niedziela, 5 maja 2013

Mój Salvatore ma przeciwnika!

Witajcie :)

No i niestety koniec laby, jutro uczelnia wita. Już czuję tę narastającą niemoc ;)

A dziś chciałabym zaprezentować Wam znacznie tańszego, a jednak wartego uwagi przeciwnika mojego Salvatore, o którym pisałam [TU]. O czym mowa? Oczywiście o perfumach :) Miłośniczki braci Salvatore z TVD mogą czuć się zawiedzione :D

A oto bohater dnia dzisiejszego:

Woda toaletowa Kate's World Pretty Fabulous z Avonu


Pojemność: 50ml

Cena: regularna 40zł, ja kupiłam w promocji za 19,99 :)

Co nam mówi producent?

Avon przedstawia `Pretty Fabulous` - zapach otwierający nową linię `Kate’s World` dla młodych, przebojowych kobiet. `Pretty Fabulous` to zapach pełen energii, który wprawi Cię w dobry nastrój. Poczuj się świetnie i ciesz się wspaniałą zabawą z przyjaciółmi.

Kategoria:
kwiatowo - owocowa

Nuty zapachowe: soczyste jabłko, magnolia, cukier waniliowy


Moja opinia:

Tak, tak, wiem, jestem za stara na takie perfumy :) Ale kiedy powąchałam pachnącą stronę w katalogu Avonu, nie mogłam o nich zapomnieć. Bo takiego zapachu perfum jeszcze nie czułam. 

Jak widzicie buteleczka jest słodka, pewnie dla nastolatek jak znalazł. Mamy na niej radosną dziewczynę z torbami pełnymi zakupów (brzmi znajomo?:D)


Wygodna, prosta różowa nakrętka ochrania perfumy przed niezaplanowanym wypsikaniem. 

Sama woda toaletowa jest koloru różowego. Wszystko nieco przesłodzone, tak jak i sam zapach, ale cóż mogę poradzić, że tak mi się spodobała?

A pachnie bardzo nietypowo. Taki cukier puder połączony z delikatną cytrusową nutą i odrobiną bliżej nieokreślonego zapachu, hmm... może z towarzystwem mężczyzny? :D Taka mieszanka zapachów, która powstała z wymieszania w powietrzu damskich i odrobiny męskich perfum.


Jak na wodę toaletową są naprawdę trwałe. Szczególnie długo utrzymują się na włosach. 

Na pewno nie nadają się na wieczorne wyjście do teatru, czy nawet na imprezę, ale na co dzień - na zakupy z koleżankami, na kawę i ploteczki, czy na wiosenny spacer moim zdaniem są jak znalazł :)

Pozdrawiam, Ewa

37 komentarzy:

  1. jeszcze nie znam tego zapachu ale buteleczka wygląda bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  2. A kto powiedział, że za stara? Ja uważam, że jeżeli zapach jest ładny i się podoba to wiek nie ma znaczenia :P Buteleczka przykuwa uwagę :) Jak będę miała chwilkę to pójdę do konsultantki po próbkę:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Avonu do stóp są fajne rzeczy :) Miałam kilka i byłam zadowolona. Jedyne co tej firmie mogę zarzucić to trwałość lakierów. :)

      Usuń
  3. jaka stara? bez przesady :) ja też kocham takie perfumy, słodkie, dziewczęce i różowe :) pozdrawiam i mimo wszystko udanego powrotu na uczelnię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam,żeby kupić i zrezygnowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako jedna z moich TOP komentatorek zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :-)
    Zapraszam do zabawy http://www.rozowyswiatmarthe.blogspot.com/2013/05/liebster-blg-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę się skusić na niego koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tych jeszcze nie znam i szczerze powiem, ze ich nie widzialam w katalogu nawet - ale perfumy Avonu lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi bardzo znajomo ;) nigdy się nie spotkałam z tym komsetykime ...ach uczelnia ,aż nie wierze ,że to juz jutro :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam i nie używałam nigdy, ale kto wie, kto wie:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tego zapachu
    ale buteleczka jest slodka :) x

    OdpowiedzUsuń
  11. nie widziałam jeszcze tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  12. jesli chodzi o perfumy z Avonu to wyprobowalam jedynie Pure Blance :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tym zapachem, niestety nie mam za bardzo dostępu do kosmetyków avon.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię takich słodko owocowych perfum, wód, ale podoba mi się buteleczka;D to może bym się skusiła i zobaczyła.. :)) Może i mnie by urzekły ;DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię słodkie ale sporadycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. buteleczka bardzo ładnie wygląda:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Buteleczka wygląda jakby była dla nastolatek... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tam, ja się zbliżam do 30-tki i też bym się skusiła;) szczególnie przez te torby z zakupami na buteleczce;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O proszę! :D
    Szczerze to nie pamiętam jak ona pachnie. Ostatnio z tych serii wód toaletowych (w promocjach po 20 zł) to miałam Bali Bliss, więc trochę czasu już minęło. A pamiętam, że też była trochę słodkawa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie przepadam za takimi słodkimi perfumami ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedys uwielbiałam zapachy z tej firmy, teraz raczej ich unikam:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna buteleczka :D I nie jesteś za stara na takie perfumy- jesteś młodzutka i są w sam raz :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie polecam stosowania perfum czy tym podobnych na włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie psikam włosów, tylko szyję, a włosy się o nią ocierają :)

      Usuń
  24. Oj, chyba się skuszę!

    http://lekkiebzdury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak żałuję, że nie kupiłam, no nie :P A teraz już nie ma ich w katalogu.

    OdpowiedzUsuń
  26. ale czym Ty się przejmujesz? :) Podobają Ci się słodkie i dziewczęce zapachy to ich używaj :) a co tam :P też takie lubię a nastolatką od dawna nie jestem

    OdpowiedzUsuń
  27. ejj, jaka stara? ;d ja też mam 22 lata i po przeczytaniu Twojego posta jestem pewna, że ten zapach również by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepraszam ze tutaj ale najszybciej :) jestem kochana caly czas tylko sie troche obijam :) kazdy promyk slonca wykorzystuje na spacery :) praca i dom i tak do znudzenia, ale jescze troche i pewnie zasypie postami bo jak ja aczne to pisac przestac nie moge.
    dziekuje za troske i czekam na te makijaze buziaki sle

    OdpowiedzUsuń
  29. nie mogę czytac recenzji perfum xd bo mi przybędzie 19 parka xd

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja Przyjaciółka od niedawna jest w Avonie, kiedy przyniosła mi katalog i powąchałam tą stronę zakochałam się w tym zapachu, ale jednak się nie skusiłam, bo ilość wód,perfum i mgiełek u mnie jest ogromna :P

    OdpowiedzUsuń
  32. muszę je powąchać koniecznie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.