niedziela, 14 lipca 2013

Kilka nowości w mojej kosmetyczce.

Witajcie :)

Dawno nie było posta z nowościami, bo i nie kupiłam nic nowego. Ale ostatnio zaczynam odczuwać silną chęć wydania pieniędzy i oto kilka łupów, które rozpoczynają moje zakupowe, jakże nierozważne szaleństwo ;)

W aptece kupiłam żel Dermena przeciw wypadaniu włosów. Jeszcze niedawno się cieszyłam, że jest dużo lepiej, a teraz niestety znów regres. Jak tylko skończę tonik Agafii, przerzucam się na ten żel.


Zamówienie ze sklepu AnnaCosmetik (tylko moja część, zamawiałyśmy wspólnie z dziewczynami i za tydzień na spotkaniu blogerek wszystko rozdam :) :

- mój ulubiony szampon Balea
- odżywka kokosowa do włosów farbowanych
- peeling do ust


I zamówienie z Avonu:

- krem do pielęgnacji skórek
- błyszczyk do ust
- lakier do paznokci o dziwacznym kolorze - jest bordowy z zielonym połyskiem... a ja zawsze muszę wypróbować jakieś dziwactwa ;)
- wydłużający tusz do rzęs


I to tyle. Niewiele, ale zawsze coś. Jesteście czymś szczególnie zainteresowane? :) Ja niedługo zaczynam pakowanie i znów wyjeżdżam z rodzinnego domu na stancję. Niektórzy niestety nie mają wakacji.

Pozdrawiam, Ewa

PS. Chciałam jeszcze złożyć oświadczenie. Firma zapewne wszystkim dobrze znana - JM SPA&WELNESS wydała na swoim Fp kolejne oświadczenie o weryfikacji blogerek do dalszej współpracy. Doszłam do wniosku, że jest to bardzo dobry moment na rezygnację ze współpracy, z której niestety nie byłam zadowolona. Także nawet się tam nie zgłosiłam. Wystarczy nerwów, to nie tak ma wyglądać ;)

48 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa żelu przeciw wypadaniu włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy :) Ja muszę wynaleźć jakąś konsultantkę Avon w swojej okolicy, bo chciałabym zamówić sobie co nieco z tej firmy :)
    A z firmą JM SPA&WELNESS nawet nie nawiązałam współpracy - i dobrze. Podobno bardzo dużo dziewczyn zrobili w konia - nie wysyłali paczek albo wysyłali zwyczajnym listem i kosmetyki przychodziły potłuczone ;/ Koszmar a nie firma.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy ;) ja jestem ciekawa tego żelu przeciw wypadaniu włosów i tuszu do rzęs z avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to czekamy na efekty po żelu do wlosków

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tuszu z Avon i peelingu do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jestem ciekawa żelu przeciw wypadaniu włosów, szukam czegoś skutecznego dla Babci

    OdpowiedzUsuń
  7. Dość ciekawy ten kolor lakieru. A poza tym też ciekawie się zapowiada peeling do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecasz coś sprawdzonego przy wypadaniu włosów? Ostatnio nie mogę sobie poradzić.. gubię tyle włosów że szok.. zamierzam wybrać się po coś do apteki i nie wiem sama co.. nigdy wczesniej nie mialam problemów z wypadaniem włosów

    OdpowiedzUsuń
  9. co do tej firmy to nawet myślałam w współpracy, ale zrezygnowałam. dobrze, że ostrzegasz, może więcej osób nie nabiorą, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten żel z dermeny i szampon, mi nie pomogły, ale ja musiałam ostatecznie dużo mocniejszą amunicje użyć do wali z wypadaniem włosów. Trzymam kciuki, żeby Tobie pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo peeling z P2 :P Mnie też kusił, ale w końcu za dużo pieniędzy bym wydała i zrezygnowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba i ja muszę zainwestować w Dermene bo włosy zaczęły mi wypadać garściami :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten żelik Dermena mnie ciekawi :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam też o takich tabletkach Revalid.. podobno w szybkim czasie hamują wypadanie włosów.. zastanawiam się nad kupnem, żeby też od środka jakoś działaś i spróbuję ten tonik, gdzie mogę ho kupić? W aptece?

    OdpowiedzUsuń
  15. ach także uwielbiam ten szampon Balea

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny kolor tego lakieru - taki ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja czekam na moja paczuszkę z baela - zamówiłam odżywki, żele, mydełka, maski no i jeszcze coś z Alverde. Ja kupuje u innego sprzedawcy - zawsze mogę liczyć na rabat:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zakupy:-) ja nawet z ta firmą nie zaczynałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa jestem czy te żel się sprawdzi:) mam ochotę na ten szapon z Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo zaintrygował mnie ten żel , który hamuje wypadanie włosów;) Mam z tym spory problem, więc skorzystam z propozycji;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa jak się sprawdzi ten żel. Też ostatnio mam problem z wypadaniem i przydałoby mi się coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooo, no trochę sobie dogodziłaś tymi zakupkami ;)
    A o tym żelu przeciw wypadaniu włosów nigdy nie słyszałam, dlatego najbardziej interesuje mnie recenzja tego oto produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta kokosowa seria z Balei ponoć bsrdzo dobra jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale jestem ciekawa tych kosmetyków niemieckich :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Balea- moje ulubione produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem ciekawa jak sprawdzi Ci się Dermena.

    OdpowiedzUsuń
  28. pokaż lakier na pazurach ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę koniecznie wypróbować ten żel do włosów :) ! To dla mnie duża nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dermena jak dla mnie przereklamowany produkt używałam kiedyś bez jakiegokolwiek rezultatu



    zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor błyszczyka jest śliczny, jestem go bardzo ciekawa, tak samo jak i lakieru, bo rzeczywiście nie mam zielonego pojęcia jak to może wyglądać na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te błyszczyki z AVONu mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. też mam silną chęć wydawania pieniędzy ale mój portfel stanowczo się temu sprzeciwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam dermena tylko ta podstawowa wersja szamponu

    OdpowiedzUsuń
  35. ooooo ten lakier ma cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  36. Co chwile ktoś kusi kosmetykami Balea - chyba w końcu będę musiała zrobić zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. krem do pielęgnacji skórek dzisiaj znalazłam w swojej kosmetyczce. Zupełnie o nim zapomniałam:D

    OdpowiedzUsuń
  38. wszędzie czytam o Balea :) aż sama się sobie dziwię że jeszcze nic nie mam od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam styczności z żadnym z tych produktów ale kokosowa balea kusi ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. daj znać potem czy ten żel na kudły się spisał:D

    OdpowiedzUsuń
  41. ile nowości! :)) peeling do ust wydaje mi się bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Niemożliwe, że aż tak ci opadają :> Można gdzies zobaczyć twoje foto na blogu? A jakie stosujesz tricki żeby zamaskować tą niedoskonałość? Czy może to co napisałam u siebie? :)
    Miałam ten lakier color trend, tylko inny kolorek - koszmar, odpryskiwał po 1 dniu, na stopach dłużej ale był równie kiepski. Ciekawe jak będzie się sprawował u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. miałam kiedyś odżywkę kokosowa z Balea i jak dla mnie cudo :) życzę miłego użytkowania :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak jest z tym szamponem Balea?
    Szata graficzna kusi, ale boję się wzmożonego przetłuszczania włosów, szczególnie, że bogaty jest tam w jakieś oleje...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.