piątek, 20 września 2013

Smokey Eyes w wersji dziennej :)

Witajcie :)

Pogoda nadal nas nie rozpieszcza... Może od jutra będzie lepiej, przynajmniej tak twierdzą pogodynki. Ale z drugiej strony to dobry czas na siedzenie w domu i pisanie recenzji (o ile ktoś ma tak dobrze jak ja i relaksuje się dniem wolnym :D)

Dziś chciałabym Wam pokazać paletkę cieni firmy Manhattan, do stworzenia makijażu Smokey Eye



Paletka zawiera 4 cienie, lusterko i dwustronną pędzelko - pacynkę ;)

Swatche bez bazy:

 
 I z bazą:


Zakochałam się w numerach 2 i 3, jedyneczka też jest przyjemna, za to 4 mi się nie podoba ;)

Cienie są całkiem dobrze napigmentowane, nie mam problemu z ich nakładaniem. Niestety osypują się, co będziecie mogły zobaczyć poniżej, na zdjęciach mojego makijażu. Do trwałości nie mam zastrzeżeń, spokojnie wytrzymują na powiece cały dzień.

Muszę przyznać, że ta paletka przypadła mi do gustu i chętnie będę z niej korzystać. Cień nr 2 mnie zauroczył <3

Paletkę dostałam w ramach współpracy z drogerią internetową



gdzie paletka jest dostępna za jedyne 9,99.

No i makijaż, który zmalowałam ;)





Pozdrawiam, Ewa


73 komentarze:

  1. lubię takie kolorki do pracy swietnie się nadają fajne lekka kreska

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piękną cienka kreskę ! ja nigdy nie potrafię takiej zrobić !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam ;) mi nigdy nie wychodzi takie pociągnięcie za powiekę ;) a jak wychodzi to na jednym oku inaczej niż na drugim :P

      Usuń
  3. Uwielbiam taki makijaż i noszę niemal codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka precyzyjna kreseczka...jestem pod wrażeniem:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To eyeliner Golden Rose pozwala mi taką stworzyć, innym nie potrafię :)

      Usuń
  5. Dobrze widzę szkła kontaktowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie brązy i szarości na oczach.
    Paletka wydaje się być fajna, szkoda tylko, że cienie się osypuję.
    Kreska - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kreski to masz cudne ;) Ślicznie Ci wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam kupić eyeliner GR, innym nie ma szans żeby taka wyszła :D

      Usuń
    2. To wpadłam...musze go sobie kupić albo iśc do Ciebie na nauczki ;D

      Usuń
    3. E tam, czasem wychodzą mi takie bohomazy, że wstyd :D

      Usuń
  8. ładny makijaż, najczęściej używam brązowych cieni.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne odcienie
    http://ifeon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo moje kolory :)
    Bardzo ładnie podbijają mój kolor oczu, z Twoimi się pięknie zlewają :)
    Kombinatorze, zmieniłaś nagłówek i jakoś tak się tu biało zrobiło!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, zmieniłam i nagłówek i tło ;) Jakoś tak chyba nastrajam się na zimę :D Znudził mi się róż :D

      Usuń
    2. Haha ;D Bo my, kobiety, zmienne jesteśmy ;>
      Jeśli mogę zasugerować - wyśrodkuj jakoś nagłówek, ponieważ na moim monitorze uciekł zupełnie w prawą stronę :) a druga połowa jest pusta...

