wtorek, 13 sierpnia 2013

A dziś dla odmiany makijaż.

Witajcie :)

Na moim blogu rzadko można znaleźć posty z kolorówką w roli głównej. Przyznaję się bez bicia, że bardziej interesuję się pielęgnacją. Poza tym widziałam tu już tyle perfekcyjnych makijaży, że aż wstyd pokazywać swoje bazgroły :D

Co nie oznacza, że nie maluję się na co dzień! Bez makijażu nie wyszłabym z domu, bo każdy zaraz by mnie pytał czy jestem ciężko chora :)

No i dziś chciałabym Wam pokazać moje malunki. Wiem, że szału nie ma, jednak ja takie zestawienie kolorów bardzo lubię. 







Jakich cieni użyłam?

- wewnętrzny kącik: Sleek Oh So Special - cień Pamper
- następnie: Sleek Oh So Special - cień Ribbon
- zewnętrzny kącik: Sleek Ultra Matts V2 - cień Highness

No i eyeliner ;) 

Zauważyłam, że kiedy mam zamknięte oko, kreska wydaje się być o wiele cieńsza niż w rzeczywistości.

Jak Wam się podoba? Wszelkie uwagi mile widziane, jako że zdaję sobie sprawę o swoim braku talentu :D

______________________

Na Fabebooku na moim Fanpage'u o [TU] do jutra trwa mini rozdanie. Może ktoś jeszcze jest chętny do wzięcia udziału? Zapraszam ;)

Pozdrawiam, Ewa

34 komentarze:

  1. Kreska bardzo ładna, zastanawiam mnie tylko jedna rzecz. Jak ja robie kreskę to tez u mnie widac pod kreską taką nieumalowaną linię jakby miedzy kreską a rzęsami i nijak nie umiem tego zmienic.

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana jest piękny!! Co Ty gadasz, masz talent a się z nim kryjesz tylko! Ja tu poproszę częściej właśnie takie posty makijażowe! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny, codzienny makijaż:) a kreseczka jaka precyzyjna:)super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż, lubię takie kolory a kreski są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż :) Piękne kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szału nie ma!? Toż to jest piękne!
    Czemu ja tak nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż a jaka kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem - jest bosko! Strasznie podoba mi się połączenie kolorów. No i ta kreska! Ja umiem malować kreskę eyelinerem tylko na prawym oku, a na lewym - istna katastrofa :P

    OdpowiedzUsuń
  9. powiem ci szczerze- nienawidzę różu, ale jak zobaczyłam go w takim połączeniu to od razu mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było aż tak źle. Zdarzyło się tylko kilka razy i to przez moją głupotę i lenistwo:)

      Usuń
  10. Ale cudowny makijaż kochana - baaardzo mi sie podoba i te kolorki :) Ty to masz talent :* Ja w tych sprawach lewa jestem ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku jest boski 1 :) chciałąbym tak potrafić :(

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam się czy cienie są dobrze roztarte etc. ale wiem że mi się pdooba połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie Ci wszedł makijaż kochana! Masz talent, bez gadania :)
    No i świetne połączenie kolorków, w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny make-up! Kolory, które lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny ten makijaż! Zakochałam się od pierwszego wejrzenia! I doskonałe kreski - zazdroszczę umiejętności! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, jak ślicznie Ci to wyszło. Piękne połączenie kolorów, dotego ta skromna, delikatna kreska- cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaję do blogrolla ;) Muszę być na bieżąco jak tu takie śliczne makijaże :) Sama nie umiem robić, ale chociaż tu popatrzę ;D

      Usuń
  17. Świetny makijaż! Cudnie wyszły Ci kreski, ja mimo że używam eyelinera we flamastrze to czasem i tak trochę mi zejdzie, aby było tak jakbym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe połączenie kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne połączenie kolorów, ja nawet nie potrafię sobie zrobić zdjęcia makijażu oka, dziś próbowałam chyba 100 razy i wychodzi mi jedno wielkie blade nico.
    Ech...:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny makijaż i śliczna kreska :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.