piątek, 3 maja 2013

Co w tym miesiącu sięgnęło dna, czyli denko kwietniowe!

Witajcie :)

Ostatnio zasypuję Was postami, ale póki mam wolne to korzystam, bo potem może być kiepsko. A sesja coraz bliżej, brr....

Tak więc dziś zużycia z ubiegłego miesiąca, TADAAM!


Na pierwszy ogień idzie pielęgnacja twarzy:


1. Krem do twarzy Avon Solutions na zimę - wersja na noc. Dużo niepochlebnych opinii czytałam na temat tego kremu w wersji na dzień. Jednak mój spisał się bardzo fajnie. Mocno natłuszczał i nawilżał moją suchą skórę. To nic, że świeciłam po nim niczym Latarnia Morska na Faros. Wieczorem przed snem to naprawdę nieważne ;) Następca - Nivea Aqua Effect 

2. Pomadka Nivea Fruity Shine Cherry. Moja ulubienica na równi z pomadkami Balea. Zawsze mam ją w torebce, bo kiedy będąc poza domem chcę szybko nawilżyć usta, a dodatkowo nadać im fajnego kolorku - jest niezawodna. Następca - to samo! Już kupiłam 2pak w Rossku :)

3. Płyn micelarny BeBeauty z Biedronki. Tego płynu chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Świetnie zmywa makijaż, pięknie pachnie, jest tani i ma wygodne otwarcie typu press. Jedyny moim zdaniem mankament to fakt, że wydaje się być mniej wydajny od innych płynów. Wydaje mi się, że leję go tyle samo na wacik, ale z butelki znika szybko. Dziwna sprawa. Następca - to samo.

4. Krem nawilżająco - rozświetlający pod oczy AA Wrażliwa Natura - wielkie rozczarowanie. Do tej pory firmę AA uważałam za dobrą i godną polecenia. Jednak ten krem zawiódł mnie na całej linii. Nie liczyłam, że moje cienie pod oczami znikną, ale ten krem nie zrobił nic. Nawet efekt nawilżenia był bardzo znikomy. Na pewno go więcej nie kupię. Następca - Gerovital.

5. Płyn do soczewek kontaktowych Solo Care Aqua - używałam go tylko trochę, poratowała mnie nim ciocia kiedy zapomniałam przywieźć swój płyn do domu. Nie podrażniał oczu, dobrze oczyszczał soczewki. Następca - ReNu Bausch&Lomb

6. Próbki kremów - żadna nie zrobiła na mnie wrażenia. Dodatkowo krem Vichy miał dziwny zapach.

Teraz czas na włosy:


7. Szampon Balea - regenerujący. Mój ukochany szampon! Nie ma w swoim składzie silikonów, pięknie pachnie, dobrze oczyszcza włosy, nie plącze ich. Uwielbiam go :) Jedyny minus to bardzo gęsta konsystencja, przez co szampon jest słabo wydajny i szybko się zużywa. Ale i tak z niego nie zrezygnuję. Następca - to samo!

8. Serum do zniszczonych końcówek Avon - [RECENZJA] Następca - jedwab w płynie Green Pharmacy - to chyba będzie mój hit!

I na koniec ciałko:


9. Mydło glicerynowe Lavea - [RECENZJA] Następca - mydełko The Secret Soap Store z olejkiem arganowym.

10. Zmywacz do paznokci Blue z rumiankiem. Oj bardzo słaby produkt. Ze zmywaniem lakieru radził sobie  dobrze, ale strasznie wysuszał paznokcie. Następca - zmywacz Sensique winogronowy mmm.

11. Dezodorant Balea Young Sweet Wonderland - [RECENZJA] Następca - Rexona z bawełną.


Żadnej kolorówki! Może za miesiąc coś się zmieni :) Widziałam, że większość z Was pokazała już swoje denka. Podoba mi się ta akcja - motywuje do zużywania otwartych kosmetyków.


Pozdrawiam, Ewa

55 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z nich co prawda, ale tak myślę nad tym szamponem, zachęcił mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam takie samo zdanie co do denek :)
    poza tym czasami pojawiają się w nich produkty którym nie chcemy robić całej recenzji, a taka wersja mini też daje jakiś punkt odniesienia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czytać denka, ponieważ można znaleźć tutaj garść zwięzłych informacji na temat wielu produktów. Ja sama go nie prowadze, ponieważ nie potrafiłabym się zorganizować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem spore denko :) A z Balei zrobiłam wczoraj zamówienie i już za późno, bo widzę, że szampony też ma niezłe ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam odzywę z balei tą czarną i jestem jej cieawa - licze ze bedzie ta samo dobra jak ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten płyn micelarny z Biedronki:) Recenzje znalazłam na którymś z blogów i postanowiłam wypróbowac, nie wierzyłam poczatkowo w skutecznosc tak taniego produktu, a jednak mile sie zaskoczyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam Serum do zniszczonych końcówek Avon, ale nie prezypadł mi do gustu bo po użyciu go moje włosy wyglądały na tłuste :(

    OdpowiedzUsuń
  8. oh, poszalała mi Testerka:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również zbierałam puste opakowania, porobiłam zdjęcia, ale karta z aparatu mi zginęła, także zdjęcia przepadły,a pustych opakowań już nie mam.. także jeśli karty nie znajdę, będę miała swoje pierwsze denko dopiero w czerwcu xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Solutiona mam na dzień dwa kremy z tej serii pomarańczowej i również dobrze się sprawdzają :)
    I do soczewek widzę mój płyn z Ross :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę.. mój biedronkowy ulubieniec ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam serum z Avonu: )pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę tych rzeczy zużyłaś ;) .

