sobota, 10 sierpnia 2013

Delikatnie złuszczający peeling do twarzy Palmer's.

Witajcie :)

Jak tam po dzisiejszej nocy? Burzowo? U mnie jak zwykle może ze dwa razy błysnęło, grzmiało w oddali i koniec. A teraz znów wychodzi słońce i robi się duszno. 

To tyle słowem wstępu :D

Dziś chciałabym pokazać Wam pokazać produkt firmy Palmer's, który otrzymałam na Spotkaniu Podlaskich Blogerek, a będzie to:



Do tej pory produkty tej firmy kojarzone były w Polsce często z kosmetykami dla kobiet w ciąży lub po ciąży. Pani Monika wyprowadziła nas z tego błędu. Firma ma o wiele więcej do zaoferowania ;)

Waga: 150g

Cena: 30-35zł

Dostępność: niektóre apteki, np. Super Pharm

Skład:


Kilka słów producenta:


Moja opinia:

Peeling zamknięty jest w klasycznej tubce z zamknięciem na klik. Nie mam problemu z jego dozowaniem.


Producent mówi, że jest to delikatnie złuszczający peeling, jednak już na spotkaniu Pani Monika ostrzegła, że peeling należy do kategorii tych mocniejszych zdzieraków. I miała rację, z czego się ucieszyłam ponieważ mam cerę suchą, a co za tym idzie: na moim nosie oraz w okolicach brwi szczególnie w okresie jesienno-zimowym pojawiają się te wredne suche skórki.

Peeling jest gęsty i treściwy.


Ma w sobie dużo mniejszych i większych drobinek, czyli fragmentów ziarna kakaowca odpowiedzialnych za tak mocne drapanie naszej buzi. Osobom o cerze wrażliwej radzę masować twarz bardzo delikatnie. Ja tam zdzieram na całego :D


Co do zapachu to mam mieszane uczucia. Z jednej strony jest to ładny i typowy dla kosmetyków Palmer's zapach kakaowy, z drugiej jednak jest on lekko duszący. Bardziej podobał mi się zapach peelingu do ciała :) Być może w okresie jesienno zimowym zmienię swoje zdanie, teraz latem jest trochę za słodki.

Za to do działania nie mam żadnych zastrzeżeń. Peeling świetnie sobie radzi ze złuszczeniem suchego naskórka, a przy tym bardzo dobrze nawilża (nie spotkałam się jeszcze z tak dobrym efektem nawilżenia w przypadku innych peelingów) i (co ciekawe) lekko matowi skórę. Nie odczuwam żadnego pieczenia, podrażnienia czy jakiegokolwiek dyskomfortu. Jestem bardzo zadowolona! Plus również za bardzo fajny skład: masło kakaowe, masło shea, wit. E, aloes, proteiny mleczne, wyciąg z wiesiołka...

Cena jest dosyć wysoka, ale wiem że ostatnio w SP są duże promocje na produkty Palmer's. Ja się czaję na peeling do ciała ;)

A Wy macie swoich ulubieńców do drapania buzi?

Pozdrawiam, Ewa

33 komentarze:

  1. szkoda,że zapach jest trochę duszący :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię mocniejsze peelingi, ale enzymatycznego też używam na gorsze dni

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim ulubieńcem jest peeling mprelowy firmy Soraya. Na chwilę obecną nie zamieniła bym go na żaden inny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy mnie zapach by się spodobał.
    Ostatnio będąc w aptece zaczęłam spoglądać w kierunku kosmetyków Palmers, chcałam kilka próbek, by zobaczyć co i jak, niestety próbek tego co chciałam nie było, ale dostałam próbki balsamu... póki co czekają na swój moment :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja cera również go polubiła. Tylko dla mnie mógłby być trochę delikatniejszy, bo mam wrażliwą cerę.Do tej pory to mój pierwszy kosmetyk, ale na pewno nie ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taki zdzierak by się przydal:) lubię takie mocne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też by mi się przydał taki mocniejszy peeling :) Ma bardzo ciekawą konsystencję. Szkoda, że tyle kosztuje, ale będę polowała na promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpoczęliśmy akcję promocyjną w naszym sklepie! : ) W każdym tygodniu jeden produkt Palmer’s będzie dostępny dla Was w rewolucyjnie niskiej cenie !
      Obecnie w promocji jest właśnie właśnie peeling do twarzy ! Można zakupić go w wyjątkowo niskiej cenie: 29,99 zł !
      http://palmers.sklep.pl/pl/p/Delikatnie-zluszczajacy-peeling-do-twarzy-Palmers150g/118

      Może jest jakiś produkt, który chętnie zakupiłybyście w promocyjnej cenie? Czekamy na Wasze propozycje !

