sobota, 24 sierpnia 2013

Kolejny atak na ciałko.

Witajcie :)

Nie było mnie przez kilka dni, ale praca wraz z dojazdami naprawdę daje mi się we znaki. Dobrze, że dziś sobota :D

Lato się kończy, ale to nie znaczy, że znów możemy się zaniedbać, bo zima, pod grubymi swetrami nikt nie zauważy naszych dodatkowych paru kilogramów. Zauważy, zauważy :)

Dlatego kiedy od Pani Moniki z sklepu ABC-URODA.COM otrzymałam:

Serum wyszczuplające Perfecta Slim Fit


postanowiłam się nim trochę pomaziać.

Pojemność: 200ml

Cena: około 15zł

Skład:


Kilka słów producenta:


Moja opinia:

Serum znajduje się w tubce z wygodnym zamknięciem na klik.


Jest białe i ma średnio-gęstą konsystencję. Skłaniałabym się nawet w kierunku rzadkiej.



Serum pachnie bardzo mentolowo, intensywnie, ale w gorące dni ten zapach mi odpowiadał. Wchłania się jakiś czas, ale nie potrzeba jego dużej ilości do pokrycia ciała. Chwilę po nałożeniu odczuwałam bardzo silny efekt chłodzenia. Latem było to naprawdę przyjemne uczucie, ale zimą nie ma szans żebym to przeżyła :D Mega zimno!

Jeśli chodzi o obietnice producenta, to cudów się nie spodziewałam no i miałam rację. Serum fajnie nawilża i ujędrnia skórę, po jego użyciu jest gładka i miła w dotyku. Efektu wyszczuplenia na razie (na szczęście) nie potrzebuję, jednak staram się ograniczać jedzenie :) W czasie stosowania serum spadł mi jakiś kilogram i odwody lekko się zmniejszyły, ale uważam że jest to zasługą dietki, a balsam był jedynie dodatkiem :)

Jakie macie plany na weekend? :)

Pozdrawiam, Ewa

31 komentarzy:

  1. Wiadomo, cudów nie można oczekiwać od takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę w istnienie kremu który by naprawdę Nas wyszczuplał :D wtedy każda z Nas chodziłaby rozmiar XS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam teraz serum z Nivei i jak na razie jest całkiem ok:-) a plany? praca, praca, praca...

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację- żaden balsam nie wyszczupli, ale sam fakt ujędrnienia jest już pozytywny:) Lubię te chłodzące, ale faktycznie zimą brrr.
    Plany na weekend? Na razie sprzątanie, kilka godzin koszenia ogrodu, plewienia, pewnie jakiś obiad na jutro, książka, rolki. Jutro meczyk i psychiczne nastawianie się na poniedziałek:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam to chłodzenie latem :D
    Szkoda, że trochę dłużej się wchłania, ale i tak chętnie bym kupiła na następny rok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo balsam nas nie wyszczupli, ważna jest dieta i ćwiczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt chłodzenia jest jednak dość dużym plusem, gdy za temperatura w cieniu przekracza 30 stopni :).

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię balsamy z efektem chłodzenia ;) latem dla mnie to zbawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki z efektem chłodzenia.Ten kusi mnie od jakiegoś czasu.Biorąc pod uwagę że ostatnio sporo ćwiczę może się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uuuch, jakby takie balsamy powodowały efekt wyszczuplenia to kupowałabym je kartonami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zwykle po takich balsamach spodziewam się właśnie ujędrnienia i wygładzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Balsamy i jeszcze raz balsamy ! : ) Obserwuję ♥
    a w wolnej chwili zapraszam też do mnie ; http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Cieplutko ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki produkt na pewno nie zastąpi zbilansowanej diety i ćwiczeń, ale może być świetnym wspomagaczem dla ciała :) No i do tego relaksującym ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także posiadam to serum, ładnie nawilża i bardzo podoba mi się zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie serum, razem z z dietą i przede wszystkim sportem działają cuda

    OdpowiedzUsuń
  16. efekt chłodzenia to ja lubię. u mnie wyszczuplenie jest pożądane jednak kosmetyk mi tego nie da

    OdpowiedzUsuń
  17. czyli jednak zostanę przy Eveline :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam z Bielendy, nie spodziewam się po nim niczego, ale chcę nawilżać chociaż bardziej ciało.
    A pomysł na dziś to grill z rodziną :) już uszykowałam sałatkę krabową (przepis gdzieś nawet na moim blogu).
    Udanego, słonecznego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety żadne kremy nie spowodują, że staniemy się szczuplejsi ;/
    A jeśli ktoś takie cudo wynajdzie, to będzie ogromnie bogatym człowiekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki balsam może być dobrym dodatkiem do odchudzania, ale zgadzam się, że nie zastąpi diety i ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy jeszcze nie używałam tego serum i narazie zostanę raczej przy odpowiedniej diecie i ćwiczeniach ;)

    http://ohhjane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też nie oczekuję cudów od takich kosmetyków, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam to serum, jak i serum antycellulitowe. Efekt chłodzenia zapewnia wrażenie bycia na Syberii, zwłaszcza po ciepłej kąpieli. Okropne. Ale skóra jest przyjemnie napięta i wygładzona, chociaż szału nie ma - wiadomo, że nie można spodziewać się jakichś oszałamiających efektów po takich kremach. Ale jest przyzwoity i poleciłabym.

    P.S. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie tu dziwi ten sylikon na samym początku składu... jak chcesz ujędrnić ciałko to chyba najlepszy jest masaż gąbką syrena:)

    OdpowiedzUsuń
  25. W ogólne nie wierzę w działanie takich kosmetyków, niby jakim cudem miałyby mnie wyszczuplić? No chyba, że właśnie na zasadzie ujędrnienia :) ale w każdym razie uczucie chłodu latem by się opłacało :D

    OdpowiedzUsuń
  26. plany na weekend?p już się kończy przecie skubany...;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Edekt chłodzenia świetny na lato, szkoda, że ono już za nami.

    Weekend? Dziś wybieram się na zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czyli taki przyjemniaczek ;)
    Ale ja mam swoich ulubieńców z Eveline i chyba pozostanę im wierna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.