czwartek, 8 sierpnia 2013

Oszalałam, czyli mój HAUL.

Witajcie :)

Zgodnie z obietnicą prezentuję swoje ostatnie zdobycze, które niezmiernie mnie cieszą. Tak jak pisałam w swoim TAGu - jestem oszczędna dopóki raz na jakiś czas nie najdzie mnie mania wydawania. I oto właśnie nadeszła :D

Rossmann:
- bibułki matujące
- pędzel do różu (mam z tej serii pędzel do pudru i jest super)

Bershka:



No piękna :D I przeceniona ze 120zł na 34,90!

Mohito:



Mój deal roku. Płaszczyk a'la skórzany przeceniony z 249,99 na 99,99 :D

Cropp:


- apaszka w motyle - w promocji 9,99
- szyfonowe spodenki z lekko podwyższonym stanem - promocja 69,99 ->29,99

House:




- zabawny t-shirt 29,99
- długa miętowa koszula 69,99 -> 39,99

Allegro:



- torebka Atmosphere

Avon:



- kąpiel do stóp porzeczka i wanilia


No i najważniejsze! :D :D

Yankee Candle:



Woski sztuk 11 :D Niestety nie było akurat wszystkich, których zapachy mi się spodobały - nie był to główny sklep Świata zapachów, tylko niewielki sklepik (Pani dawała mi wszystkie słoiki do powąchania, doradzała, opowiadała, w połowie dostałam do powąchania kawkę żeby nie oszaleć z nadmiaru aromatów, a na koniec spisała mi na karteczkę te zapachy, których nie było, a które mnie urzekły żebym sobie mogła dokupić w sieci. Taka obsługa to skarb!) A, no i powąchałam próbki zapachów zimowych :D Podobno spędziłam tam pół godziny, a mi się wydawało, że może 10 minut max :D

Bath&Body Works:



- 6 żelów antybakteryjnych (była promocja "kup 4, weź 2 gratis") Mój R. tylko mnie podjudzał "no kup kotek 6, zobacz jaka okazja!" nie wiem co mu strzeliło do głowy, ale długo mnie namawiać nie musiał :D Sprezentowałam mu za to 1 żel :D

- mgiełka zapachowa Pink Chiffon - nieco słodszy zapach od tych, których używam na co dzień, ale właśnie czegoś takiego szukałam; swoją drogą w tym sklepie można naprawdę ogłupieć, chce się wszystko :)

No i to tyle. Wiem, że pokazałam większość rzeczy niekosmetycznych, ale mój HAUL objął wszystko :) Miałyście coś z moich zakupów?

Pozdrawiam, Ewa

PS. Słowa mojego R. na zakupach: "Twój uśmiech rośnie wprost proporcjonalnie do zwiększającego się ciężaru noszonych zakupów" :D Amen.

58 komentarzy:

  1. Wooow, z tym płaszczykiem to Ci się udało! Świetny! I ta cena, mm :D
    No to Kochaniutka poszalałaś, nie ma co :D Nic tak nie sprawia radości kobiecie jak udane zakupy (i dobry seks) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torebka :) Jaka przecena :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wisiała na wieszaczku ta różowa torebka, to przeszłam obojętnie... Teraz mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow...płaszczyk, spodenki i miętową koszulę bym Ci zabrała! świetne zakupy! poszalałaś w tej stolycy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie te woski, muszę je kiedyś kupić, bo już tyle osób je zachwalało. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk super i jeszcze za taką cenę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy, udało ci się na promocjach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow poszalałaś, ale łupy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torebka z Bershki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze ale cena torebki :) i ile wosków !! i te żele antybakteryjne :P same cudowności ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No no to kobieto zaszalałaś powiem Ci ;D Torebka z Bershki i spodenki najbardziej mi się spodobały , ale ogólnie to wszystko mogłabym do siebie przygarnąć;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie zaszalałaś :) Śliczna torebka z Bershki

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy!
    Chyba i ja polecę po te bibułki matujące :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale szałowa na torebka :) super zakupy

