sobota, 3 sierpnia 2013

TAG: 50 faktów o mnie, część I.

Witajcie.

Już na wielu blogach widziałam ten TAG i pomyślałam, że też wezmę w nim udział. Może któraś z Was jest ciekawa paru informacji na mój temat :D

Podzieliłam go na dwie części żeby było bardziej czytelnie. 

Zapraszam ;)


1. Jestem jedynaczką i kiedyś bardzo chciałam mieć rodzeństwo. Dziś tego sobie nie wyobrażam, samej jest mi bardzo dobrze.

2. Jestem uzależniona od słodyczy i naprawdę nie przesadzam. Mogłabym je jeść non stop, z pominięciem właściwych posiłków. Jednak żeby nie musieli mnie kiedyś wyciągać dźwigiem z domu, narzuciłam sobie zasadę, że w każdą sobotę mam swój cheat day i jem co chcę i ile chcę. W pozostałe dni - ban. A dziś sobota! :D

3. Mam psa, który czuje się najważniejszym członkiem naszej rodziny i oczywiście nie wyprowadzamy go z błędu :D

4. Ze swoim R. spotykam się 8 i pół roku, a od 1.5 roku jestem szczęśliwą narzeczoną. Ale ślubu jeszcze nie widać!

5. Jestem perfekcjonistką w rzeczach, na których mi zależy - wtedy aż do przesady staram się być najlepsza. Jednak kiedy coś mało mnie obchodzi, to mam to zwyczajnie gdzieś i perfidnie to olewam. Ze skrajności w skrajność :P

6. Jestem logopedą.

7. Mam 4 kolczyki...

8. .... i 2 małe tatuaże. Marzy mi się kolejny, ale na razie ze względów zdrowotnych nie mogę sobie na niego pozwolić.

9. Bardzo szybko się złoszczę.

10. Mam fazy na ulubioną piosenkę. Kiedy taką znajdę, słucham jej w kółko aż do znudzenia. Oczywiście teraz też taką mam :d

11. Jestem oszczędna, ale od czasu do czasu pozwalam sobie na wielkie wydawanie kasy. Wtedy nie mam wyrzutów sumienia, choć kasa się leje :D Jak zawsze - brak wypośrodkowania.

12. Kilka miesięcy temu kupiliśmy mieszkanie i już niedługo mają dać nam w końcu klucze! Będzie wielkie urządzanie i przeprowadzanie się!

13. Choć szczerze mówiąc nie wiem jak wytrzymamy ze sobą 24h na dobę :D

14. Każdego dnia muszę mieć choć godzinę dla samej siebie. Zamykam się wtedy w pokoju i nie chcę żeby ktokolwiek do mnie coś mówił (stąd też punkt 13).

15. Dosyć kiepsko z moim zdrowiem, jednak oprócz masy leków, pomiędzy kolejnymi badaniami staram się myśleć pozytywnie.

16. Nienawidzę używać balsamu na całe ciało, klejące plecy bleee, dlatego najczęściej smaruję tylko ręce i nogi.

17. Jestem krótkowidzem i na co dzień noszę soczewki, które w domu zmieniam na okulary.

18. Chciałabym mieć większy biust :D

19. Nie umiem i nie lubię rysować ani śpiewać. W gimnazjum kiedy trzeba było śpiewać solo na ocenę, przed każdą muzyką miałam palpitacje serca i stan przedzawałowy. Wolałam już trudną fizykę czy chemię. Wszystko oby nie śpiewać. Teraz śpiewam sobie w domu (do mojej katowanej piosenki :D)

20. Do nowo poznanych ludzi zawsze mam dobre nastawienie, ale jak ktoś mi podpadnie to bardzo ciężko będzie mi znów się do niego przekonać.

21. Nienawidzę czystej wody, czy to kranówa, przegotowana lub mineralna. Mdli mnie po kilku łykach.

22. Marzę o wyjeździe do NY, ale na początek zadowoliłby mnie też Londyn.

23. Jestem zodiakalnym Bliźniakiem.

24. Nie znoszę kawy, piwa, wina i szampana oraz dymu papierosowego.

25. Od jakiegoś czasu cierpię na epizody bezsenności. Dziś mam za sobą właśnie taką 3 nockę, stąd też być może moje średnio składne zdania, wybaczcie ;)



C.d.n :)

Pozdrawiam, Ewa

39 komentarzy:

  1. Normalnie jakbym czytała o sobie :D widzę, że mamy bardzo dużo wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ze swoim Ł. spotykam się 5 lat i pierścionka jeszcze nie widać :/
    Ja piję kawę lubię jej smak i zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj miałam taką noc - w ogóle nie mogłam spać , o 4 rano oglądałam TV , dzisiaj sobie jednak odbiłam :D
    Również niesmaruje się cała balsamem :P - plecy , nie da rady :D
    Gratuluje mieszkania !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak mam z balsamami ;) Ja z moim jestem od 6 lat i jakby mi pokazał pierscionek bym uciekła z krzykiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące fakty :) W 2,5,9,10 i 17 mam tak samo :) Tylko ja nie noszę soczewek, a okulary .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie napisałaś:)miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1,2,3,5,10,19 :D hahahahahah jak ja się wstydziłam tych chwil śpiewania :D! czułam się jak kretynka i głos mi drżał strasznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie lubię być cała wysmarowana balsamem, bo to ani się ubrać, jak się wszystko klei, ani na golasa siedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak samo mam z piosenką- jak mi jakaś wejdzie w ucho to męczę ją do bólu domownikó :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też planuję ten TAG ale nie wiem czy ludzie nie pouciekają ode mnie haha :D Nie no żartuję :P

    Ładny macie staż, tylko pogratulować :)
    My we wrześniu będziemy obchodzić 3 rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też przeżywałam traumę przed śpiewaniem w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. większośc punktów do mnie też pasuje :D jesteś pewna, że nie masz siostry ? xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo wspólnych punktów znalazłam :) Jednak co do 24 to jestem Twoim zupełnym przeciwieństwem, bo kawę mogę wypijać litrami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. 8 i pół roku...o mamo. Ja ze swoim jestem 2,5 i uważam to za niezły sukces :D

    OdpowiedzUsuń
  15. 10, 18, 19, 20 i 22 się zgadza ze mną :D

    OdpowiedzUsuń
  16. no, staż związku macie długi, ale najważniejsze, że się kochacie :D:* moja sunia, również uważa się za domownika i to właśnie tego najważniejszego. I wcale nic z tym nie robimy, bo po co...skoro to takie słodkie, małe, jak bobas :D:*

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę ileż my mamy wspólnego ze sobą :)
    Też jestem jedynaczką jak Ty i wiesz co? Punkt 14 to typowe i dla mnie i to wynika WŁAŚNIE bycia jedynakiem :) Nauczyłyśmy się po prostu "samotności" i często nam z nią dobrze. Stąd potrzeba kilku godzin dla siebie, kiedy możemy się tylko sobą zająć - tak jak to się było małym :) Hahaha, 18 pkt mnie rozwalił, też o tym marzę :D
    Co do 15 - jesteś na coś przewlekle chora? :( Buuuu... mam nadzieję, że to nic super poważnego :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też widzę dużo wspólnego ze mną...może jednak nie jesteśmy jedynaczkami?! :)
    Co do zdrowia to życzę tylko samych pozytywnych wyników:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dopiero 25 faktów o Tobie, a ja widzę tyle podobieństw :D Ja również szybko się złoszczę, moje zdrowie to jakaś porażka i jestem krótkowidzem. Również balsamuję głównie nogi i ręce, chciałabym mieć większy biust i nie znoszę smaku wody :D

    OdpowiedzUsuń
  20. zaciekawiły mnie twoje tatuaże...też mam dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Osiem i pół roku ?:O Ojej to byłaś jakoś w moim wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja mam na odwrót też jestem jedynaczką kiedyś nie chciałam mieć rodzeństwa,a teraz by się przydało...

    OdpowiedzUsuń
  23. Punkt z najwazniejszym członkiem rodziny mnie rozbroił, słodkie.
    Ciekawa jestem jaka to piosenka teraz non toper u Ciebie leci.
    A i zaskoczyłaś tymi tatuażami :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dużooo mamy wspólnego :* I też smaruje tylko ręce i nogi balsamem :)
    8,5 roku - gratuluje tylko pozazdrościć ;)
    A i te kolczyki masz w uszach czy gdzieś indziej jeszcze? I tatuaże bym chętnie twoje zobaczyła :P

    OdpowiedzUsuń
  25. 9 i 10...no jakbym czytała o sobie:)
    czekam na kolejną część...

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie potrafiłabym dać sobie bana na słodycze :P Ja też nie przepadam za zwykłą wodą, ale kurde, właśnie sobie uświadomiłam, że od kilku miesięcy tylko taką pijam :P Ale mam swoje powody ku temu;)

    OdpowiedzUsuń
  27. hahah ja powinnam dać sobie bana na cukierki przeciwkaszlowe xd

    OdpowiedzUsuń
  28. Też jestem jedynaczką :) Pokażesz nam tatuaże? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Na pewno na tych dwóch się nie skończy. Ja też planuje sobie zrobić, ale jeszcze muszę to przemyśleć, bo w końcu to jest na całe życie. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No nie dziwię się niby poważna pani logopeda a tam tatuaże, to jest to co lubię :) Sama mam ale tylko jeden:)

    OdpowiedzUsuń
  31. 10. Mam fazy na ulubioną piosenkę. Kiedy taką znajdę, słucham jej w kółko aż do znudzenia. Oczywiście teraz też taką mam :d - skad ja to znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też balsamuję głównie ręce i nogi, no i biust- co by był większy :PP
    Sporo faktów się zgadza i u mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.