środa, 18 września 2013

Marmurkowy Lemax ma swoją premierę ;)

Witajcie :)

Pogoda za oknami straszna. Jak dobrze, że dziś mam wolne :D I pokażę Wam jeden z pięciu marmurkowych Lemaxów, których byłyście ciekawe.


Jak widzicie, zdecydowałam się na najciemniejszy róż, który na paznokciach wcale nie jest taki ciemny, Ale o tym za chwilę.


Lakier jest o pojemności 8ml. Ma średniej grubości, wygodny pędzelek, którym bez problemu można płynąć po paznokciu.

Wadą, jaką zauważyłam jest to, że aby uzyskać zadowalający efekt, trzeba się nim trochę namachać. Ja nałożyłam 3 warstwy i dopiero wtedy byłam zadowolona, choć mogłoby być jeszcze lepiej. 

Na szczęście warstwy schną szybko, a otrzymany efekt łagodzi nerwy ;)


Lakier wytrzymał u mnie 4 dni bez odprysków, potem jedynie starły się końcówki. Myślę, że to dobry efekt, tym bardziej, że za 5 sztuk zapłaciłam szaloną kwotę 11,60 :D

Jak Wam się podoba?

___________________

No i rozwiązanie zagadki zdjęcia nr 6 z mojego MIXa :D


Tadaaam! To uzdatniacz do wody mojego żółwia tworzył takie wzory zanim się wymieszał. A Wy mnie podejrzewałyście o palenie niedozwolonych rzeczy! :D

Pozdrawiam, Ewa

70 komentarzy:

  1. Mi najbardziej podoba się ten biały :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lody Straciatella, jeszcze o nim skrobnę :)

      Usuń
    2. Mi też się tak skojarzył ;)

      Usuń
  2. uzdatniacz do wody? nigdy bym na to nie wpadła :P
    fajny lakier

    OdpowiedzUsuń
  3. Z żółwiem byłam TAK BLISKO!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super te lakiery wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie najbardziej podoba się najjaśniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choruje i ja na nie.
    Teraz kupuje je na allegro za 1,99zł

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny Lemax, zresztą inne też
    a to w akwarium? ten uzdatniacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uzdatniacz wlany do akwarium, a zdjęcie zrobione od razu po wlaniu, zanim się wymieszał :)

      Usuń
  8. pięknie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A tam, niedozwolonych :D Szisza jabłkowa nie jest taka zła... :D
    A lakierów marmurkowych nie mam w swojej kolekcji, jeszcze ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. ja juz wszytskie lemaxy miałam na pazurach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mam wielką ochotę na te lakiery ale nie moge ich znaleźć stacjonarnie :(

    uzdatniacz narobił zamieszania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki marmurek na poprawę humoru idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 warstwy to dla mnie za dużo o dwie ;)
    Ale lakier bardzo ładnie się prezentuje na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Łaaaał! Piękne te marmurki i nie wiedziałam, ze takie tanie! Gdzie je można kupić? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje zamówiłam przez Allegro, ale wiem, że czasem są też w małych sklepikach ;)

      Usuń
  15. A to tylko WODA była :D

    Gdzie je kupiłaś za taką szaloną kwotę :D szukam ich i szukam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. musze zajrzec co podebrac swoim rybkom:D

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi ten róż bardzo szybko odszedł całym płatem z paznokcia i nie mogłam się nim nacieszyc! Ale wydaje mi się, że to nie wina tego lakieru, tylko tego, że miałam tłustą płytkę paznokcia i Nail Teka pod spodem, a on sprawia, że lakiery właśnie tak odchodzą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogło tak być, bo u mnie na razie bez zastrzeżeń :)

      Usuń
  18. Super są ;) Muszę zadobyć ;)

    Ja tez miałam taki środek dla rybek, tylko niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 i 3 od lewej chapnęłabym, ale za 12 zł wszystkie warto mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że Lemaxy opanowały całą blogosferę :D
    Bardzo ładne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lakiery prezentują się cudownie!;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Och i tajemnicza zagadka rozwikłana. No tego się nie spodziewałam :) ale chociaż wstrzeliłam się, że coś z wodą. :)
    Fajne są te marmurki, żadnego jeszcze nie miałam, ale zaczaję się na pewno jak spotkam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś blisko :D A marmurki warto przetestować, zawsze to coś innego :)

      Usuń
  23. Marmurki są świetne, tylko w jasnych kolorach, a ja tak nie lubię tylu warstw kłaść :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też... ale na szczęście szybko wysychają.

      Usuń
    2. No mam nadzieję, że przyjdą ci te woski szybko :) Może napisz jakiegoś maila do nich ;)) A czemu tak zwlekasz z paleniem YC? Już, już biegusiem i palić!

      Usuń
    3. Obiecałam sobie, że zapalę je dopiero w swoim nowym mieszkaniu. Ot tak wymyśliłam ;) Ale wszystko obraca się przeciw mnie. Remont wygląda jakby miał się nigdy nie skończyć, a podróbek chyba już w ogóle nie dostanę. Pisałam, dzwoniłam, brak słów.

      Usuń
  24. Kurcze, a mi sie nie podobają te marmurki, zawsze dziwnie odstaje od innych hehe :) Ale sam kolorek jest super :) !

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest ten marmurek :)
    Muszę się za nim rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda, że aż 3 warstwy, ale efekt super, boskie są te marmurki ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Chcę te wszystkie lakiery !! Są super !

    OdpowiedzUsuń
  28. ja tu widzę zmiany na blogu :D:D

    OdpowiedzUsuń
  29. hehehe dobra dobra, uzdatniacz ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahaha no nie gadaj, że kupiłaś. Śmiać mi się chce bo ja tą paletkę zobaczyłam u M. na innym blogu i po paru dniach napisałam jej dokładnie taki sam komentarz a teraz Ty mi, spodziewaj się, że jak ją z recenzujesz to też taki dostaniesz :D
    Mam nadzieję, że będziesz z niej zadowolona, mi się fiolety i złota bardzo podobają jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się oprzeć, jest po prostu cudna. Taka "moja" :D

      Usuń
  31. mogłabyś dać link na allegro do tych lakierów? :* bo nie mogę ich znaleźć, a stały się one moim must have! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę :) http://allegro.pl/5szt-lakiery-do-paznokci-lemax-8ml-matowe-marmurki-i3488357026.html

      Usuń
  32. Cudowny kolor! Chyba będę musiała się zaopatrzyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wpisuje je na liste zakupow jakie zamierzam poczynic w PL juz w pazdzierniku :) Kolorki sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. paznokcie wyglądają jak posypane makiem...podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  35. O kurcze, za taką cenę to bardzo fajny ten lakier:)!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne kolory, do tego jaka cena korzystna :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Matko takie cuda za taką cenę?! Chcę je tu i teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Przecudny ten marmurek *.* Piegusek :P
    Dobra trwałość przy niskiej cenie, to lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jutro idę obczaić czy są w Sekrecie Urody :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.