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakupy, szczególnie spodobała mi się torebka z Bershki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahahaha biedny Twój R.
    Tragaża z niego robiłaś i już go widzę latającego za Tobą z tymi wielkimi siatami :D
    Bardzo udane zakupki, faktycznie patrząc na gamę ciuchów w jakie siebie zaopatrzyłaś to kurczę bezpodstawnie pomyślałam, żeś metal lub gothic bejbi :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka po prostu mnie powaliła - niesamowita :D
    I bluzki z Housa są świetne -sama mam jedną :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne zakupy ;) Płaszczyk jest uroczy ;) No i te torebki! Boskie <3 Zakupy baaardzo udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba naprawdę oszalałaś ale wszystkie Twoje zakupy są świetne i w bardzo atrakcyjnych cenach. Najbardziej podoba mi się cudowna torebka z Bershki. Trafiła Ci się okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow ale cudowna Torebka ta kremowo różowa ale czarna też i ta apaszka cudowna i spodenki a zresztą wszystko :D Woski i coś z B&B baaaardzo bym chciała :D <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Super torebka! A cena? Żal byłoby nie kupić ;)
    Miętowa koszula kusi mnie swą miętą :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy, zupelnie w moim guscie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. szalona :P bardzo fajne zdobycze :D
    też kupiłam te same bibułki matujące :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super zdobycze :)
    Bibułki też mam, a torebkę Atmosphere miałam już zamówić ze dwa razy :D świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bath and body mnie kusi ale nie mam dostępu

    OdpowiedzUsuń
  26. Bath and Body Works! <3 We wrześniu znowu wybieram się do Warszawy i KONIECZNIE znowu muszę pójść do tego sklepu ;>
    I bluzeczka z pieskiem z Housa jest przesłodka :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiem Ci, że zakupy świetne! Z kosmetycznych najabardziej podobają mi się B&W ale dziewczyno...jakie Ty boskie torebki kupiłaś. One do mnie wołają! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zakupy, a już te przecenione ciuszki...rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  29. poszalałaś:))
    fajne są te bibułki matujące?
    Torbka z Bershki po prostu cudowna i w takiej cenie?!
    Ale największy szał robią woski. Chcę też:(((

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piękna torebka :D
    Czas chyba wybrać się na zakupy. :))

    OdpowiedzUsuń
  31. to, jak je dłużej potestujesz to daj znać:) przydałyby mi się jakieś:)
    o kurcze, jak patrzę na te ceny to mnie ściska. Ale nie-stop. W poniedziałek wracam a torbę mam już tak ciężką, że więcej nie mogę kupić:(

    OdpowiedzUsuń
  32. ta torebka z bershki jest piekna! i tu wlasnie widac faktyczna wartosc - skoro mogli ze 120 zl przecenic na 35 zl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jednak byłaś w BBW ;) ACH, normalnie i ja się muszę wybrać do nich,,, A miętuskowa koszula boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam te żele antybakteryjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. O jak Cię wciągnęły zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zakupy, ale masz super gust;*:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Miętowa koszula i spodenki są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Spodenki są genialne, też chcę takie! :D
    P.S: To teraz jestem dla Ciebie bardziej "realna" :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Wooow, torebki <3 Bluzka z pieskiem <3 Same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ale poszalałaś, za wszystkie czasu :D super!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Niezłe zakupy. A ta torebka z Bershki jest świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  42. ale fajne ciuszki! ten płaszczyk w szczególności mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oooo woski YC :) super..
    Ten pędzel do pudru też mam i dobrze mi służy.

    OdpowiedzUsuń
  44. Torebka z Bershki jest genialna! Też taką chce! :(
    Gdzie ją dorwałaś? W Białymstoku?

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale dorwałaś tanie rzeczy :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Te spodenki z Croppa są cudowne, nie widziałam ich niestety a szkoda :( Zakupy widzę udane!

    OdpowiedzUsuń
  47. woow jestem pod wrażeniem tych niskich cen. Chcęę ten płaszczyk , suuper rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale, żeś się obłowiła :D Taki mocny zdzierak lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  49. ojej ile cudnych rzeczy,
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie, Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.