niedziela, 15 września 2013

PHOTO MIX #2

Witajcie :)

Mój pierwszy MIX spotkał się z Waszą pozytywną reakcją, dlatego też postanowiłam zrobić kolejny ;)



1. Kubuś ma focha, że w pierwszym MIXie był żółw, a nie on.
2. Moje YC w swoim domku.
3. Pierwszy kawior na paznokciach.


4. Moja zapachowa miłość <3
5. Nie ma to jak zapalenie gardła.
6. Kto zgadnie, co to jest? :D


7. Coś mnie naszło i czytam od nowa, jestem przy 4 części :D
8. Wybieramy płytki.
9. Hej, coś mi się tu nie zgadza ;>


10. Zagubiona Ewa :D
11. Obiecałam na razie nie palić YC, więc zadowalam się granulkami. Fajne są ;)
12. Leń ze mnie - mój pierwszy wypiek z paczki.

I to tyle ;) Nudy, czy znalazłyście coś ciekawego? No i czekam na wasze propozycje odnośnie zdjęcia nr 6 :D

Pozdrawiam, Ewa

71 komentarzy:

  1. Jak ja lubię takie wpisy :)
    Hmm nr 6? nie wiem co to ale chyba widzę tam wodę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. o, ja też mam w domu harrypoteromaniaczkę:) Klaudia właśnie połyka 6 część:)ja też przeczytałam wszystkie by poznać fenomen Harrego i muszę przyznać, że książka jest o niebo lepsza od filmu:)
    co to może być?...mi to się kojarzy z dymem papierosowym w ultrafiolecie haha:)
    pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, książki i filmu nie ma co porównywać. Ale to niestety nie dym :)

      Usuń
  3. Też mam granulki zapachowe i dają radę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny mix :) czy to nie jest dym papierosowy bądź para i zmieniona kolorystyka ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ty masz tych wosków! :D

    też tak miałam niedawno z potterem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj też nabyłam woski YC ;) Fajny mix.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ad 6. Paliłaś jakieś dziwne ziółko może?:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tą wersję zapachową mgiełki z B&BW! Ale w wersji 236 ml :D
    A to zielone wygląda jak dym w jakimś klubie :P Albo w domu - jeśli palisz papierosy / sziszę i podświetlasz to kolorową lampką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddawaj mgiełkę! <3 To nie jest dym ;))

      Usuń
  9. Slicznie się u Ciebie prezentuje kawior :) ja w tamtym roku jak miałam najdłuższe wakacje zycia ,wzięłam się za czytanie harrego :D wszystkie części były moje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny mix ;) kawior wygląda ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha dzisiaj śniło mi się, że moja mama kupiła kawior do pazurków. Teraz widzę go u Ciebie, to chyba jakieś przeznaczenie :D
    Bardzo fajny miks, lubię oglądać takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam bardzo podobnego do Kubusia kudłacza :D.

    Ten kawior ładnie wygląda, chyba się na niego skuszę...

    Nie mam pojęcia co to za żółte mazy :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Co to za granulki?

    Harry Potter rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachowe granulki do kominków :) Moje o zapachu "English rain". :)

      Usuń
  14. Piesio się rzuca w oczy:)
    Super mix:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam pojęcia co może być na zdjęciu 6! :D Ale słodki piesek. A ten kawior na paznokcie Lovely także mam, ale w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale się stęskniłam za Twą personą:**

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś taki dywan ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię takie foto-mixy :)
    zapaszków Z Yankee zazdraszczam :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie mixy :) ... Ja jeszcze nigdy nie miałam w domku YC, jakoś cena mnie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tam zawsze będę zachwycała się psiaczkami / kotkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie
    nie mam pojęcia co ty, choć skojarzyło mi się z akwarium, sama nie wiem czemu
    ale pewnie to jakiś dym, palisz coś niestosownego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze kombinujesz z akwarium, ale to nie dym :) Ja nigdy w życiu nic nie paliłam ;)