      Usuń
  8. jak do tej pory z tej marki miałam tylko balsam przeciw rozstępom. lubię ekstremalnie mocne zdzieraki

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie była taaaaaaaaaaka burza ,że pół miasta było bez pradu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znałam tego peelingu a szkoda bo chyba u mnie sprawdziłby się tak samo jak u Ciebie ;) Lubię peelingi o takich zapachach i z małymi drobinkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy. :) Ale już widziałam kilka recenzji, może kiedyś kupię jak będzie w promocji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpoczęliśmy akcję promocyjną w naszym sklepie! : ) W każdym tygodniu jeden produkt Palmer’s będzie dostępny dla Was w rewolucyjnie niskiej cenie !
      Obecnie w promocji jest właśnie właśnie peeling do twarzy ! Można zakupić go w wyjątkowo niskiej cenie: 29,99 zł !
      http://palmers.sklep.pl/pl/p/Delikatnie-zluszczajacy-peeling-do-twarzy-Palmers150g/118

      Może jest jakiś produkt, który chętnie zakupiłybyście w promocyjnej cenie? Czekamy na Wasze propozycje !

      Usuń
  12. Kolor bardzo mi się podoba :)
    Bardzo lubię mocniejsze zdzieraki od głaskaczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekalam ma jego recenzje. Chyba sie skusze jesli az tak dobrxe dziala!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja dzis kupilam z neutrogeny do stóp ale niestety z parafiną :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do pogody, to u mnie powiało, powiało i ani kropelusia wyczekiwanego deszczu nie spadła... A dziś duszno jak w saunie. Łeee ;/
    A co do peelingu całkiem ciekawie się zapowiada i myślę, że nawet zapach by mi w nim nie przeszkadzał, mimo, że duszący- ale słooodki! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio właśnie szukam jakiegoś peelingu do Twarzy, ale na ten chyba sie nie skusze b0o zapach by mi nie spasował chyba i cena wysoka dość ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach by go u mnie zdyskwalifikował ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda podobnie do tych peelingów morelowych

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że spodobałby mi się :) Lubię zapach kakaa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki, zawsze przerażała mnie ich cena ^^ Ale mimo wszystko - peeling prezentuje się kusząco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpoczęliśmy akcję promocyjną w naszym sklepie! : ) W każdym tygodniu jeden produkt Palmer’s będzie dostępny dla Was w rewolucyjnie niskiej cenie !
      Obecnie w promocji jest właśnie właśnie peeling do twarzy ! Można zakupić go w wyjątkowo niskiej cenie: 29,99 zł !
      http://palmers.sklep.pl/pl/p/Delikatnie-zluszczajacy-peeling-do-twarzy-Palmers150g/118

      Może jest jakiś produkt, który chętnie zakupiłybyście w promocyjnej cenie? Czekamy na Wasze propozycje !

      Usuń
  21. Super blog ! i fajnie piszesz.. tak że aż chce się czytać :) Zapraszam też do mnie.. może znajdziesz coś dla siebie.. i zachęcam też do wzięcia udziału w konkursie ! :)
    Obserwujemy ?
    Pozdrawiam
    www.make-up-prima-sort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O jak Ci ładnie obwiązali ten prezencik, fajny ten peeling, ja narazie mam żel do mysia z delikatnym peelingiem, ale nie wiem czy za jakiś czas sobie nie odmienię :(

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam jeszcze okazji go próbować, ale na pewno to zrobie :))

    Jeśli masz chwilę pozostaw po sobie ślad u mnie - www.madeleinelife.blogspot.com / spodobało Ci się choć troszke u mnie? zaobserwuj i wracaj częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpoczęliśmy akcję promocyjną w naszym sklepie! : ) W każdym tygodniu jeden produkt Palmer’s będzie dostępny dla Was w rewolucyjnie niskiej cenie !
      Obecnie w promocji jest właśnie właśnie peeling do twarzy ! Można zakupić go w wyjątkowo niskiej cenie: 29,99 zł !
      http://palmers.sklep.pl/pl/p/Delikatnie-zluszczajacy-peeling-do-twarzy-Palmers150g/118

      Może jest jakiś produkt, który chętnie zakupiłybyście w promocyjnej cenie? Czekamy na Wasze propozycje !

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozpoczęliśmy akcję promocyjną w naszym sklepie! : ) Obecnie w promocji jest właśnie właśnie peeling do twarzy ! Można zakupić go w wyjątkowo niskiej cenie: 29,99 zł !
    http://palmers.sklep.pl/pl/p/Delikatnie-zluszczajacy-peeling-do-twarzy-Palmers150g/118
    Zapraszamy !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.