czwartek, 16 maja 2013

WYNIKI ROZDANIA!

Witajcie :)

Postarałam się sprawdzić Wasze zgłoszenia jak najszybciej, żeby móc uszczęśliwić jedną z Was. Bardzo żałuję, że nie mogłam nagrodzić wszystkich, ale być może niedługo zorganizuję rozdanie, gdzie wygra więcej niż jedna osoba :)

Parę statystyk:

- do rozdania zgłosiło się 97 osób
- jedna zgłosiła się 2 razy
- dwie nie spełniły obowiązkowych warunków regulaminu
- bardzo się cieszę, że wiele z Was spełniło nawet dodatkowe warunki konkursu i polubiło mój Fanpage, dziękuję :*
- jak długo się sprawdza te zgłoszenia! szok :D

Nie przedłużając! Moje drugie rozdanie wygrywa...


Gratuluję kochana!!!

Teraz 3 dni czekam na Twoje dane, które wyślij mi proszę na maila: mojkosmetycznypunktwidzenia@gmail.com

Mam nadzieję, że po wynikach rozdania nie przestaniecie mnie obserwować zarówno na blogu jak i na Fb. Nie chciałabym nikogo wpisywać na czarną listę.

Jeszcze raz gratuluję!

Pozdrawiam, Ewa
 

62 komentarze:

  1. Aż nie wierze ,że to ja !! jestem przeszczęśliwa , nawet nie wiesz jak mocno poprawiłaś mi humorek ! :) Już wysyłam swoje dane :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ! :) oj szkoda że nie wygrałam, ale cóż, do następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Aż zazdroszczę wygranej takich nagród, no ale cóż. :)
    Zapraszam do siebie kochana: http://patitaaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwycięzcy!

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. i znów się nie udało :(

    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, szkoda, ale gratuluje zwyciezczyni:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)
    Niewiele mi brakło do wygrania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki ;)

    Mam nadzieję, że nikt z obserwatorów nie zwieje, ja niestety miałam taką sytuację i nie jest to zbyt miłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko pod górę, ale nie poddaję się :*
    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)
    Znam ten ból sprawdzania zgłoszeń XD

    OdpowiedzUsuń
  11. to teraz masz dosyć liczenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. hehehe no nie wygrałam to odobserwowuje i odlubiam :P hihi
    taki żarcik :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award! Szczegóły tutaj: http://myownstylenika.blogspot.com/2013/05/top-5-trendow-na-maj-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.