wtorek, 23 lipca 2013

Pierwsze spotkanie podlaskich blogerek w Białymstoku - mam relację! :D



W końcu mogę podzielić się z Wami tym wszystkim, co działo się 20.07.2013 w Białymstoku. A działo się bardzo dużo! Gotowe? To zapraszam :)


Na początek muszę powiedzieć o cudownych dziewczynach, które w końcu miałam przyjemność poznać. Było nas dziewięć.

Ola – organizatorka  http://panidomunazakupach.blogspot.com/
Magda – organizatorka  http://swiat-blanki.blogspot.com/
No i ja :D

Kiedy wybierałam się na spotkanie, byłam pewna że do domu wrócę jedynie z tym (i nie jest to żadna kokieteria, po prostu z rozmów wynikało, że TAK MA BYĆ):


Czyli z naszymi grupowymi zakupami z różnych firm (miły gest ze strony sklepu Minti Shop – do zakupu 2 Batiste dostałam Sleek’a v1 i błyszczyk :D A pani ze sklepu AnnaCosmetik do zakupów dorzuciła po 2 próbki lub mini produkty dla całej dziewiątki).

Kiedy jednak weszłam do lokalu, zobaczyłam to:


I to:


I jeszcze więcej!
:O 

Szczęka mi opadła. Kłamczuchy jedne :*

Dziewczyny powoli się zbierały, a kilka minut po godzinie 13 zagościli u nas przedstawiciele firmy GOLD WATER BLUE.


Pan Wojciech z wielką pasją i zaangażowaniem opowiadał o tych specjalnych kosmetykach. Nie jest to firma typowo drogeryjna, tylko przeznaczona na wymagające silnej dawki uderzeniowej problemy skórne. Każdy krem ma za zadanie walkę z inną przypadłością, a sądząc po zdjęciach ‘przed’ i ‘po’ na Facebooku, efekty są imponujące. Każda z nas dostała oczywiście prezent w postaci kremu do wyboru.

Miałyśmy dosłownie sekundę na zjedzenie obiadku, bo już po chwili pojawiła się u nas Pani Monika z firmy PALMERS .


Nie była to tylko opowieść o kosmetykach. Wszystkiego mogłyśmy dotknąć, powąchać i się wysmarować, co też z wielkim zapałem uczyniłyśmy :D Mi najbardziej przypadł do gustu zapach peelingu do ciała oraz kremu do rąk, natomiast bardzo jestem ciekawa jak sprawdzi się peeling do twarzy, który sobie wybrałam. Na pewno przejdę się do SuperPharmu w poszukiwaniu produktów Palmer’s, które naprawdę mnie zachwyciły. 

 mmm, cudny! (to nie mój paluszek ;)

Niespodziewanie wpadła do nas przedstawicielka firmy AROMANTI, która opowiedziała o zapachach do wnętrz i obdarowała nas pachnącymi świeczkami oraz zawieszkami do szafy.

  
Wtedy w końcu nadszedł czas na pogaduchy! :D A Magda i Ola były naszymi wakacyjnymi Mikołajami i co sekundę dostawałyśmy nowe paczki, aż nie miałyśmy miejsca na ich układanie, istne szaleństwo!

 Magda, Justyna i Marysia :)

Sylwia, Martyna, ja (na tym zdjęciu wyszłam jak wiedźma :D), Michalina, kawałek Magdy ;) i Ola

Pozujemy z Palmersami :D

A tu już ścieram, bo za dużo wszystkiego na rękach :D

 Wspólne niuchanko :D

Spotkanie zaczęło się o godzinie 12.30, a do domu wróciłam po 18, choć mogłabym tam zostać jeszcze na kilka godzin. Za podwózkę dziękuję Magdzie, a za uginanie się pod ciężarem moich paczek na tylnym siedzeniu – Marysi :*

Nie mogę nie wspomnieć o naszych kochanych organizatorkach. Magda, Ola – spisałyście się na medal, myślę że możecie startować w konkursie na najlepsze organizatorki spotkań blogerek :) Jeszcze raz dziękuję!

Podziękowania należą się również firmom, które tak hojnie nas obdarowały wieloma prezentami. A były to następujące firmy:





EFEKTIMA
WHO 
BARWA 
APIS 

Dużo, prawda? No to zobaczcie, ile było tego wszystkiego po powrocie do domu.

W torbach:

  
I po wyjęciu:


Żyjecie jeszcze? Bo ja kiedy to zobaczyłam prawie dostałam zawału :D Szok!

Cieszę się niesamowicie, że byłam na tym spotkaniu i myślę że już niedługo spotkamy się ponownie, oby w takim samym gronie, na nieoficjalnym spotkaniu :)

Nasza 9 wspaniałych :)


Fajne z nas babeczki...


