piątek, 16 sierpnia 2013

TAG: Dobre, bo polskie.

Witajcie :)

Dziś nie będzie recenzji, tylko TAG. Myślę jednak, że jest on ciekawy i na pewno przydatny, dlatego kiedy zostałam do niego zaproszona przez Seanaith, z przyjemnością postanowiłam odpowiedzieć :)


Zasady tagu:
1. Celem tagu, jest wybranie pięciu najlepszych kosmetyków polskich marek. Może to być pielęgnacja, może to być kolorówka, mogą to być nawet akcesoria, warunek - firma musi pochodzić z Polski.
2. Należy otagować 5 kolejnych osób i poinformować je o tym.
3. Fajnie by było gdyby każdy, kto odpowie na tag zamieścił link do odpowiedzi w komentarzu pod notką twórczyni tagu KLIK (ale także pod moją notką, chętnie poznam nowe marki).

4.Jeśli macie ochotę to wykorzystujcie banner:)


No i moja polska TOP 5:


1. Organique


Za genialny balsam do ciała z masłem Shea (choć ma konsystencję po prostu masła Shea), który można kupić na wagę. Nieoceniona pomoc jesienią i zimą przy mojej suchej skórze! I do tego te cudowne zapachy - mój ulubiony to zdecydowanie grecki. No uwielbiam!



2. The Secret Soap Store

Za najlepszy krem do rąk jaki kiedykolwiek miałam. Pisałam o nim TU. W skrócie: super konsystencja, rewelacyjne działanie i boski zapach. Mój hit!



3. Farmona

Za boskie zapachy kosmetyków, takie aż do zjedzenia. Do tej pory sprawdziłam krem do rąk banan/kokos, balsam pierniczkowy i masło czekoladowo-pistacjowe. Wszystko jest super (choć masło czekoladowe potem się trochę znudziło). Polecam miłośnikom "jadalnych" zapachów.


4. Green Pharmacy

Za mój ulubiony jedwab do włosów. To serum jest moim kolejnym hitem! Nie dość, że pachnie rewelacyjnie, to jest to pierwszy kosmetyk, który naprawdę zmniejszył ilość rozdwojonych końcówek. Ubolewam, że właśnie mi się kończy, ale na pewno do niego wrócę!



5. Biały Jeleń


Za bardzo dobry, wydajny i tani żel do higieny intymnej. Nie dość, że nie wywołał u mnie żadnych podrażnień, to jeszcze łagodził te delikatne spowodowane na przykład depilacją. No i zapach z nutką kojarzącą mi się z męskimi perfumami :D Jestem na tak!




Zapraszam do zabawy: 


... oraz wszystkie chętne do wzięcia udziału osoby :)

Czekam na Wasze propozycje!

Pozdrawiam, Ewa

29 komentarzy:

  1. Zabij mnie, ale ja nie wiedziałam, że Organique jest polską firmą :D Ohh sheisse :D
    Trzeba wspierać rodzime firmy, więc jak moje zapasy się skończą, to chętnie poszukam stacjonarnie tej marki i poniucham tego Twojego hitu - greckiego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. znam te firmy i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten balsam z masłem Shea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam próbkę tego kremu do rąk z The Secret Soap Store, i na mnie też zrobił super wrażenie, nie wiedziałam, że to polska marka. dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. NIektóre polskie firmy są zakamuflowane pod angielskimi nazwami. :) Uwielbiam Pat&RuB i serię Resort Spa Ireny Eris. Szkoda że te co lubię najbardziej też mają cenę trochę wysoką jak na nasze możliwości ale i tak uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego z tych kosmetyków, które przedstawiłaś nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biały jeleń ma genialny hipoalergiczny żel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tag świetny! :) Ja też bardzo lubię Farmonę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z oarganiq nic nie mialam a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  10. Farmonę również bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Także lubię kosmetyki Farmony, dawno nic nie miałam Białego Jelenia, ale też dobra firma :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Farmona jest świetna po prostu ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę sobie kupić coś z produktów Farmony, uwielbiam owocowe zapachy :D.
    Białego Jelenia również bardzo lubię, a raczej ,,Jałego Bielenia'' (tak, pomyliłam się jak tylko weszłam do domu po spotkaniu bloggerek :D)

    OdpowiedzUsuń
  14. tez bardzo lubie farmone za zapachy
    a w pistacji z gorzka czekolada sie zakochalam
    moj ideal na zimowa pore
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny Tag :)
    Nie znam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny tag :) Większość tych firm znam i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaprosiłam Cię do udziału w projekcie - Szukamy idealnej maseczki, po szczegóły zapraszam tutaj: http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/08/szukamy-maseczki-idealnej.html

    OdpowiedzUsuń
  19. moja firma nr 1 polska to joanna;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziękuję za nominację! :* :) Od razu dałam post do zakładki bym odpisała na TAG jak najszybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki tam burżuj ;p ot smakosz:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio weszłąm do Organique i skusiłam się na mydełko - pomarańcza z chili , które pachnie bosko!!!! No i masełko, które jest idealne dla mojej suchej skóry ;

    OdpowiedzUsuń
  23. też używam tego jedwabiu myślę o tym czy nie zacząć w tym celu kropelki olejku arganowego

    OdpowiedzUsuń
  24. Żadnego z tych produktów nie znam, ale skoro takie dobre, to trzeba wypróbować :D
    Nooo i dziękuję za oTAGowanie, muszę pogłówkować nad swoimi typami :)


    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię kosmetyki firmy Farmona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.