niedziela, 12 maja 2013

Przesyłkowe nowości!

Witajcie :)

Dziś post przesyłkowy - pokażę Wam, co trafiło do mnie pocztą w tym tygodniu. Wiem, że wiele z Was lubi takie posty, sama z chęcią je przeglądam, dlatego zapraszam.


Zrobiłam pierwsze zamówienie w firmie Anatomicals. Zamówiłam żel pod prysznic, okularki - maskę na oczy i miętowy błyszczyk. A kilka dni później wylosowali mnie na Fb i wygrałam peeling do ciała i krem do twarzy :) Miałam otrzymać również torbę, której nie było... Ale mają ją dosłać, zobaczymy... Ale opakowania mają super!



No i zamówienie kosmetyków Balea :D W sklepie AnnaCosmetik zamówiłam balsam do ciała, masło do ciała, 2 żele pod prysznic i mój pierwszy piaskowy lakier p2. Właśnie schnie mi na pazurkach ;)


 Ze względu na fakt, że dużo uczelnianych zajęć mam w szpitalu, postanowiłam zaopatrzyć się w żele antybakteryjne. Ale nie byle jakie, bo z firmy Bath&Body Works! Na razie musiałam zadowolić się zamówieniem przez Internet, ale już zapowiedziałam mojemu R., że w czerwcu jedziemy do Złotych Tarasów na wydawanie gotówki :D



Od Paczajki otrzymałam nagrodę - niespodziankę. Dziękuję kochana! Lakier już stworzył bazę pod mojego pierwszego piaskowca :)



I kilka próbek od firmy Yves Rocher. Na razie mogę stwierdzić, że perfumy pierwsze od lewej są całkiem ładne, natomiast nr 3 to śmierdziuch okrutny :))


A jak tam wasze przesyłki w tym tygodniu? U mnie po okresie posuchy w końcu było co otwierać :)

Pozdrawiam, Ewa

58 komentarzy:

  1. zakupy z Balea mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, to Ty jesteś ze stolicy??to mamy do siebie całkiem blisko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam do Wawy 50 km...a Ty daleko mieszkasz?

      Usuń
  3. no no no :) prezentują się niesamowicie Twoi nowi przyjaciele!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anatomicals sprezentowałam kiedyś mojemu mężczyźnie, był bardzo zadowolony ze wszystkich produktów z tej linii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kosmetyki-super paczuchy

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie była przesyłeczka w tym tygodniu od Alledrogeria :) czekam jeszcze na paczuszkę z BingoSpa i Marizy,ale to katalogi :D

    Piękne rzeczy, cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo anatomicals - pierwszy raz sie z nimi spotkałam :) czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja własnie tworze post paczuszkowy ;)
    Powiem Ci ze mam te perfumy pierwsze z yves rocher , dostałam je za darmo do jakiejś paczki i strasznie szybko mi się znudziły ... teraz są tak ciężkie ,że nie ma szans żebym je zużyła :(

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo świetnych kosmetyków :)
    Balea zazdroszczę Ci szczególnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żele B&BW kuszą:) też bym się chętnie wybrała do Wawy...

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę kosmetyków z balea:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anatomicals mają świetne opakowania :) Ciekawe jak sprawdzą się u ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowności będziesz testować... zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ehhh balei ci zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te żele mam i ja! Ale widzę, że w necie dorwałaś jakieś inne zapachy, których w ZT nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje:)) faktycznie ładne opakowania mają te pierwsze:) do mnie dotarły tylko 2 przesyłki, ale i tak była radość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz błąd w linki do Annacosmetik:) brakuje pl:P i nie mogłam wejść:D

      Usuń
    2. Dzięki kochana, już poprawione :)

      Usuń
  17. Łoo , sporo tego ;d Miłego zużywania ; * .

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mnie korci żeby zakupić coś Balei. Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzi Anatomicals. Ta maska brzmi interesująco:) A do BBW wybieram się w czerwcu przed spotkaniem blogerek;)

    OdpowiedzUsuń
  19. OOOO :> Te piękności z Balei przykuły mój wzrok :> Tak sobie na nie patrzę i wzdycham... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. same wspaniałości, szczególnie balea i anatomicals...pokaż tę maskę na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Balea <3 Takie masz fajne te zdobycze, że nie wiem co najlepsze:)) A nagrody niespodzianki gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  22. podziel się :D
    tyle wspaniałości :) aż się oczy świecą na sam widok

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna paczka ;) wiele wajnych kosmetykó np Balea ;) jak wiele uczelniach zajec masz w szpitalu to żel antybakteryjny jest podstawą ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Same wspaniałości. Kusi i interesuje mnie od jakiegoś czasu firma i produkty Anatomicals, opakowania faktycznie przykuwają wzrok. Dodatkowo Balea, której jestem tak ciekawa ;)
    No i piasek P2...pokazuj :D

    OdpowiedzUsuń
  25. jejuuuuu same smakołyki!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kosmetyki Balea *_* Ja ostatnio wyczaiłam mały sklepik z niemiecką chemią i tam są żele, szampony i odżywki z tej firmy za 4 zł ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. najbardziej jestem ciekawa kosmetyków z Anatomicals.. opakowania są genialne :) życzę więc miłego używania, testowania i czekam na recenzje :) i zapraszam do mnie oczywiście jak zawsze :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. opakowania kosmetyków Anatomicals są bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  29. dokładnie - opakowania kosmetyków z pierwszego zdjęcia są super. cały post bardzo pachnący, kolorowy, lubię takie :) teraz tylko czekać na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  30. moja mama miała te 3, masakra. Fakt bo trafiła na bardzo ładną buteleczkę z pompką, ale zapach okrutny :(

    OdpowiedzUsuń
  31. oooj chyba też się skuszę na zamówionko tej Balei :D
    fajne opakowania tych pierwszych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Akurat te pierwsze z lewej perfumy nie przypadły mi do gustu, też mam próbkę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wydać te 2,50 na te zelki :D

      Usuń
  33. ja znalazłam produkty Balea u siebie w miescie w sklepie tylko balsamów nie maja jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawi mnie Twój piaskowy lakier, bo chyba nabrałam na tę formułę ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mmm jakie przyjemniaczki.Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie posty :) U mnie w tym tygodniu trzy przesyłki, na dwie z nich baardzo czekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale zakupy udane. Ja kupiłam Balee pod prysznic u nas w "wioskowej kwiaciarni"-poszłam zamówic kwiaty, wyszłam z 3 żelami po 4,5 byłam w szoku.

    OdpowiedzUsuń
  38. a i zgadzam się do tych 3 perfum ;) nie za fajne są

    OdpowiedzUsuń
  39. jej wszystko jest mi akurat potrzebne jak na to aptrze haahha;)

    zapraszam do mnie na ocenę kolejnego makijażu:) serdecznie pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  40. Z YR rozczarowałam się perfumami waniliowymi. Słabo pachniały, a na dodatek były strasznie ulotne. Na Baleaę mam chrapkę od kilku miesiecy, bo jeszcze nic od nich nie miałam. Planuję wypad do czeskiego DM, więc pewnie się to zmieni :).

    OdpowiedzUsuń
  41. Już same opakowania zachęcają, takie ładne kolorowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Balea... mmmm! Te kosmetyki tak kuszą :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.