poniedziałek, 24 czerwca 2013

I po sesji!!!

Łiiiiiiiiiiiiiiii :D




40 komentarzy:

  1. Gratulacje! To teraz miłego relaksu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. czas na zasłużony odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę. Ja jeszcze mam 2 egzaminy przed sobą.

    OdpowiedzUsuń
  4. to teraz możesz odetchnąć pełną piersią i cieszyć się wakacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę :P Ja jeszcze 2 egzaminy i dopiero wolne :) A o co pytałaś u mnie? ("Z okazji dnia dziecka? :D") To do wygranego rozdania czy do doładowania? Może chcesz to doładowanie? xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ;) Odpoczywaj! :)
    Pozdrawiam i zapraszam, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :***
    ja też już mam prawie WAKACJE! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć. c:
    Zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/2013/06/konkurs-4-dni.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć. c:
    Zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/2013/06/konkurs-4-dni.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam w środę ostatni egzamin :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to teraz szukaj w swoim terminarzu czasu dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę wakacji... Ja tego lata nie mam nawet dnia urlopu :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje :) to życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje moja ty imienniczko :))
    A mi ostatnie dni zostały i też wakaaacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niby też mam skończoną sesję, ale w środę muszę jeszcze napisać poprawkę z jednego kolokwium. Poprawka w sesji, bo wcześniej nie było kiedy - taaak, jasne -_-'

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję ;) Miłego odpoczynku życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja sesję już dawno zdałam, teraz mnie czeka obrona :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję!;) Rozumiem twoją radość;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciesze się bardzo, ze już za Toba :D gratulacje Ewa!

    OdpowiedzUsuń
  20. To teraz odpoczywaj i regeneruj siły Kochana! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi jeszcze obrona została 11 lipca i też w końcu luzik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.