wtorek, 28 maja 2013

Pierwsze spotkanie blogerek kosmetycznych na Podlasiu :)

No i stało się :D

Pewnie część z Was widziała na Facebooku, że odkryłyśmy z Panią Domu, że obie jesteśmy z Białegostoku. Trochę sobie pogadałyśmy i umówiłyśmy się, że w czerwcu spotkamy się na kawkę i być może uda się nam zorganizować jakieś spotkanie blogerek. Bo do tej pory z zazdrością patrzyłyśmy na Wasze spotkania, na to, że możecie ze sobą pogadać, poznać się ;)

A tu proszę! Wchodzę dziś na bloga, a tu taka niespodzianka!


No moja radość nie zna granic! Będzie pierwsze spotkanie blogerek na Podlasiu, gdzie do tej pory myślałam, że nic się nie dzieje :))

Serdecznie Was zapraszam do zgłaszania się do dziewczyn. Im nas więcej, tym lepiej! Spotkamy się, poznamy, pogadamy... :)

Ach, nie mogę się doczekać :)

Pozdrawiam, zasmarkana, ale szczęśliwa Ewa

23 komentarze:

  1. Świetne są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje ,że i Wam sie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie, moze i ja kiedys trafie na takie w mojej okolicy:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobietki wsiadać w pociąg i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, szkoda, że to 20, bo ja 20lipca, ale dopiero wieczorem przyjeżdżam na tydzień odwiedzić babcie w Białymstoku :(

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo bym chciała być z Wami ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do zabawy http://swiatanastazji.blogspot.com/2013/05/kolorowa-akcja-maliny-w-ktorej-wezme.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie, szkoda, że ja nie będę mogła się z Wami spotkać :/

    OdpowiedzUsuń
  9. hi my dear!

    would you want to follow each other?

    and i wanted to invite you to participate in my new giveaway!
    you can win a steve madden bag in neon green:
    strangeness-and-charms.com/2013/05/giveaway-stylefruits.html

    also check out my blogpresentation campaign:
    strangeness-and-charms.com/2013/05/the-best-of-blogs-june.html

    x
    dahi ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej ale wam zazdroszczę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju ale zazdroszczę! będzie pewnie cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo, ale Wam fajnie! szkoda, że ode mnie trochę daleko :(
    jak są na moim rejonie takie spotkania, to oczywiście dowiaduję się już po...

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę Ewa... czemu ja nie mieszkam w Białymstoku? :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.