidoczne.

Do pełnego pokrycia paznokci wystarczą dwie warstwy, które wysychają bardzo szybko.

Lakier nie smuży, jedynie trochę brudzi skórki i choć staram się je wycierać jak tylko mogę, zawsze coś tam pozostaje.


Bez odprysków wytrzymuje spokojnie 5 dni i uważam, że to bardzo dobry wynik.

Doszłam do wniosku, że bardzo dawno nie miałam czerwieni na paznokciach, a teraz mogę się nią cieszyć dzięki Pani Monice ze sklepu


A tak lakier prezentuje się na paznokciach:



Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam, Ewa

53 komentarze:

  1. Na miniaturce zdjęcia myślałam, że to Sephora:) Bardzo ładny kolor i ładne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam czerwienie i tak sobie myślę, że też dawno nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda na pazurkach, ładny lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny, uwielbiam taki kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny :D Też ostatnio gustuje w czerwieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie małe lakiery - można zużyć do końca, nic się nie zmarnuje :)

    Bardzo ładny odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra czerwień nie jest zła, a Twoja czerwień jest po prostu śliczna :-)

    Pozdrawiam
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jarzębiny mam przed oczami jak patrzę na Twoje pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, lubię taki odcień czerwieni ;) Co do pojemności to jak dla mnie idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię czerwone pazurki chociaż nie często używam tego kolorku, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. achh uwielbiam czerwień na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolorek i paznokcie ;)
    uwielbiam czerwienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor. Ostatnio zakochałam się w lakierach z takimi małymi drobinkami. Kiedyś ich nie znosiłam, a teraz szaleję jak je widzę :D Twój też jest świetny. Ale pewnie kiepsko się zmywa, jak to mają w zwyczaju drobinki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywa się dobrze, bo nie jest to typowy brokat :) Drobinki są malutkie, prawie niewidoczne :)

      Usuń
  14. Śliczny odcień! :D Oj dawno ja nie miałam już czerwieni na pazurkach :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię czerwone lakiery na paznokciach przede wszystkim za ich uniwersalność:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna czerwień, choć ja bym dowaliła jeszcze jedną warstwę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo nie ma żadnych prześwitów, ale może kolor by się jeszcze wzmocnił :)

      Usuń
  17. Bardzo fajny pomysł na połączenie klasyki z nowością! :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor, ale dla mnie klasyczne czerwienie już się po prostu znudziły! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ot widzisz a ja ich prawie nie używałam! :D

      Usuń
  19. Bardzo ładny kolor i fajnie współgra z piaskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam klasyczną czerwień na paznokciach zwłaszcza o tej porze roku. Jedyne co mnie drażni że w większości aplikacja czerwieni nie należy do najłatwiejszych, nie wiem od czego to zalezy, ale właśnie z tym kolorem mam często problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest... tak jak pisałam, skórki barwi i ciężko go zmyć ;)

      Usuń
  21. uwielbiam takie maluchy dokładnie za to o czym piszesz - jest szansa że dany lakier wykorzystam do końca ;)
    kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też liczę, że w końcu mi się to uda :))

      Usuń
  22. Fajny pomysł na powitanie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiamy czerwień, piękny efekt i cudne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie wiem jak to możliwe, ale w moich lakierowych zbiorach nie ma czerwonego... Tak dłużej być nie może :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam.
    Na moim blogu odbywa się konkurs - http://pannapatrycja.blogspot.com/.
    Do wygrania wiele nagród, warto spróbować!
    Zachęcam do wzięcia udziału, pozdrawiam cieplutko, Panna Patrycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna czerwień ! Uwielbiam ! Z takimi pazurkami to można wkraczać w chlapowatą jesień !:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam czerwienie na paznokciach, więc ten lakier przypadł mi do gustu :) A podobny piasek mam z Wibo ^^ Jeżeli na Twoim serdecznym palcu jest lakier piaskowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piasek niesamowicie wygląda *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Oba lakiery prezentują się bardzo ładne, a piasek dodaje takiego figlarnego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam czerwony lakier, mam coś podobnego o fakturze piaskowej rewelacja polecam :) może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam czerwienie na pazurkach :))
    Ta ma piękny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.