    OdpowiedzUsuń
  14. nie dziwie sie, ze jedwab z GP to bedzie twoj hit:)!,

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli chodzi o krem avon ten na dzień był bardzo kiepski, bo kto chce się cały dzień błyszczeć?? ale na noc, nie przeszkadza taki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego szamponu regenerującego muszę spróbować. :D
    ---------------
    Pomarańcza z czekoladą.. Musi mieć fajny zapach. :P Masło jest świetne, mydełko też ok, dobrze nawilża skórę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem sporo masz tych zużyć, znam tylko ten nieszczęsny AA pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja muszę przedstawić swoje denko jak tylko wrócę z majówki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba sobie kupie ten szampon ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wymienionych tutaj znam tylko pomadkę Nivea i płyn micelarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że z tego kremu AA taki bubel. :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Solo Care używam ciągle. Raz tylko miałam inny płyn, ale dla mnie ten jest najlepszy :)
    Przekonałaś mnie tymi kilkoma słowami do tego szamponu Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne denko, ciekawa jestem tych pomadek Balea. Szkoda, że w sklepie nie można ich kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzp lubie to serum na koncowki z avon
    u mnie dzis kilka slow o tuszu benefit they're real
    milego weekend x x x x

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tych wszystkich kosmetyków miałam tylko zmywacz do paznokci:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłam kiedyś serum z Avonu, ale w całości oddałam koleżance, bo alkohol denat wysoko w składzie...to raczej kiepski pomysł na moje suche końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba nic z tych rzeczy nie miałam oprócz pomadki nivea :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. uwieeeelbiam ta truskawkową pomadkę NIVEA :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Spore zużycie ;) znam jedynie micel z Biedronki, a ciekawią mnie produkty firmy Balea - wszędzie ich pełno i mnóstwo pochwał zbierają ;) aż żal, że nie mam możliwości ich wypróbować ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubie te pomadki Nivea :)
    Ja się muszę porządnie zabrać za zużywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię denka, choć pierwsze moje dopiero się pojawi;) Twoje jest imponujące:)
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  32. ja dzisiaj właśnie robiłam denko i mam jeden ten sam produkt , serum z avonu na końćówki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wielu z tych produktów nie znam...:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Balea niezmiennie mnie ciekawi a na wykończeniu mam tę pomadkę z NIvea :)

    OdpowiedzUsuń
  35. o siostrzyczko biję pokłony przed Twym dnem:D

    OdpowiedzUsuń
  36. żem mgr FP;p mogę pisać jak chce ha! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny blog!! :)
    może dodamy do obserwujących?
    buźka!
    http://swaggiex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ah... ten zmywacz do paznokci też męczę i męcze.... słabizna z niego.

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo zaciekawiło mnie to cyko do końcówek ;>

    OdpowiedzUsuń
  40. Tego zmywacza już nigdy więcej nie kupię...

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne denko, sporo udało Ci się zużyć. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Zielone jabłuszko to mój numer 1. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zielone jabłuszko to mój numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Solo mi bardziej odpowiada, mam wrażenie, że Renu, troszkę bardziej zatłuszcza soczewkę.
    A Baleę znalazłam dziś u nas w kwiaciarni, kobietka sprowadza, ale na razie tylko żele pod prysznic-wieczorem pierwszy test.

    OdpowiedzUsuń
  45. jestem bardzo ciekawa tego szamponu regenującego!

    OdpowiedzUsuń
  46. Kuszą mnie szampony i odżywki z Balei. Z tego też powodu mam w planach wyjazd za granicę do Drogerii DM :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne denko, lubię ten płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę w końcu zapolować na to serum z Avonu, czekam na promocję :P
    Dużo blogerek zachwala płyn micelarny z Biedronki, a ja jeszcze go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  49. ej siostrzany wazonie Ty też studiujesz FP?;p głupio się puytam ale mam powoda:D

    OdpowiedzUsuń
  50. wiesz co to mam pomysł:D ja poszukam co mam z morfologii i składni i Ci wyślę jak coś znajdę na mailosa:D

    OdpowiedzUsuń
  51. muszę kiedyś wypróbować ten szampon z Balei, bo czytam o nim same pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Szkoda, że ten krem pod oczy z AA się nie sprawdził, bo właśnie szukam jakiegoś dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  53. znam tylko micelka z Biedry, faktycznie, jakoś szybko się kończy... ale za tą cenę ma prawo ;P

    OdpowiedzUsuń
  54. Kochana muszę spróbować tego płynu micelarnego, bo ma tyle pozytywnych opinii:)
    Na razie mam jeszcze płyn z Biodermy:)

    Przez przypadek usunęłam email z Twoim adresem do wysłania nagrody, więc jeśli możesz proszę abyś wysłała mi go jeszcze raz.

    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.