piątek, 27 września 2013

Małe rozdanie - szukam osoby chętnej do testów! :)

Witajcie :)

Dziś mam dla Was małą niespodziankę. Razem z Panią Moniką z drogerii internetowej ABC-URODA.COM szukamy chętnej osoby, która przetestowałaby 

Wyszczuplające serum Perfecta Slim fit z efektem rozgrzewania


Jest ktoś chętny? :) Jeśli tak, to zachęcam do przeczytania regulaminu.

1. Fundatorem produktu do testów jest drogeria internetowa http://www.abc-uroda.com/.
2. Mini rozdanie trwa od 27.09 do 03.10.2013.
3. W ciągu 3 dni wybiorę osobę, która przetestuje serum.
4. Wybrana osoba ma 3 dni na nadesłanie swoich danych do wysyłki pod adres  mojkosmetycznypunktwidzenia@gmail.com, jeśli tego nie zrobi, wybieram kolejną osobę.
5. Wybrana osoba powinna dokonać rzetelnego przetestowania produktu i zrecenzowania go na swoim blogu wraz z informacją, że produkt ten otrzymała od drogerii internetowej http://abc-uroda.com/
6. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.
7. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych /Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.


Dla ułatwienia zostawiam formularz:

1. Obserwuję bloga jako:
2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

Życzę powodzenia! Takie rozgrzanie na pewno się przyda w coraz zimniejsze wieczory :)

Pozdrawiam, Ewa
 

44 komentarze:

  1. szkoda że tylko dla blogerek :( z miłą chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w przyszłości zorganizuję konkurs, gdzie będą mogły wziąć udział osoby bez bloga :)

      Usuń
  2. 1. Obserwuję bloga jako: angEl makE up
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje jako:Emi Włodarczyk
    zapoznałam sie z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję bloga jako: Fixation Station
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo zgłaszam się z miłą chęcią - zmarźluch jestem straszny , a i skórze się przyda :D
    1. Obserwuję bloga jako: Paczajka
    Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję bloga jako: Kasiaaa
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi jedynie może pomóc liposukcja :D
    ps. dostałaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłałam w Pon po południu ;(

      Usuń
    2. Aż wyszłam z moim Kubulkiem, żeby sprawdzić i.... jest! W końcu! Od razu rozerwałam i mało brakowało a wiatr by wszystko porozrywał, taka żem niecierpliwa :D :D

      Usuń
    3. hahahaha a widzisz ciamajdko! :D Trzeba było spradzić wcześniej i by nerwa nie było :D

      Usuń
    4. Sprawdzałam! Nie było :D Ale już mam sasasasasa ;>

      Usuń
    5. Oczywiście! Jesteś super :* Już tworzę zwrot :D

      Usuń
  8. 1. Obserwuję bloga jako:frambuesa
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję bloga jako: my kobiety i nasze piękno
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję bloga jako: Dagmara93
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś dla mnie :D Lubię takie specyfiki rozgrzewające :D
    1. Obserwuję bloga jako: Chelsea Lena
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję bloga jako: Milena M
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję bloga jako: Adżatka
    Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję bloga jako:puderniczkam
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję bloga jako: jadeitgirl
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już od Ewci wystarczająco dobrego dostałam więc innym życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję bloga jako: Camille
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję bloga jako: MD BŻ
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję bloga jako: tina23232
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję bloga jako: Katerina Petrova
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję bloga jako: Wercia Kurka
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję bloga jako: Fabryczna
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję bloga jako: MO
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję bloga jako: czarna
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    Świetne rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. obserwuję jako Kathy Leonia
    2. regulamin konkursu znam;p

    OdpowiedzUsuń
  26. O mam taki do cycóóów :D !

    1. obserwuję jako Angelika Wojtasik
    2. Znam regulamin konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuję bloga jako: Anjaa1103
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny konkurs:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/going-to-hell.html

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Obserwuję bloga jako: Gabi K
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Sandy Osman
    zapoznałam się z regulaminem konkursu:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwatorka: Natalia Czajkowska
    Znam regulamin

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuję bloga jako:rudakita88
    2. Zapoznałam się z regulaminem konkursu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.