....prawda? :)

Pozdrawiam! Ewa


54 komentarze:

  1. Wow jak dużo tego ; )) . Widać , że spotkanie bardzo udane ;].

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty się zabrałaś z tym wszystkim do domu?! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie:D chętnie bym wzięła udział w czymś takim:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj spotkanie było mega cudowne ;) I służę pomocą zawsze i wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że spotkanie bardzo się udało :) Ile teego jest :D Szok. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkanie musiało być wspaniałe :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są takie spotkania, no to do końca roku będziesz miała co testować.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie, że fajnie się bawiłyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem pod wrażeniem:))) niesamowite spotkanie:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że się wspaniale bawiłyście. :) Ile prezentów. :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile wspaniałości!!:) spotkanie musiało być cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. trzymać Twoje paczki to była przyjemność xDD mam nadzieje, że do szybkiego zobaczenia i może tym razem wygadamy się za wszystkie czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeeju, ale Wam fajnie, że mogłyście się spotkać i poznać :))
    A prezentów bardzo dużo i widzę, że same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooooooo zazdroszczę super spotkanie i prezenty :)
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A jednak okazało się, że to ja osiałam tą babeczkę, mam nadzieję, że ktoś się nią zaopiekował :(.
    Było świetnie!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne, kameralne spotkanie i tona kosmetyków do testowania, czego chcieć więcej!:) Nie sądziłam, że w Białymstoku jest tyle bloggerek! Fajnie będzie Was kiedyś poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajnie...jak Ty to wszystko przytachałaś, się pytam?
    przyjemnego testowania kochana:)
    śliczne z Was babeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ALe super! Strasznie zazdroszczę takich spotkań!

    a co do ilości kosmetyków to ja padłabym na miejscu! :o

    OdpowiedzUsuń
  19. wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ale dobroci
    widac ze super organizacja
    fajne tez te plakietki z imionami
    super naprawde!
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. moooomciu;d ile Ty tego przytargałaś! i dziewczyny jakie zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej kochana! Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. haha , pamiętam jak z warszawskiego wracałam taka obładowana do domu :P TRAGEDIA :P zakwasy potem miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  24. widac, ze spotkanie baaardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać, że się świetnie bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spotkanie bardzo udane, ale mało czasu miałyśmy na porozmawianie przez tych przedstawicieli firm ;)
    Ja ledwo to wszystko przytachałam do domu, dobrze że nie musiałam wracać autobusem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne spotkanie, miło tak pogadać

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie tak się spotkać w realu;)
    O kurczę, to zaskoczenie faktycznie musiało być niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie musiało być, a ile dobroci dostałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, mi też szczena opadła! Pełno tych rzeczy naznosiłaś do domu :D Ale najważniejsze, ze fajnie się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie buzie uśmiechęnietę, widzę spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  32. To dobrze, że spotkanie się udało, ale dużo prezentów! Raj po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Istny raj na ziemi !! :) Ja czekam aż będzie jakieś spotkanie w zachodniopomorskim hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale cudeniek dostałaś, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten peeling wygląda jak coś do jedzenie ;) świetne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mało Was coś, tak kameralnie :) Zazdroszczę spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. A tam, a tam - jaka wiedźma?! Wyglądasz bardzo ładnie :D Ja zawsze chowam się przed aparatem i wtedy strzelam takie miny, że aż mi jest potem wstyd ;P
    I cieszę się, że spotkanie się udało :) Ja w niedzielę również idę poznać inne blogerki ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  39. ale świetna fotorelacja :) a preeezenty super nie do zliczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow ile produktów :) aż dostałam oczopląsu ;) super !!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj tam, na zdjęciu nie wyszlaś jak wiedzma :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Babeczki jak nabardziej a zawał murowany na widok tylu kometyków;D

    Obserwuje i zapraszam;)
    http://www.fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Generalnie sama inicjatywa spotkań dziewczyn, pasjonatek urodowych jest bardzo dobra:) Szkoda, że zdarza się często tak, że nie wszystkie dziewczyny są w stanie ze sobą porozmawiać :)
    Bardzo pokaźna liczba giftów zazdroszczę :) Ale dzięki tej relacji jestem w stanie wreszcie zobaczyć jak wyglądasz :) Żadna wiedźma a bardzo fajna, normalna dziewczyna, na mój gust chyba siedząca trochę w rocku/gotyku. Mam rację, czy za bardzo pojechałam? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się pomyliłam :D Sorry :)
      Ale jak wspomniałam - żadna wiedźma ,tylko sympatyczna dziewczyna, o!

      Usuń
    2. Nie ma za co :) Sama prawda!:)
      Myślę, że gdybym zobaczyla Twoje zdjęcia na FB to zmienić zdanie bym nie zmieniła :) No chyba że tam masz wiecznie naburmuszoną minę w co wątpię :D
      Listu do obcej osoby trochę się boję pisać, ale w sumie - czemu nie spróbować?;)
      Na początku taki mały i krótki... :D

      Usuń
  44. Witam.

    Oj nie załapałam się na to spotkanie, a szkoda:(;p...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lada moment kolejne spotkanie na ploty, zapraszamy :)

      Usuń
  45. SZOK ! Zrobiłam wielkie oczy jak zobaczyłam Twoje paczuszki, wielkie zadowolenie bez dwóch zdań.
    Fajnie tu u Ciebie i pozdrawiam :):

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.