środa, 22 maja 2013

Żyję! :)

Witajcie :)

Bardzo Was przepraszam za moją nieobecność zarówno na moim, jak i na Waszych blogach! Po prostu mam teraz tyle rzeczy na głowie, że czasami już nie wiem jak się nazywam. Sesja już wkrótce, teraz masa zaliczeń, załatwianie spraw związanych z magisterką i wiele, wiele innych. Ale dziś jestem :)

I w ramach zadośćuczynienia, chciałabym Wam pokazać jaki makijaż towarzyszył mi ostatnio. Postanowiłam wprowadzić nieco kolorówki na blogu :)

Zaczynając od oczu:

- baza Kobo
- na całą powiekę i łuk brwiowy cień Nougat ze Sleeka Au naturel
- w wewnętrznym kąciku jasny fiolet z mySecret trio 317
- na środku mój ulubiony Orbit z paletki Sleek Ultra Matts V2
- zewnętrzny kącik - Highness też z tej samej paletki




 I z kreską ( uczę się robić cieniutką :)



Usta: błyszczyk Bell Glam Wear nr 035


No i paznokcie. Interesował Was piaskowy lakier p2, który kupiłam w sklepie ANNA COSMETIK. Oto on. Ma drobinki, które naprawdę bardzo różnią się od brokatu. Na paznokciu lakier schnie momentalnie i wytwarza taką skorupkę chropowatą w dotyku. Na zdjęciu mam nałożone 2 warstwy, ale i z jedną paznokcie wyglądają naprawdę fajnie. Bez odprysków wytrzymuje spokojnie 4-5 dni. Uwielbiam go ;)

 
I z lampą:


Lecę do Was!!

Pozdrawiam, Ewa

33 komentarze:

  1. naprawdę piękny makijaż, oczy, usta, paznokcie- wszystko śliczne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudnie!! Ale oko brak słów!! Magia!!

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny makijaż:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze ,że wróciłaś. śliczne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  5. znam Twoj ból - u mnie okres przed sesją jest duzo gorszy niż sesja ;/ tym bardziej ze zazwyczaj tak chce sie ogarnac by sesje zaliczyc przed sesja jesli sa zeróki albo zwolnienia z egzaminow za cos tam to ja to chce miec :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie jako jednej z nielicznych się podoba:)
    wreszcie jesteś;*
    bardzo ładne oczko podoba mi się, że nie jest mocny; śliczny kolor na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko bardzo mi się podoba, zarowno makijaż jak i paznokcie:)
    pozdrawiam kochana:)trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, zwłaszcza kolor błyszczyku wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż bomba!!! :)Witaj znów ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam połączenie fioletu z niebieskim - moje dwa ulubione kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  12. u Ciebie dzisiaj pełny zestaw :) Świetne oczko, usta i pazurki!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie tych kolorów wygląda bardzo ładnie, a ten lakier, też super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lakier boski, skuszę się, ale makijaż śliczny, kolor Orbit <3 LOVE uwielbiam go już :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier po prostu cudowny, chyba się skuszę. :)
    http://patitaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten błyszczyk wydaje się być genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Błyszczyk jest przepiękny ♥ A jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzooo ladny delikatny makijaz x

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż. A ten lakier do paznokci to koniecznie muszę mieć. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne oko, piękne usta i cudne paznokcie. Nie wiem co najładniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny makijaż, dobrze że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. siostra!! Ty zyjesz:D super Ci w takim makijażu oczyska;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny makijaż :) Niebanalne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewa ale lakier to jest cudowny... :) no i te usta... ulala... ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. O piaski piaski:) Ja z p2 mam nową kolekcję letnich kolorów metalicznych, a piaski mam z Golden Rose - jeden wczoraj pokazywałam, błękit z drobinkami w którym jestem zakochana po uszy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja prawde mówiąc też, a lubię jak mnie coś zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolory na oczku wspaniałe!
    Bradzo ładnie wyglądają i ciekawie je połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.