środa, 26 czerwca 2013

Mam cię!

Witajcie :)

Na moim blogu przeważa pielęgnacja, jednak żeby to przełamać - dziś kolejny lakier do paznokci. Tym razem mój wymarzony:


Jolly Jewels 115



Wiem, że jest nieco cukierkowy, ale od kiedy go zobaczyłam, wiedziałam że musi być mój. Niestety w moim mieście nie mam dostępu do Golden Rose, dlatego też po prostu go sobie zamówiłam ;)

Pojemność: 10,8ml

Należy zużyć w 8 miesięcy po otwarciu. (taaaa, na pewno).



Wąski pędzelek, którego używam jednak w inny sposób niż w zwykłych lakierach. Tym po prostu "pycam" po paznokciach żeby ładnie osadzić na nich drobinki.


Lakier wysycha dosyć szybko i nawet jeśli zdarzy się nam niechcący do czegoś dotknąć jeszcze mokrym paznokciem, to ze względu na dużą ilość drobinek nie będzie to aż tak widoczne.

JJ położyłam na miętusa z MySecret i razem wytrzymały około 4 dni bez odprysków. Uważam, że to całkiem niezły efekt. 


Uwielbiam ten lakier i mam nadzieję, że będzie mi długo służył :)

Pozdrawiam, Ewa

57 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten lakier :) Czaje się na niego już od dawna ! Za ile go kupiłaś ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bodajże za 9,50 o tu: http://www.abc-uroda.com/kosmetyki-lakiery-perfumy-olejki-kremy :)

      Usuń
    2. Zgadzam się, ja w drogerii JAŚMINA zapłaciłam za niego 9,90 zł. czyli chodzą poniżej 10 zł. :)

      Usuń
    3. a ja kupiłam za 12,90zł :/

      Usuń
  2. Też go mam i strasznie go lubię:) Jednak maluje nm tylko jeden paznokieć u ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój Jolly Jewels jest jeszcze ładniejszy, szkoda tylko, że tak cholernie ciężko się zmywają. Bardzo ładny efekt. Raczej kupię następne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. No tak... Tobie Ewa do śmiechu, a ja 'w zeberkę' poszłam na chrzciny... myślałam, ze spalę się ze wstydu :P

      Usuń
  5. śliczny lakier muszę się za nim rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jako opcja do zdobienia bardzo fajny zakup

    OdpowiedzUsuń
  7. zdradzę Ci tajemnicę gdzie kupić GR :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleeee on pięknie wygląda na pazurkach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie też go szukam wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny. Ja ostatnio bardzo polubiłam brokaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam go mam! użyłam raz :) piękny jest, ale jego zmywanie to koszmar :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie lakiery !!! mam ich nawet sporą kolekcję :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten lakier, super łączy się z pastelami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie osobiscie nie przypadl do gustu za bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ciągle sie zastanawiam nad ta seria:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt jaki się nim otrzymuje po prostu mnie urzeka, ale stacjonarnie ich chyba nie ma u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę go, ale nie mogę go nigdzie spotkać...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na niego jeszcze nie natrafiłam cudowny jest.

    OdpowiedzUsuń
  19. Poluję na niego już dłuuugi czas i nigdzie nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Czaiłam się na niego jakiś czas temu, a teraz rzadko go używam... Ale jest śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny kolorek :) świetnie się prezentuje z tym mietuskiem ;) ja mam z tej serii czarny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie efekty ^_^ !

    Pozdrawiam kochana i całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna jest ta seria lakierów, sama się na nie czaję od kiedy wyszły, ale jak już jestem przy stoisku, to nie mogę się zdecydować i tak odkładam zakup :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bosko wygląda! :)
    Zapraszam na konkurs u mnie na blogu :) organizowany ze butikiem LOLA :)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam go :-) Wygrałam w candy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda ślicznie :D
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  27. Pamiętam, że pisałam o nim kiedyś na moim blogu :) Strasznie mi się spodobał, zresztą jak większość lakierów tej firmy. Na początku nie byłam do nich przekonana, ale jak zobaczyłam jak prezentują się na Twoich paznokciach, to stwierdziłam, że chyba się na nie skusze :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam:
    myownstylenika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądają paznokcie w tym lakierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam kilka takich brokatowych lakierów, dlatego czuję już przesyt... ale ten wygląda ciekawie ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  30. Na początku za nim szalałam, później mi przeszło i w końcu go nie kupiłam. Mam nowy piasek z Lovely i mi wystarczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja do tej pory nie skusiłam się na lakiery z tej serii - wolę "piaskowce" z GR ;>

    OdpowiedzUsuń
  32. podoba mi się ten efekt:) czy są inne kolory?

    OdpowiedzUsuń
  33. Widziałam go już u kilku dziewczyn i mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam również tę serię lakierów :) szkoda tylko, że są tak nietrwałe :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.