wtorek, 4 czerwca 2013

Balonowy Dentofresh Junior, czyli o tym, że nigdy nie przestanę być dzieckiem.

Witajcie :)

Dziękuję bardzo za wszystkie kciuki i wirtualne kopniaki! Niestety, egzamin okazał się być pogromem. Jestem przyzwyczajona do 5 w indeksie, jednak tutaj marzę o 4, a większość roku już nastawia się na poprawkę... Brak słów.

Ale żeby już nie było tak przygnębiająco, mam recenzję. Chcę Wam pokazać pewnie znany przez część z Was produkt, a mianowicie:


Płyn do płukania jamy ustnej Dentofresh Junior o smaku gumy balonowej



Produkt dopiero niedługo ma wejść na sklepowe półki, jednak bardzo się ucieszyłam z możliwości jego przetestowania. Dlaczego, skoro jest to produkt dla dzieci? Otóż z przyczyn zdrowotnych mam nadwrażliwe zęby i odsłaniające się szyjki. Dlatego też używam jedynie specjalnych past do zębów. A od płynów raczej stroniłam. Bałam się, że zawarty w nich alkohol tylko spotęguje moje dolegliwości. Płyn Dentofresh Junior nie ma w sobie alkoholu, dlatego postanowiłam spróbować. 

To mówi o nim producent:



Dentofresh Junior

Płukanka do ust o smaku gumy balonowej

Płukanka do ust DentoFresh Junior jest dedykowana dzieciom od 6. roku życia.
Zawiera naturalne olejki eteryczne:


·         miętowy,

·         tymiankowy,

·         eukaliptusowy,

·         szałwiowy

i ich składniki:


·         eukaliptol,

·         tymol,

·         mentol.

Olejki eteryczne niszczą bakterie odpowiedzialne za zapalenie dziąseł i przywracają prawidłową florę bakteryjną jamy ustnej.

Eukaliptol, tymol oraz fluorek sodu zatrzymują odkładanie się płytki nazębnej.

Fluorek sodu i ksylitol chronią zęby przed próchnicą. Fluorek sodu tworzy powlekającą warstwę na powierzchniach zębów, ograniczając działanie kwasów. Ksylitol zwiększa przepływ śliny w jamie ustnej, dzięki czemu lepiej oczyszcza i chroni zęby.

Bez alkoholu

Nasze płukanki do ust nie zawierają alkoholu. Jest to bardzo korzystne, ponieważ alkohol może zbyt wysuszać błonę śluzową jamy ustnej lub powodować jej podrażnienia.

Jest to dodatkowa korzyść z punktu widzenia produktu dla dzieci.

Na rynku polskim jest znikoma ilość preparatów przeznaczonych dla dzieci oraz preparatów bez alkoholu.

Skład:


Moja opinia:

To, co od razu mi się spodobało, to fakt, że oddzielnie mamy zakrętkę, a oddzielnie miarkę. Moim zdaniem jest to bardziej higieniczne i wygodniejsze.



Do jednorazowego płukania odmierzamy 10ml płynu, który jest różowy - wiadomo, specjalnie dla dzieci :)


Płucząc zęby pierwszy raz, byłam zaskoczona, bo nie czułam wcale smaku gumy balonowej, tylko mentol i eukaliptus. Jednak z każdym kolejnym podejściem do płynu było coraz lepiej. Teraz już wyczuwam gumę balonową i jest to bardzo przyjemny smak ;)

Moje zęby są zadowolone - nie czuję podrażnienia dziąseł ani bolących odsłoniętych szyjek. Za to po umyciu i wypłukaniu zębów czuję świeżość w jamie ustnej i to znacznie dłużej niż tylko po zwykłym szczotkowaniu.

Jeśli chodzi o wydajność, to po tygodniu płukania zębów 2x dziennie, pozostało mi około 1/3 buteleczki. Fajnie by było, gdyby pojawiły się większe pojemności tego płynu, bo jak widać nie tylko dzieci są zadowolone z jego użytkowania :)

Jeśli macie ochotę poczytać więcej o płynie i zawartych w nim składnikach, zapraszam tu:



Za możliwość przetestowania produktu dziękuję firmie Dentofresh.

Pozdrawiam, Ewa

36 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten produkt :) Tym bardziej że mam w domu 8-letnią pannę która chętnie by go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten płyn i też byłam zadowolona:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i lubiłąm go :D
    a Kallos pachnie obłędnie! jeszcze foli zabezpieczejącej nie zerwałam a czuję zapach, jak karmelki mleczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna opcja z tym płynem i smakiem gumy balonowej. Kolorek tez słodki. Boże ja chyba też nie przestane byc dzieciakiem :) Hmm na pewno kupię jak tylko spotkam. Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra alternatywa dla wyzeracjacych moja jame gebowa plukanek listerine :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też testowałam, ale nie wersję 'junior' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś go kupię, najważniejsze że nie pali w buzi

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym go spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już tę płukankę mam wpisaną na swoją listę ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. podkradam ten płyn siostrzenicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. byleby zdać w takim razie:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow:) Chyba się teraz przez ciebie skuszę!:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa kiedy pojawią się w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny ^^ Wow, to super masz stopnie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki za Twoje egzaminy a ten plyn musze koniecznie dla mojego synka kupic bo spodobalo mu sie plukanie jamy ustnej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. każdy z nas jest gdzieś tam w środku dzieckiem :) znam produkt, nie stosowałam, ale czytałam wiele pozytywnych recenzji :) Cieszę się że i u Ciebie się sprawdza :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też tak czuję że nadal mam takiego małego szkraba ciągle w sobie bo to nie chce dorosnąc i sprawia że mam głupawki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Guma balonowa! Mniam *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. No smak pewnie bombowy :D A egzaminem się nie martw , na pewno będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój wypity czeka na recenzję. Pozdrawiam. Uwielbiam jego smak.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jakoś nie przepadam za płynami do płukania ust ;) Ale jakby zrobili pastę o smaku gumy balonowej dla dorosłych... :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam ten płyn. :D Świetny.;D
    Cofnęłyśmy się do smaków dzieciństwa. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie za wesoło. I tak mam nadzieję, że jeszcze będzie 5 na koniec. :)

      Usuń
  23. Ja i mój Juniorek uwielbiamy ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  24. chodź poskaczemy na skakance;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny płyn : * Już nie raz widze że co 2 lub 3 blog ma go ; )
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie słyszałam o tym płynie ale brzmi smacznie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo ostatnio jadłam lody z smaku gumy balonowej :D

    OdpowiedzUsuń
  28. dużo dziewczyn recenzuje ostatnio ten płyn :D

    OdpowiedzUsuń
  29. jest rewelacyjny, mój maluch za nim przepada :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.