niedziela, 8 września 2013

Kilka kosmetycznych nowości i przypominajka rozdaniowa.

Witajcie :)

Dziś niedziela, luźniejszy dzień, więc i post będzie lekki. Pokażę Wam kilka nowości, które ostatnio wpadły w moje ręce. Nie ma tego wiele, ale zawsze coś :)


Po pierwsze: marmurki Lemax, które szturmem wdarły się w blogosferę. Nie dziwię się; śmiesznie niska cena i niespotykany efekt są warte zainteresowania. Na razie przetestowałam kolor szary i trochę trzeba się namachać, aby uzyskać dobre krycie, ale efekt jest bardzo ładny :)

Pierwsza przesyłka w ramach współpracy z drogerią internetową ezebra.pl. Muszę przyznać, że większość produktów jest naprawdę fajna i trafiła w mój gust.

1. Zestaw cieni do powiek Manhattan do stworzenia efektu Smokey Eye.
2. Cień do powiek Astor Glam Grey.
3. Mini-Me eyeliner firmy Miss Sporty (żółty!). Mam pewne obawy co do koloru, ale zobaczymy.
4. Korektor Rimmel Stay Matte.

I od tego momentu aparat przestał współpracować... wybaczcie.


Żel do higieny intymnej Avon Simply Delicate. Miałam kupić Białego Jelenia, ale niestety nie mogłam trafić na ten, którego szukałam. Zobaczymy jak się spisze zamiennik.


Chusteczki do higieny intymnej z Rossmanna. Dobra sprawa do torebki. Minus taki, że jak na chusteczki to sporo ważą i moja torebka jest jeszcze cięższa.


I to tyle, szału nie ma :D Któregoś z produktów jesteście może szczególnie ciekawe? :)


Przypominam również o moim kończącym się rozdaniu. Na zgłoszenia pozostały jeszcze 3 dni. Zapraszam serdecznie!



Pozdrawiam, Ewa

47 komentarzy:

  1. nie spotkałam jeszcze nigdzie takiego lakieru, fajnie byłoby wygrać wreszcie jakieś rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery! oj marzą mi się! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, czy lemaxy dostanę w Sekrecie Urody... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie i ja ogarnąć te lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  5. do mnie też przyszły lemaxy i będę wypróbowywć

    OdpowiedzUsuń
  6. Te Lemaxy mnie kuszą, ale nie mogę na nie trafić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te marmurki są cudne.
    Muszę sobie je kiedyś kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie nowości będą w przyszłym tygodniu. fajne są te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że zakupy udane:) nie miałam jeszcze żadnej z tych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie słyszałam o tych lakierach, gdzie je kupiłaś ? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. no to ja jestem ciekawa tych cieni :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa jak lakiery będą się prezentowały na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lemax ma bardzo dobre lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lermaxy <3 Gdzie je dorwałaś? Stacjonarnie czy na allegro? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam Lemaxy i są super ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakiery prezentują się bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. och wspaniałe te lakiery sa, chyba i ja się na nie skuszę ;)0

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne kolorki lakierów - czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam jeszcze żadnego marmurka, koniecznie muszę kupić, bo bardzo mi się podoba efekt.
    Fajną paczuszkę dostałaś od ezebry:)

    Ps. Mój s. już się zdąrzył przyzwyczaić do zdjęć w sumie. Ale na początku rzeczywiście tak było :D Dzięki za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Po płynie do higieny intymnej z Avonu miałam kiedyś problemy. Cienie z Manhattanu śliczne, ciekawe jak będą wyglądać na oku?

    OdpowiedzUsuń
  21. Marmurki są piękne :) Również otrzymałam ostatnio pierwszą przesyłke od ezebra.pl :)
    Bardzo fajna zawartość :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolory lakierów śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach te Lemaxy <3 Szkoda, że nigdzie ich dorwać nie mogę:P

    OdpowiedzUsuń
  24. Paletka z z Manhattanu śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa lakierków w szczególności ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. lskiery bym prztestowala:)
    ile kosztuja?
    zapraszam do mnie i do obserwowania:)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne te marmurki, ale nie mam do nich dostępu ;( Świetna paczka od ezebra :))

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam chusteczki facelle :) !

    OdpowiedzUsuń
  30. Lemaxy są boskie :) Kiedy kupowałam różowy jakieś dwa lata temu, w życiu nie pomyślałam, że przyjdzie na nie moda, która ogarnie całą blogosferę. To jedne z najlepszych jakościowo lakierów z tej półki cenowej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję współpracy!
    A lakiery marmurkowe i ja chcę *_*

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne są te marmurki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne kolory lakierów :)) Ciekawa jestem efektu makijażu z żółtymi kreskami :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak, świetne lakiery, znowu to powtórzę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lemaxy muszą być moje, bo się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.