środa, 4 września 2013

Rajski ptak, czy to tylko moja wyobraźnia? ;)

Witajcie :)

Nadal będę marudzić, bo nadal jestem chora... No już tydzień i były naprawdę różne fazy: najpierw ból migdałków, potem katar, potem drapanie gardła, a teraz kaszel i zawalony nos. Znacie jakieś dobre domowe sposoby na wyleczenie tego dziadostwa? Jutro na pewno kocyk + herbatka, ale dziś jeszcze muszę pozałatwiać trochę przyjemnych spraw :D Bo w końcu zaczynamy robić mieszkanie! Ależ się cieszę :D

A teraz do rzeczy. Zauważyłam, że spodobały się Wam posty, w których pokazuję makijaże i choć są one jeszcze ciągle na etapie początkowym, to naprawdę się staram :)

Dziś jedno z moich najbardziej ulubionych połączeń kolorów, jak Wam się podoba?




Wiem, że ciągle mam problem z blendowaniem cieni, ale staram się! Tylko nie mam jeszcze odpowiedniego pędzelka i robię to na czuja ;) No i na zdjęciu wszystko zawsze wygląda gorzej :D

Użyte cienie:

- Chill z paletki Sleek Ultra Matts V1
- Sugarlite z paletki Sleek Ultra Matts V1
- Orbit z paletki Sleek Ultra Matts V2

No uwielbiam te kolory i uwielbiam maty :)


Pozdrawiam, nadal "pociągająca", ale nie tracąca dobrego humoru, Ewa

46 komentarzy:

  1. Bardziej bym roztarła granice :-) Połączenie bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolory :) Ja też mam zamiar nauczyć się blendować i w ogóle malować cieniami :DD W lecie to tylko kredkę/eyeliner, ale jesień/zima to już cienie i mam zamiar się w końcu nauczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla ciebie mango-banan pójdzie w mniej więcej pierwszej kolejności :P Ale chce ich trochę sprawdzić i dopiero jakąś notkę napiszę :))

      Usuń
  3. bardzo ciekawe połącznie kolorów :) a na chorobę - mleko z miodem, mleko z suszonymi figami, świeży imbir, herbata lipowa, czosnek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie kolorków ;) jak ty robisz taka idealną kreskę?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż a takiej precyzyjnej kreski zazdroszczę :P

    Zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię połączenie tych kolorów, jednak niestety nie sa dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny makijaż. Ja też noszę soczewki kontaktowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się makijaż bardzo podoba!
    Życzę Ci zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny radosny makijaż. Sama jeszcze nie umiem dobrze blendować, ale to wszystko kwestia czasu, no i... zakupu odpowiedniego pędzelka!

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  11. otwarte oko wygląda fenomenalnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne oko :)Zazdroszczę zdolności

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba ;)
    ja na razie się uczę bawić cieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfekcyjne oczka :) Pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie to wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja do tej pory nie potrafię zrobić tak zdjęci żeby było widać na nim normalne kolory :]
    A próbuję ostro. Mi też się bardzo podoba takie połączenie kolorystyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygląda!
    Jak Ty dziewczyno tworzysz tak piękne kreski i połączenie cieni, a ja nie potrafię :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny, intensywny makijaż! I ta Twoja idealna kreska *_*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne oczka masz, komu je dasz? Chyba, że już dałaś?:))))

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog! a kolory na oku cudowne!;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ekstra makijaż !! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znowu piękny makijaż, masz do tego smykałkę : ))

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie makijaz jest sliczny, taki żywy :)

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Makijaż cudowny, ale niemożliwy do zrobienia przeze mnie :D Na pewno wyszłoby nierówne i wyglądałabym jak nie wiadomo co ;D

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe połączenie kolorków, no i równie wspaniałe wykonanie :)
    Ty to masz talent :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.