      Usuń
    3. Kurczę... w prawą? U mnie jest po lewej. Ale nie umiem wyśrodkować, chlip! :( Będę coś kombinować :*

      Usuń
    4. Ooo, coś naczmoniłam :D Oceń ekspertko jak na Twoim monitorze :D I ekm, ekm, ja na coś czekam ;)))

      Usuń
    5. o, już jest sam środeczek :D Pikniusio!
      Wiem, że czekasz, ja wczoraj skończyłam i jutro no wiesz... ;D

      Usuń
  11. Śliczny makijaż i moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie kolory :) Ślicznie :)
    Zapraszam do udziału w konkursie kulinarnym: http://przepisownik.blogspot.com/2013/09/wygraj-zestaw-pysznych-produktow.html

    OdpowiedzUsuń
  13. brązy i beże są bardzo uniwersalne, śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam brązy na oczkach. Przyjemna paletka:) i pięknie się prezentuje na oku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny bo delikatny - takie lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne kolorki! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. ...a ja nadal nie potrafię zrobić takiej ładnej cienkiej kreski.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się kolory w tej palecie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kreska :) cienie też bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi się spodobała właśnie 4 :PP Piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie od razu nie śmierdzi woskiem, dopiero po chwili, trzeba pilnować się :P

      Usuń
  22. również lubię dzienniaki w takiej tonacji:)
    fajną tą paletkę masz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne kolorki :D
    masz racje 2 i3 są najładniejsze, ale 4 też fajna, tak do przyciemnienia zewnętrznego kącika oka, bądź do kreski na mokro :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kreski jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne kolory, szczególnie na bazie są bardziej wyraziste :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam makijaż oczu w odcieniach brązu :)
    Mi przypadł do gustu cień nr 1, 2 i 3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszczę ci kreski ;) bo wyszła niesamowicie :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny make up, zazdroszczę precyzji w robieniu kresek

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepięknie , zdecydowanie mogłabym taki nosić podczas dnia ,ale nie potrafie tak pomalować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dasz radę, one nie wymagają dużej precyzji, same się łączą ze sobą :)

      Usuń
  30. Świetny makijaż, idealne kreski :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorki idealne do dziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna paletka :D Widziałam je dzisiaj bedąc w Pepco :D były dostępne jeszcze inne kolory, ale ta paletka zdecydowanie najładniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja praktycznie non stop się maluję takimi odcieniami, dopiero od jakiegoś czasu zaczęłam bardziej doceniać kolorowy makijaż który teraz bardzo lubię, ale i tak najczęściej goszczą brązy. Najnaturalniej się wygląda :D
    Ps. I dziewczyny mają rację z tą kreską, fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. podobają mi się kolorki:)
    nie każdy ma tak dobrze, jak ty i ma czas:P
    widzę zmiany na blogu-ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam brązy, mam ich od groma :)...

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie przepadam za brązowymi cieniami ;/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie umiem malować się cieniami, znaczy nie umiem ich łączyć żeby dać ładny efetkt przejścia ale uwielbiam takie makijaże :D bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te cienie jakoś tam są dobrane, że przechodzą samoczynnie :)

      Usuń
  38. Ładny makijaż, ale zdecydowanie wolę cienie Sleeka, niż te z Manhattanu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam Sleeka, ale czasem maziam się też czymś innym :)

      Usuń
  39. Super zdjęcia i recenzja!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/hothouse.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładne oczka ^^
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się ;) Taka naturalna i delikatna wersja ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładna i równiutka kreseczka. Podoba mi się. :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny makijaż no i świetnie wychodzą Ci kreski : )

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękny makijaż! 2 faktycznie piękna i urocza :>

    OdpowiedzUsuń
  45. Ojeeej, jaka kreseczka idealna!
    I świetny makijaż!
    Ja dziś szłam na poprawiny wesela do koleżanki i sobie zmalowałam smokey eyes, tylko mocniejsze- w szarościach ciemnych, no i narzeczony mój stwierdził, że wyglądam jakbym miała podbite oczy i kazał zmyć, bo nigdzie nie pójdziemy ... :P I teraz nie wiem, czy on się nie zna, czy ja nie umiem malować :PP

    OdpowiedzUsuń
  46. Pominę fakt, ze kreska wspaniała :)
    A cały makijaż w sam raz dla mnie - zacznij nagrywac tutoriale! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.