      Usuń
  22. Woski <3 :) Ja wciąż się przymierzam do zrobienia mixów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To coś na 6 zdjęciu wygląda mi tak jak już któraś z dziewczyn pisała - dym papierosowy w ultrafiolecie :D Mów co to bo ciekawam jest :P

    OdpowiedzUsuń
  24. O Boże, jak Ci zazdroszczę, sama bym chciała już wybierać sobie wszystko do mieszkanka, niesamowita radość! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem co to jest nr 6 ale mi przypomina moczenie pędzęlka z farby w wodzie :) jak byłam mała i malowałam to tak to wyglądało właśnie.
    Mam nadzieję, że psiak odstrzelił już focha? :)
    A co do HP o Boże książka wszech czasów, do tej pory czytam i czytam i jeszcze nic mnie tak nie wciągnęło jak Harry.
    Moje dzieci dostaną przymus przeczytania tej książki tak apropo, tzn jak w ogóle będę miała dzieci :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś dosyć blisko, chyba najbliżej :D Kubuś często ma fochy, więc przywykłam :D

      Usuń
  26. Świetne fotografie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wiem co to jest :D
    Psiunia obrażona, teraz będzie gościc w każdym poście, haaa, dopięła swego :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Yankee! <33 Nie mogę się doczekać swojej paczuszki :p

    OdpowiedzUsuń
  29. Hym hym!
    Czyżby jakaś farbka w wodzie? Coś malowałaś ?:D
    Wracaj do zdrowia choruszku :)
    Serdeczne głaski dla sfoszonego Kubusia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blisko blisko kochana jesteś, tylko to nie farbka. Ale nie wiem, czy ktoś odgadnie co to może być :D

      Usuń
  30. Napisz co się kryje pod numerem 6 :D ale bym sobie Harrego Pottera również i ja od początku poczytała ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę jak już do jutra lub pojutrze nikt nie trafi ;)

      Usuń
  31. a juz zdrowaś ?:) czy jeszcze CIę męczy choróbsko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowam, siostrzana telepatia mnie uleczyła. Nie mogę chodzić zasmarkana, kiedy Leon taki sławny :D

      Usuń
  32. woski<3
    tez lubie Harrego. Przeczytałam wszystkie tomy po kilkanaście razy każdy, ale nadal nie mam dość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie do niego wrócić po kilku latach :)

      Usuń
  33. Nie smarkaj nam tam i trzymaj się Bejbik!:*
    Nie mogę dojść do tego co jest na tym zdjęciu :D
    ps. na zapalenie gardła wywal z jadłospisu miód (tylko pogarsza stan)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na szczęście się wykaraskałam :* Na pewno jest woda, wskazówką będzie to, KTO mieszka w tej wodzie i po co mu takie wzorki w środku :D
      ps. Możesz coraz bardziej przebierać nóżkami i wypatrywać pana ubranego na niebiesko :D :*

      Usuń
    2. AAAAAAAA! :D
      Już dziś był :D :D :D
      KTO MIESZKA W WODZIE i po co u te wzorki?:D
      Nie wiem :D Domek wodnego żółwia-daltonisty ?:D

      Usuń
    3. Qrde :D chyba najbliżej :D

      Usuń
  34. Nie wiem co to na nr 6 :P
    Yankee <3 a granulek nie znam, ale chętnie poznam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. lubię mixy - wiele zdradzają o ich autorze ;)
    co do 6 wygląda jak para na jakimś podświetlonym laserem tle :) to jedyne co do głowy mi przychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Na 6 dym, albo jakiś barwnik w wodzie? Hymmm... nie wiem!

    OdpowiedzUsuń
  37. Kubuś hahah! Ahh te woski coraz bardziej kuszą, a paznokcie cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ooojoj, jaki foch :P
    A ja dziś kupiłam swoje pierwsze YC <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.