wtorek, 2 lipca 2013

Kolorowo!

Witajcie :)

Jeśli myślałam, że przez wakacje sobie odpocznę, to się grubo myliłam, oj grubo :D Ale mam recenzję, nie zapomniałam o Was! Dziś coś na usta i coś na pazurki.

Jakiś czas temu (kiedy była promocja -40% w Rossmannie) kupiłam sobie pomadkę. Cud, ponieważ najczęściej używałam błyszczyków. A tu proszę :)

Wibo Eliksir 09

Pojemność: 4,2g

Cena: około 8-9zł


Pomadka w kolorze śliwkowo - bordowym. W opakowaniu wygląda na bardzo intensywny kolor.


Jednak na ustach staje się o wiele delikatniejsza.


Pomadka bardzo dobrze się rozprowadza, nie podkreśla suchych skórek i przyjemnie nawilża usta. Pozostaje na nich około 2, do max 3 godzin bez jedzenia lub picia. śmierdzi tak pomadkowo, no i to opakowanie nie jest zbyt wyszukane, ale mogę jej to wybaczyć :)

Do pomadki dorzuciłam też kolor na paznokcie.

Kolejny maluch firmy Virtual.


Tak jak jego poprzednik ma 5ml pojemności i niewielką buteleczkę z małym pędzelkiem.


Lakier jest dosyć rzadki, nie spływa jednak po paznokciu. Pierwsza warstwa schnie momentalnie, druga trochę dłużej - około 15 minut. 

Aby uzyskać satysfakcjonujący efekt należy nałożyć 2 warstwy lakieru.

Na moich paznokciach wytrzymał około 5 dni. Potem pojawiły się lekkie otarcia i małe odpryski. Ale 5 dni to moim zdaniem bardzo dobry rezultat :)

 (chlip, chlip, jakie krótkie paznokcie, musiałam ściąć na praktyki :( )

Za przetestowanie lakieru dziękuję Pani Monice ze sklepu ABC-URODA.COM

Pozdrawiam, Ewa

41 komentarzy:

  1. Uwielbiam pomadki Wibo Eliksir ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę w końcu zakupić tą pomadke z wibo

    OdpowiedzUsuń
  3. nie spodziewałam się tak ładnego efektu na ustach :o
    chcę ją!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam kolor:) to moja ulubiona pomadka na zimę, jednak u mnie na ustach kolor jest dużo mocniejszy i ciemniejszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie ta pomadka wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, a ja jej nie kupiłam bo myślałam, że to taka wściekła śliwka, a okazuje się, że tak pięknie i delikatnie wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tą pomadkę ale pożyczyłam i mi jej nie oddano

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadka ma straszne opakowanie ale kolorek całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. opakowanie ma straszne (pomadka), ale kolorek na ustach calkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pomadka wygląda na ciemną, a na ustach już nie tak... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fakt jest jaśniutka na ustach ale efekt ladny;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadka wygląda na ustach ślicznie ;) Dobrze, że nie podkreśla suchych skórek. Nie znoszę tego :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadkę też kupiłam w promocji, ale nie tą tylko 05, a lakier ma bardzo ładny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor pomadki nie wygląda zbyt ciekawie w opakowaniu, ale na Twoich ustach jest po prostu śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, a mnie się ogromnie lakierek podoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie za bardzo przepadam za takimi lakierami, ale pomadka wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Eliksiry :) Mam póki co 01, ale pewnie mi się kolekcja powiększy ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo tego, że pewnie spodziewałas się innego efektu na ustach to powiem Ci że taki mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczna ta pomadka :) podoba mi sie taki efekt :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nr 07, teraz chcę 01 taki jaśniutki róż :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te lakiery - piękne kolorki i pomadki i lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wibo lubię ale tej nie miałam :) lakierek też cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oba kolorki są świetne kochana. Pomadka ma kolor taki jak lubię! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście kolorek dużo łagodniejszy na ustach niż w opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za tymi firmami aczkolwiek czasami zdarza mi się coś kupić. O tych pomadkach czytałam dużo pozytywnych recenzji :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć.
    Serdecznie zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/p/konkurs-wygraj-kolczyki-czesc.html
    Do wygrania 3 pary kolczyków, są bardzo duże szanse.
    Pozdrawiam. : ))

    OdpowiedzUsuń
  27. całkiem inna w opakowaniu a na ustach ta pomadka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam ta pomadke, kupilam zima, bo wtedy bardzo podobala mi sie sliwka na ustach:))

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajnie dobrane kolory pomadki do lakieru :)


    Zapraszam do mnie na WAKACYJNE ROZDANIE :))
    www.aneczka84.blogspot.com -> dział ROZDANIA :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pomadka na ustach wygląda ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Te pomadki wibo są świetne! :)
    Myślałam, że ten odcień będzie dużo ciemniej na ustach wyglądała, ale jest super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  32. te Eliksiry już kusiły mnie na innych blogach i mam na nie wielka chęć :) faktycznie na ustach wygląda delikatnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy odcien szminki ;] ale za lakierami perlowymi osobiscie nie przepadam ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.