wtorek, 20 sierpnia 2013

A co tam, niech będzie makijaż :)

Witajcie :)

Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu, spodobał się Wam mój makijaż. Bardzo mi miło :) W takim razie pokażę Wam coś jeszcze. 

Jak już pisałam na Facebooku, kiedyś obiecałam sobie, że nigdy nie pomaluję oczu na niebiesko. Widać powiedzenie "nigdy nie mów nigdy" się sprawdza, bo ostatnio się odważyłam. Co z tego wyszło? Same oceńcie :)








Użyte cienie:

- Sleek Ultra Matts V2 - Pillow Talk
- Sleek Ultra Matts V1 - Bolt

- Sleek Ultra Matts V2 - Ink

I co Wy na to? Przegięcie, czy może być?

Pozdrawiam, ponownie zapracowana Ewa

46 komentarzy:

  1. jak Ty robisz taką idealną kreskę?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyszło ;) ja też rzadko maluję oczy na niebiesko bo jakoś nie czuję tego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  3. takie troche ombre Ci wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię niebieskości na oczach, ale u Ciebie ładnie to wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż :) I kreska jaka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie,że może być ;) Kreski mogłyby być grubsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny makijaż! :) Ja ledwo umiem pomalować na jeden kolor ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ten granatowy cień bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  9. eee no jak ja nie lubię niebieskiego na oczach to u Ciebie pięknie wyszło. Ładnie połączyłaś kolorki i ta kreska boska.

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku te kolorki z tej paletki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się nie potrafię zbytnio odnaleźć w niebieskim cieniu, ale u Ciebie mi się podoba:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt :) Ja osobiście nie lubię cieni na powiekach, ale tylko na swoich ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. no proszę:P przekonałaś się do makijaży:))
    zdolna bestia jesteś. Podobają mi się, bo nie wymyślasz cudów tylko takie proste i ładniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kreska i nieziemskie połączenie błękitu!
    Pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kreska idealna :D Bardzo mi się podoba make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyszło, a kreska mistrzowska! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wg mnie super :D krechy zrobic nie umiem, wiec jestes moim guru xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna i cieniutka kreska, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  19. A czemu przegięcie? Przegięcie to dla mnie wymazanie całej powieki łacznie z nosem i zahaczeniem o policzki i nazwanie tego makijażem dziennym :D
    Tak jest właśnie w sam raz, i nie wiem czemu nie niebieski, ale pasuje do takich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jasne, że może być! A nawet lepiej niż "może być" :)
    Ja jednak w niebieskościach źle się czuję- nie pasują do mojego typu urody, ale u kogoś mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor tych cieni. Naprawdę, super Ci wychodzą kreski, jeśli chodzi o cały makijaż jestem naprawdę bardzo na tak : )

    OdpowiedzUsuń
  22. ale super! zdolna jesteś! bardzo bym chciała mieć takie zdolności i tak ładnie sobie oczy malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny makijaż, ja nawet jednym kolorem nie umiem XD

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja to lubię jak są mocniej wyblendowane kolorki:p Ale ta kreska powala <3 Moja jest w miarę równa dopiero jak jest gigantyczniej grubości xd

    OdpowiedzUsuń
  25. Kreska jest po prostu cudowna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wygląda, ale zgadzam się z resztą - kreska jest boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kolory, a kreska idealna!

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja uwielbiam makijaże w niebieskich odcieniach - tym bardziej połączenie kilku ich odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz idealny kolor oczu do niebieskich cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  30. efekt bardzo fajny ale trzeba jeszcze go rozetrzeć odpowiednim pędzelkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak ślicznie! :)
    Ja czasem robię podobnie tyle, że z różem i bez kresek, bo tej sztuki jeszcze nie opanowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne kolory, ja też mówię, że nie pomaluję się na niebiesko - zawsze wyglądam jak z podbitym okiem, może podobnie jak Ty czas to zmienić :DD Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny makijaż kochana ! Ja często mam problem, żeby zrobić kreskę tuż przy rzęsach ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny makijaż <3

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.