sobota, 22 czerwca 2013

Mięta!

Witajcie :)

Dziś w końcu udało mi się wygospodarować jeden dzień wolnego. Jednak jutro mam egzaminy na zaocznych studiach, a w poniedziałek na moich stacjonarnych. Oprócz tego milion innych zajęć, także trzymajcie za mnie kciuki :)

A dziś żeby trochę powiało optymizmem, pokażę Wam jeden z moich ulubionych w ostatnim czasie lakierów. Oto bohater dnia dzisiejszego:

Lakier mini Virtual


Jak sama nazwa wskazuje, jest on mini - ma zaledwie 5ml pojemności. Może choć raz w życiu uda mi się zużyć lakier do końca? ;)

Tak jak buteleczka, pędzelek też jest dosyć mały i wąski. Jednak wygodnie się nim operuje, nie "rozdziawia" się na paznokciu.


Lakier jest dosyć rzadki, na szczęście nie rozlewa się po paznokciu, a pierwsza warstwa wysycha naprawdę momentalnie. Na drugą trzeba poczekać nieco dłużej, jednak nie jest to jakiś wygórowany czas.

Do pełnego pokrycia paznokcia wystarczą w zupełności 2 warstwy lakieru.


No ale ja tu gadu gadu, a nie powiedziałam o najważniejszym! To, co mnie powaliło na kolana w tym lakierze to trwałość. Bo kto by się spodziewał, że taki maluszek może być aż tak wytrzymały? A on bez najmniejszych odprysków wytrzymał na moich paznokciach bite 6 dni! Potem zmyłam go sama, bo chciałam wypróbować coś nowego ;) Ogromne zaskoczenie.


Z czystym sumieniem polecam! Teraz mam na paznokciach kolejny kolorek i spisuje się równie dobrze. Niedługo również o nim 
napiszę.



Pozdrawiam, Ewa

28 komentarzy:

  1. Widać, że u lakierów z Virtual trwałość jest rodzinna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakiś taki bladoch z nieho ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor jest cudow2ny :) Chyba się skuszę na niego bo mam już 2 lakiery z tej serii biały i granatowy i bardzo je lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. taki jaśniutki, ładnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, jest strasznie... :(

    Ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny lakierek! A za egzaminy 3mam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham miętę w każdym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zasługuje na uwagę głównie dzięki trwałości ;)
    ja niestety często rezygnuję z kolorku na paznokciach tylko dlatego, że zaraz odpryskuje :/

    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. od dłuższego czasu szukam takiego koloru lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam dwie miętki i uwielbiam ten kolorek a Twój wygląda również cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny blog :)
    Będę tu częściej zaglądała !
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorek dla mnie - uwielbiam takie miętusy!

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek ładny a za trwałość brawo :) kciuki trzymam :* powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  15. jak tam upały u Was?:D u nas troche chłodniej się dziś zrobiło xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolorek :) Uwielbiam takie małe lakiery - istnieje większa szansa, że je zużyję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę sobie w końcu kupić i ja miętowy lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten lakier tylko w kolorze fioletowym, ale jeszcze go nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.